Komentáře - Květen 2010

|<  >|

Night Moves

Autor: Courtney Gray      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Po přečtení této povídky jsem přeběhla do fandomu Profesionálů. Myslím, že to mluví za vše. :) Akorát ta linie s Marikou mi přišla nemastná neslaná. S.L.”

After Christmas

Autor: DVS      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“[SPOILER] Nejvíc se mi líbilo, když Doyle pochopil, proč vlastně Bodie tak hrozně touží ty lidi navštívit - aby aspoň před někým mohl dát najevo co je skutečně zač. To bylo smutné. S.L.”

Under the Tree

Autor: DVS      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“K předešlým komentářům už bohužel nemám co dodat. :) Bezva povídka, i když zase vánoční. S.L.”

The Christmas Story

Autor: DVS      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“No jo no, vánoce. O vánocích se snese i trocha toho cukrkandlu. :) Dobrý moment byl jak si Bodie říkal, že by mohl předstírat, že je opilý, aby nemusel Doyleovi vysvětlovat proč se k němu vrátil. :) S.L.”

Why May Not I Love Johnny?

Autor: DVS      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“„Robin and Richard were two pretty men...“ Nikdy jsem si nevšimla jak je Matka Husa zajímavé čtení. :))) S.L.”

Staffroom Seduction

Autor: DovieLR      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Mně osobně styl DovieLR nikdy moc neseděl. Píše podle mě zbytečně rozvláčně, všechno vysvětluje nejmíň pětkrát, taky ty dialogy jsou místy trochu (nebo spíš dost) divné a scény nedotažené. Popravdě, v prvních kapitolách jsem se několikrát vracela na úvodní stránku, kontrolovat jestli to nemá být parodie. Netvrdím, že v povídce nejsou i pěkné momenty, ale číst ji znovu určitě nehodlám. Mimochodem Seduction není až tak stará, aby nemohla být originálnější nebo víc kompatibilní s kánonem (pokud se nemýlím, 06 už byl venku i HBP). S.L.”

|<  >|