Komentáře - Květen 2010

|<  >|

What is in a Soul

Autor: KySinne      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začátek šestého ročníku a Harry (a později celý svět) se dovídá, že všechno byla lež, on sám je pouze golem, vytvořený jako poslední obrana před Voldemortem. Jen kousek jeho duše mu umožnil přežít. A tak se Harry ukryje v Komnatě nejvyšší potřeby, která mu poskytne úkryt, a obraceč času mu poskytne dost času na vytvoření plánu. Musí se vrátit do minulosti a vytvořit si novou identitu, která nebude spojována s Potterovými. Zatím provedl veškeré přípravy a přenesl se v čase, jsem zvědavá, jak to bude dál. 3-4”

Chandelier

Autor: Artemis Day      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Roztomilá jednorázovka pro zasmání o tom, proč by novomanželé neměli bydlet u rodičů ;))”

In Time

Autor: Artemis Day      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Některé momenty jsou opravdu silné (např. požár). Ale snad nejzajímavější bylo, když Max vysvětloval Harrymu, jak náročné je poslat někoho zpět v čase a co všechno to stojí (ve většině povídek se tím, jak to ovlivní ostatní duše, nikdo nezabývá) 3, 5”

Tabula Rasa

Autor: reptilia28      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry se vrátil do chvlíle, kdy jeho jméno vylétlo z Ohnivého poháru. Čte se to příjemně, ale je to oficiálně opuštěné.”

Harry Potter and the Demon of Time

Autor: El Pepe      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry se znovu vrací do života, ale ne, aby ho znovu prožil celý (už to je skoro otravné pořád to číst dokola ;), vrací se do chvíle před akcí na ministerstvu. Pak to vypadá jak v nějaké počítačové bojové hře, stříká krev a létají kletby, je to pořádně zmatené. Roztomilá zmínka o Danielovi z SG1 :-)) Ale jinak to má klesající tendenci, příliš překombinované”

A Potter's death: Last chance

Autor: Kumitzin      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jak někdo z tak zajímavého předpokladu může napsat něco tak nudného? Jistě, přidejte všemocnou a vševědoucí bytost, která, na rozdíl od Brouka Pytlíka, i všechno zařídí, a je po jakékoliv zábavě. Nechala jsem toho v deváté kapitole.”

I will NOT marry a Weasley

Autor: broomstick flyer      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Eh? Angličtina hrozná a vtipné ani originální to taky není. Pokud je autor mladší 12 let, omlouvám se. Jinak 0 bodů. V podstatě výlev zklamaného H/Hr shippera. S.L.”

Fates Mistake

Autor: broomstick flyer      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry náhle uvidí své přátele takové, jací jsou - vždy věrná Hermiona a zrádný a žárlivý Ron. A když Brumbál ohrozí Hermionu tím, že ji použije při druhém úkolu, má toho Harry dost a vybuchne. Pořádně :-) A udělá to, co je nejrozumnější - odejde (samozřejmě s Hermionou ;) 3, 5”

Greedy Weasley CHALLENGE

Autor: broomstick flyer      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Zábavný nápad na jedno přečtení, jenom nahození myšlenky”

Giving up Magic

Autor: broomstick flyer      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hm, no, přečetla jsem to, bylo to tak za dvě - až do závěru a oné sexuální scény, ta byla napsaná fakt děsně. 1-2”

Expelled

Autor: broomstick flyer      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začíná to zajímavě - Harry je obviněn, že sexuálně napadl Hermionu, a správní rada Bradavic (proč ne soud?) ho vyloučí a zlomí mu hůlku, aniž by mu dali možnost bránit se, přísahat pravdu nebo použili veritasérum. Harry navštíví Grangerovy, prokáže svou nevinu, ale při odchodu ho přepadnou Smrtijedi a Grangerovi jsou svědky jeho smrti. Problém je, že povídka sklouzne do klišé - mocný Harry. Některý autor to umí napsat dobře, tady mi to přišlo plytké, pohádka pro dospělé. Ale má to i zajímavé a zábavné momenty, takže 2-3 hvězdičky”

I will NOT marry a Weasley

Autor: broomstick flyer      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry a Hermiona jasně vyjádří svůj názor na to, že by si měli vzít někoho z Weasleyů, i když je to napsáno v knize. Konecknců, ten epilog se dá interpretovat různě. A každá z postav k tomu přiloží své polínko.”

Mutant Storm

Autor: Bobmin      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Po Siriově smrti je Harry v depresi, které nepomůže, že je zpátky u Dursleyových a jeho přátelé mu v dopisech lžou. Jeho zoufalství v něm aktivuje x-gen, který získal po matce, jež byla silná čarodějka, ale také slabá mutantka. A díky Cerebru ho najde profesor Xavier a odveze do Ameriky, kde se odhalí další tajemství. A Harry najde novou rodinu. Pomalu se vyrovnává sám se sebou, ale kouzelnický svět se nevzdává a hledá svého zachránce, ke kterému se ovšem chovají jako k podřadné zrůdě. Ale Harry má za sebou nejen své mutagenní síly, magickou sílu, ale také sílu peněz a goblinů :-) Pokud jde o X-meny, vodítkem by mohly být rudé vlasy Jean Grayové ;)”

Baby Mine

Autor: potter8668      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Anotace zní docela děsivě. A víte co? Ono mi to přišlo nudné.”

The Betrayal Of Harry Potter

Autor: potter8668      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Myšlenka je moc dobrá, ale to provedení - jen nahozené a ploché.”

Deceit and Lies

Autor: potter8668      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Spousta klišé, ploché postavy, žádné vysvětlování. Pár zajímavých drobných postřehů (jako Ron, který utratí všechny peníze v jediný den). Největší předností je délka této povídky. Byť má sedm kapitol, viděla jsem delší jednorázovky. Ale konec byl docela zábavný.”

Missing: Presumed Missing?

Autor: Seel'vor      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začátek je perfektní. Protože se k Harrymu po incidentu na ministerstvu všichni jeho přátelé obrátí zády, nemá už nic, co by ho drželo v kouzelnickém světě a v Británi obecně. Tak zlomí svou hůlku a vypadne, jen s pár drobnostma a hromadou zlata v trezoru u Gringotů. Jenže pak to nabere jiný směr, než by se mi líbilo. I když autoři předem varujou, že to je Harry s harémem, takže si nestěžuju, jen lituju. I když závěr páté kapitoly to trochu vylepšil. No a je to nedokončené.”

My Immortal

Autor: Tara Gilesbie      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Kde jste vyhrabali tuhle trollí bestii?! lol, nemyslela jsem, že ji ještě někdy uvidím. Každopádně "povídka" mě opět pobavila a to se počítá, :) Ačkoliv Jennu Black a Kellie Nightshade mám ještě radši, asi proto, že ty jsou myšlené smrtelně vážně :))) S.L.”

Děti ulice

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

sluzy:

“krásna no neuveriteľne smutná poviedka.”

Ringing in the Changes

Autor: PFL      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Ano, myslím, že slovo ´živé´ tuhle povídku vystihuje velice přesně.”

Hvězdy tvých očí

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Nade:

“Měla jsem z toho trochu husí kůži. Vývoj vztahu mezi věznitelem a vězněm. Celkový dopad všech událostí na Hermionin život a další osud. Postoj společnosti a vůbec .... A na závěr očekávání toho, co jistě přijde ...”

My Immortal

Autor: Tara Gilesbie      Jazyk: AJ

Danae:

“"I MAY BE A HOGWARTS STUDENT...." Hargirid paused angrily. "BUT I AM ALSO A SATANIST!" Lunkvil, máš mě na svědomí!”

Hvězdy tvých očí

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Když jsou vítězové poražení.”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Smekám. Myslím, že potenciál knížky Jak přicházejí sny je tady využitý úplně maximálně. :)”

Hvězdy tvých očí

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Jeden z prvých pokladov ff, ktoré som čítala. Neskutočne dojímavo a krásne napísaný príbeh. Občas sa k nemu vrátim a potom mi je znovu tak smutnokrásne.”

|<  >|