Komentáře - Červen 2010

|<  >|

Lásku od nenávisti jen malý krůček dělí

Autor: Olga      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Úžasně vtipné, úžasně napsané, úžasně parodické. A na konci ještě neobvyklý (slashový) pár. Loskuták, co napodobuje papinův hrnec, taky nemá chybu!”

Neplač, nemám to rád

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Vtipné, SKVĚLÝ sloh, Sebastián je celý tatínek... a ty různé "vychytávky" jako je čarodějnické pexeso a jediný obraz Brumbála, se kterým se dá ve zmrzlinářství jeho babičky mluvit, protože na všech ostatních má pusu zalepenou sladkostmi, vzpomínka na včelu... Bez rozmýšlení dávám pět bodů!”

Harry Potter: Kidnapped

Autor: kb0      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry neskončí na ulici, jak by se dalo z anotace pochopit, ale má štěstí a ujme se ho žena, která taky kdysi utekla. V patnácti narazí (doslovně) na Brumbála a ten reaguje s citlivostí a psychologií jemu vlastní - jako slon v porcelánu. Je to milé a zábavné. Přestože příběh neobsahuje viteály, proroctví je naplněno - velice pozoruhodně. slabší 4”

Natural Order

Autor: moshpitstories      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Na začátku to může vypadat jako parodie, mentálně poněkud nestabilní (zabití nejbližších přátel, rozmetání Bradavic a zničení Británie tohle s jedním udělá) HP se vyžívá v mučení a zabití Voldemorta. Ale Harry má přesný plán, vrací se do minulosti a uspořádá budoucnost - ve čtyřech kapitolách (to páté je epilog). Stručně, rázně a účelně. 3, 5 hvězdičky”

Prostě ne

Autor: JMA      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Weasleyovi spolu nešukají. Prostě ne. :)”

The Thing About Contracts Is

Autor: Nom9de9Plume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Když je Harry přinucen zúčastnit se Turnaje, tak je legálně uznán za dospělého (jaké číslo má tohle klišé?), což se dozví od goblinů. A s jejich pomocí si najme toho nejmazanějšího (a nejdražšího) právníka a získá dospělý status v mudlovském i kouzelnickém světě. Jenže pak do toho vstoupí Brumbál a... ta pravá legrace se smlouvami teprve začne. Při čtení 4. a 5. kapitoly jsem měla na tváři skoro tak velký úsměv jako Harry :-))”

Neplač, nemám to rád

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ten závěr mi přišel trochu moc přeslazený, nicméně Šebaštián a Brumbálova bábrdle to hravě vyrovnávají. :)”

The Curse That Killed Thousands

Autor: ga1661      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Co by se stalo, kdyby se Harry sbalil a opustil kouzelnickou Británii? Odstěhoval by se s Hermionou a žili by spolu šťastně až do smrti ;) I když tentokrát iniciativu převzala poněkud rozrušená Hermiona. Odehrává se po skončení Turnaje. Jedna Avada, která zabila tisíce lidí”

Blood

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Takové moc stručné.”

Fire

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nic světoborného, ale pěkně napsané.”

Neplač, nemám to rád

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Túto poviedku radím medzi tie, ktoré mám najradšej. Perfektne som sa na Severusovi bavila ale najviac ma dostali básničky od Severky: "Někdo nám v šenku obrátil sklenku vzhůru dnem v ruletách času zlato tvých vlasů prohrál jsem...." nádherné a dokonalé.”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Nade:

“To potěší, i když jsem tuhle variantu už četla na několik způsobů.”

Harry’s Twist

Autor: Ten Toes      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Klišé č. 7 (ups, on to ještě nikdo neočísloval?) Harry zjistí, že Ron a Hermiona jsou jeho kamarády jen na oko a špehujou ho pro Brumbála. A rozhodne se, že odejde a veřejně nabídne Voldemortovi neutralitu. Vypadá to slibně, ale dlouho to nebylo aktualizováno. I když autorka se zase přihlásila k životu, takže kdo ví. Jo, a Luna je tu moc roztomilá (ale kde vlastně není, že jo?) 3 hvězdičky ”

The Irony of Truth

Autor: Ten Toes      Jazyk: AJ

Pyriel:

“A jedno drable o tom, proč Snape tak nenávidí HP. 3, 5 hvězdičky ”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Nade:

“Jedna z těch povídek, která rozhodně neurazí. A kdo má rád tenhle pár - není co řešit.”

Harry Potter and the Trelawney Prophecy

Autor: KrystalRoze      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Dokončení trilogie. A protože se autor nemůže nebažit psaní, tak to má pokračování Harry Potter and Salazar's Talisman. 2-3 hvězdičky, hlavně za Voldemorta ”

Harry Potter and the Unexpected Inheritance

Autor: KrystalRoze      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je to sequel k Harry Potter and the Slytherin Connection. Uf, pokračuje, kde prequel skončil. Trochu víc vysvětlení, Voldemort je pořád chytře manipulativní, Brumbál nečinný a ministerstvo dělá vše pro to, aby si zachovalo tvář. A když už něco udělají, tak je to dvojaké. A Petunie je tu nelogická. Ale celkově spolu s prequelem to je lepší, takže slušné dvě hvězdičky. Má sequel Harry Potter and the Trelawney Prophecy ”

Harry Potter and the Slytherin Connection

Autor: KrystalRoze      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tohle bylo divné, takové nijaké, bez chuti a bez zápachu. Voldemort se snaží Harryho získat na svou stranu a jde na to docela chytře - pomocí manipulací, vydírání a bolesti. Zato Brumbál a spol. jsou tu naprosto nepochopitelní, prakticky nic nevysvětlí. Nejspíš proto, že autor to vysvětlit nemůže a nedokáže. A Malfoyové jsou arogantní a natvrdlí. Nemluvě o tom, že uprostřed jedné kapitoly změní autor jméno jedné z postav a nereaguje ani na dotazy čtenářů. 1-2 hvězdičky (ty dvě jsem dala hlavně za Voldemorta). Má sequel Harry Potter and the Unexpected Inheritance ”

His Slytherin Descendants

Autor: Dark Cyan Star      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hm, myšlenka by mohla být vcelku zajímavá, byť ne úžasná, ale to provedení. Prostě nedokážu uvěřit, že by Harry s takovou "výchovou" byl vůbec schopný komunikovat (nemluvil s nikým od svých tří let?). Původně jednorázovka, druhá kapitola je totéž z pohledu Voldemorta a je to konzistentnější. Hodně slabé dvě hvězdy ”

Motýlův křik

Autor: Dark Angel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Až na ten za vlasy přitažený závěr se mi to líbilo. Taky se mi nezdá, že by Remus jednal až takhle extrémně. I když na druhou stranu - v extrémních situacích lidi často jednají úplně jinak, než bychom čekali.”

Hledání jezera

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

elmoon:

“moc sa mi to páčilo, neuveritelne krásne, som sa v priebehu smiala aj som nad tým rozmýšľala, na konci to bolo neuveriteľne smutné, doporučujem všetkým ktorí majú radi zakladateľov”

Serpens Armarum

Autor: Evandar      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Mocný Harry a manipulativní Brumbál. Dost klišé, ale tato povídka je taková milá a hřejivá. Má sequel, který zatím není dopsaný.”

Jack Harkness' Facebook Page

Autor: The-Hellish-Gnome      Jazyk: fanart

Rebelka:

“Ahahahahaha! (Nikdy bych neřekla, že s facebookem může být taková sranda.)”

Prostor mezi elementárními částicemi aneb otevřený dopis Owena Harpera M.D. Russelu T. Davisovi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Pro další kapitolu bych vraždila. (A pro možnost spatřit Ianta v harémových kalhotech možná taky :) .)”

Well-Matched at Christmas

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie je moc roztomilej, jak nezapomíná na slíbenou čokoládu. :-)”

|<  >|