Komentáře - Květen 2010

|<  >|

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“„Severusi, to už je doba ty kluku jeden mastná!“ :))) Nemám co dodat. S.L.”

The Boy Next Door (series)

Autor: truelyesoteric      Jazyk: AJ

Kaldora:

“Klasická povídka, kdy jeden z chlapců přijede domů, aby zjistil, že jeho kamarád (nebo něco víc?) z dětství si přivedl domů přítele. A proč taky ne, vždyť i on má s sebou svou přítelkyni. Jenže když najednou na společném rodinném pikniku zjistíte, že tak řečený přítel možná nebyl jenom přítel, pak se mohou stát různé (i zahanbující) věci. A jak asi zareaguje rodina... Jak říkám, klasika, ale velmi citlivě napsaná, s prokreslenými charaktery a správnou dávkou *angst* Těmhle chlapcům to prostě věříte.”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

zmije:

“Vůbec to není špatné. Kromě sexu a vysávání krve je tam taky prostor na to, aby postavy žily vnitřním životem, který se v průběhu děje vyvíjí. Poslední kapitola má značně zvýšenou cukernatost.”

Black Out

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Klasičtější Snack už snad ani neexistuje. "Perhaps he could get Remus to fuck him like this. " LOL Tu větu si pamatuju dodnes, protože mě fakt dostala. :) S.L.”

Florida Sunshine

Autor: DVS      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Achjo já už se tak těším na prázdniny. :))) Nejlepší bylo jak se Doyle užíral žárlivostí. Ale ty sliby na konci mi přišly trochu předčasné. :) S.L. ”

There Once Was A...

Autor: DVS      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Příběh nic až tak světoborného, ale verše bezvadné. S přihlédnutím k tématu zvlášť oceňuju, že tam nebyl ani jeden „Nantucket“. A taky tu básničku co vymyslel Bodie, samozřejmě. :) S.L.”

Owner's Manual

Autor: DVS      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Mimořádně zábavné čtení! Tak dobré, že jsem překousla dokonce i klišé o vybavení obou hlavních postav (oba těsně pod magickou hranicí 8", Doyle o kousek větší, ale ne zas tak, aby utrpělo Bodieho ego atd. :)) Taky jsem se konečně dozvěděla množství ejakulátu v mililitrech, to mi vždycky vrtalo hlavou.... Ehm, no nic. :) Prostě tuhle povídku úplně zbožňuju a každému doporučuju. :))) S.L.”

The Flat

Autor: DVS      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Kolik to mělo stran, sto? Nápad pěkný, o to nic, ale patnáct, dvacet stránek by bohatě stačilo. Takhle mi to přišlo strašně rozvláčné, najmě když povídka nemá prakticky žádný „děj“. Taky bez toho věčného kňourání na téma "pretty vs. plain" bych se obešla. S.L.”

Ringing in the Changes

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Fantastické dialogy, živé vedlejší postavy, skvělej sex.”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Nade:

“Chvílemi jsem se až hurónsky řehtala. Takhle nějak si představuji parodii.”

The Other Game: A Post-Game Wrap-up

Autor: DVS      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Je vidět, že i sama autorka si všimla jak citelně v Different Game chyběl sex. :))) Ne vážně, Andrewse jsem si na OC nebývale oblíbila takže mu to rozhodně přeju, akorát to mohlo být líp napsané. S.L.”

A Different Game

Autor: DVS      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“To se nikomu z vás nezdá ten konec nějak moc uspěchaný? Ale jinak jo, pěkně napsaný příběh z kategorie pohádek. :) A Doyle byl náhodou super, protože kdyby ještě on byl tak děsně sladký tak mi z té povídky nejspíš vypadají zuby. :))) S.L.”

Zelená karta

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Tato ze všech stran vychvalovaná povídka není úplně špatně napsaná. Tedy až na všudypřítomný patos, samozřejmě. O to víc mě mrzí, že k ní musím říct tohle: Základním charakterovým rysem fanatiků je, že nikdy nepochybují. Bellatrix je nejfanatičtější postava z celého HP. Může být něco víc OOC než pochybující Bellatrix, která ve skutečnosti touží po rodinném krbu? Nemluvě o tom, že polidšťovat Bellatrix je zhruba totéž, jako polidšťovat belsenskou bestii (podle které byla IMO zřejmě napsaná). A odsouzení k zavření do klece s mantichorou? Oh, prosím. Takové tresty jsou uvěřitelné pouze a jedině v AU kde Voldemort/dark!Harry vyhraje válku a nastane teror. Taky poměry v Azkabanu jsou popsané přinejmenším netradičně, zneužívání v dětství je snad největší klišé fandomu... a tak bych mohla pokračovat dál a dál. Dočteno jen proto, abych mohla hodnotit opravdu objektivně. S.L.”

Butterflies and Hurricanes

Autor: audrarose      Jazyk: AJ

Kaldora:

“Neuvěřitelné! Autorka stvořila celý nový svět a do něj zahrnula hi-tech i každodenní lidské city, touhy a strach takovým stylem, že jsem málem brečela, když jsem zahléda konečné End. Výjimečné námětem, zpracováním a jedidné co mohu říct - jděte si to, sakra, okamžitě přečíst!!”

Better Be Slytherin

Autor: Jharad17      Jazyk: AJ

zmije:

“Jsem pár kapitol před koncem a pořád se mi to líbí.”

Träumerei

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Ďalší poklad, ktorý som kedysi dávno čítala, a ku ktorému sa občas vrátim a stále mám z neho nádherný pocit. ”

Why Won't They Leave Me Alone?

Autor: potter8668      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry zabije Voldemorta a Brumbál se ho snaží ovládat. Nic objevného, ale místy docela zábavné a čte se to dobře”

Zodpovědnost nade vše

Autor: Dyce      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Milý příběh s pairingem HG/SS vystaveným nečekané životní zkoušce. Trocha psychologie těhotné ženy, trocha zmatku budoucího otce, trocha obvyklých záhad a trocha neobvyklého nebezpečí. Protřepat, zamíchat, nalít do sklenic! Dobrou chuť.”

Zelená karta

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Vynikající povídka, ne náhodou na jednom z míst v mé soukromé síni slávy. Polidštění Belatrix a nečekané rozuzlení. A Pán much!”

Potter's Revenge

Autor: Bobmin      Jazyk: AJ

Pyriel:

“No, není to zrovna z nejnápaditějších povídek od bobmin, ba spíš bych řekla, že je to plné klišé (Harry za 4 týdny vyroste, zesílí, je sebevědomý a - jaké překvapení - je z něj Lord Potter a Lord Black atd atd). Asi nejlepší na té povídce je to, že ke své pomstě použije ten nejtěžší kalibr - peníze”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

Jacomo:

“Protože vím, že nadin píše výborně, rozhodně jsem se na to musela podívat. A líbilo se mi to, přestože pár HG/LM nepatřím k mým favoritům. Povídka je přesně tím, zač se vydává - šancí na změnu pro všechny. Proč tedy u Lucia řešit OOC, když je zde tím princem z pohádky, o kterých si občas s chutí aspoň počteme? :-)”

The Obligatory Marriage Law Fic

Autor: Bobmin      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Zase jednou ministerstvo magie vymyslí zákon, ve kterém přikazujou, kdo si koho má vzít. Harry, který se po porážce Voldemorta stáhl, dostane seznam možných nevěst. A rozhodne se jednat - a tentokrát opravdu bezohledně a tvrdě”

Exposure

Autor: Bobmin      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Taky jste si kolikrát říkali, že by měl Harry srovnat kouzelnický svět se zemí, spálit vše do základů a zbytky zadupat do země? Tak na co čekáte, tohle je povídka pro vás!!!”

Canon Derailed

Autor: Bobmin      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP ví, že kromě něj Dursleyovi nenávidí skoro tak stejně ještě jednu osobu - Albuse Brumbála. Takže těžko půjde studovat na školu, kterou tento kouzelník vede. Přehozené koleje a kam vlak zamíří? Velice zajímavě promyšlené, 4, 5 hvězdičky”

Tournament Woes

Autor: Bobmin      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Po Harryho třeťáku udělal Brumbál nemoudré rozhodnutí, zamezil veškeré korespondenci a zrušil i hlídky, aby na dům Dursleyových nepřitáhl pozornost. Nevěděl, že Dursleyovi odjeli na celé prázdniny pryč a Harryho nechali samotného. Ten to využil a udělal si vlastní prázdninovou cestu - a potkal zajímavé lidi a ledacos se naučil :-)”

|<  >|