Komentáře - Květen 2010

|<  >|

Can't Have It Both Ways

Autor: robst      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Kdybych tohle měla vyjádřit jediným slovem, tak řeknu - klišé. Když je HP přinucen k účasti na Turnaji, nabídnou mu spolupráci goblini. A pak už to jde ráz na ráz. Je z něj lord, dědic kdovíkoho a kdovíčeho, zasnoubí se s Hermionou, vymete z Bradavic všechny nepřátele. To vše v prvních šesti kapitolách. Ale bylo to zábavné, a byť překotné, dalo se to číst. jenže pak se to najednou změní, přijde mi, že se to z akčního filmu změnilo v telenovelu. Jediný IC charakter je nejspíš Ron, který se chová jako skutečný blbec (jak to v HP4 bylo :-)) A já už to prostě nedokázala dočíst”

Marriage in Mind

Autor: Lady Azar de Tameran      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Co uděláte, když na vás někdo vyrukuje s pradávnou manželskou smlouvou? Především si ji pečlivě přečtete. A nesmíte zapomenout, že kouzelnický svět žije ještě ve středověku a co není psáno, to se splnit nemusí :-)”

In Cold Blood

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harryho zaměstnají goblini jako zabijáka. Myšlenka dobrá, závěr pěkný (i když já už se s podobným setkala a udělal mi radost), ale celkově je to takové ploché. 2-3 hvězdičky”

Poison Pen

Autor: GenkaiFan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ach, jsem zamilovaná! Tohle je snad povídka mých snů :-)) Konečně se někdo pustil do těch arogantních čistokrevných bastardů. Jeden student začne pokládat otázky a kouzelnický svět se pomalu začíná hroutit. No, já vím, je to trošičku nadnesené, ale když já si to tak moc užívala. Harry Potter vyráží do boje, vyzbrojen perem a několika poradci - a občas podporou z míst, kde by to nečekal. Drahá Mandragoro, vážně bych tomu nemohla dát šest hvězdiček? Z protekce? ;)))”

I Condemn You

Autor: Itsme66      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Hodně drsné, ale na hrubý pytel, hrubá záplat.”

In flagrante delicto

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

Diegina:

“Jojo, fandomová klasika, jedno z "must read" :-) Když příjde na něco jiného než obyčejný m/m sex, je tenhle fandom docela skoupý, autoři nemají odvahu. Tahle autorka ji ale rozhodně má.”

DIY: A Slow Swedish Screw

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

Diegina:

“Tuhle povídku jsem četla už před lety a pamatovala jsem si z ní jen tolik, že se mi nelíbila. Tak jsem se rozhodla - po tolika pozitivních komentářích tady - si ji přečíst znovu. Názor mi to však nezměnilo. Tato autorka je ve fandomu považována za velmi kvalitní, ale tohle se jí podle mě zkrátka vůbec nepovedlo. Začněme Bodiem naostro v teplákové soupravě, který čeká, až mu zavolá ženská. WTF? Bodie, ten elegán?(tedy, s ohleden ma danou éru). A pak si to takhle jede přes město za Doylem v domnění, že Doyle potřebuje píchnout s pícháním ženské. Bodie není debil, celé to nedorozumění je totálně přehnané, že ani vtipné není. A opět - jet za ženskou naostro přes město v teplákovce je kravina, totálně OOC. Když dorazí k Doylovi, není to o moc lepší. Až na samotný závěr není jasné, kdo dělá co komu, protože ani není jasné, kdo stojí, kdo klečí nebo sedí, aby mohl to či ono dělat. Najednou někdo někomu nohou masíruje koule, když ale danou scénu vidíte tak, že oba stojí, protože předtím nebyl řečen opak, tak to dostává poněkud akrobatické rozměry.(Nevím, jak vy, ale pokaždé, když jsem dávala nědo dokupy z produkce IKEA, stála jsem u toho a měla to hotové raz-dva-tři, čímž nechápu už od začátku, proč si s tím Doyle nevěděl rady. Doyle, agent CI5, který určitě měl dost dobrou prostorovou představivost, lepší, než já.) No a pak závěr, ta "úžasná" "hot" scéna, kdy Bodie v teplákovce klečí a vrtí na Doyla provokativně zadkem. Teď nevím, jeslti má čtenářka dřív zvracet z té teplákovky, nebo dusit se smíchy představou, jak Bodie vrtí zadkem, zvlášť když Doyle předtím přirovnával Bodieho k pudlovi. Bleee! Ne, děkuji, nikdy více.”

I Condemn You

Autor: Itsme66      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tákhle na ty parchanty z kouzelnické Británie!! Zradili jste mě, tak si vy.. ehm, dejte mi pokoj ;))”

The Obligatory Marriage Law Fic

Autor: Luan Mao      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Po porážce Voldemorta je Harry považován za národní poklad a tak se s ním taky zachází - ukazujou ho lidem a rozhodují za něj. A rozhodnou, že se musí oženit. Udělají seznam vhodných kandidátek. Jenže ty začnou najednou umírat, ať už jsou to náhody, nehody nebo vraždy. Harry je samozřejmě z obliga, na to je příliš hlídaný. Autorka to zařadila do sekce drama, já bych to označila jako cynickou parodii. A tak je taky nutné to brát (některým lidem vadila smrt mladších dívek). Trochu slabší 4 hvězdičky.”

Guilt Trip

Autor: Russ      Jazyk: AJ

Vrána:

“Musím říct, že ač nejsem úplně srozuměná s tím koncem, našla jsem tu několik velmi zajímavých linií. A navíc je to moc pěkně napsané, postavy celkem IC, nádhera. Zajímavý a velmi uvěřitelný výlet do Doyleova vnitřního světa.”

Griselda a já

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Ten bod dolů je za ich-formu, kterou nemám moc ráda...”

Velvet Underground

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Tolik zůstává nevyřčeno; spousta prostoru pro čtenářovu fantazii. Dialogy velice IC.”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

zmije:

“Začátek je bezvadný, časem se zajímavý děj sice zvrhne v sexuální výchovu, nicméně člověk je pořád zvědavý, jak to dopadne.”

God Bless Us, Every One

Autor: Airelle      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Není to špatný nápad, ale chtěl by rozpracovat, aby byl přesvědčivější.”

The Bottom of the Matter

Autor: Airelle      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Předvídatelné vyvrcholení. (A s přirovnáváním k Vulkáncům jsem se setkala tady poprvé.)”

Sing my heart

Autor: Anniesj      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“„Nothing's gonna change my world...“ Dost stará, ale podle mě pořád jedna z nejlepších a nejvěrohodnějších povídek na tento pár, moc pěkná. Doporučuju spojit s poslechem Across the Universe od The Beatles. :) S.L.”

Feasting With Panthers

Autor: Kitty Fisher      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Doyle se bojí říct Bodiemu co by se mu líbilo... Bodie na to přijde, ale věci se mu poněkud vymknou z rukou. Perfektní povídka, taková realistická. S.L ////////Edit: IMO Feasting si protiřečí spíš se stereotypy fanfiction a představami fanoušků, než s kánonem. (Např. jak se ze seriálu dají poznat případné submisivní sklony?) Jednání postav, i když se rozhodně nedá označit za ideální, mně osobně za daných okolností dává dokonalý smysl. Ovšem podle ostatních komentářů soudím, že povídka zřejmě bude hrozně nesrozumitelná. Asi si ji budu muset přečíst ještě jednou. :)))”

Slave to Your Love

Autor: Zoe      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Oba jsou dost zaměnitelní, bez osobnosti, klidně to můžou být nějací Dick a Harry.”

Safety

Autor: The Hag      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkné, i když možná moc stručné.”

Love Story of a Different Kind

Autor: Airelle      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Stručné, ale vtipné.”

The Morning After

Autor: Airelle      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doyle je hezky starostlivej a Bodie krásně romantickej.”

Feasting With Panthers

Autor: Kitty Fisher      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Silně nekanonické. Bodie by se takhle nikdy nechoval a ani Doyle není zrovna typ, který by trpěl submisivními sklony. Když už někdo napíše takovýhle příběh, tak ho ale musí umět prodat.”

Feasting With Panthers

Autor: Kitty Fisher      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Že by Bodie byl na Doylea takhle hnusnej? Absolutně nekanonické.”

The Devil's Apprentice

Autor: Kitty Fisher      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Pokračování povídky The Alchemist's Measure. Sladká pomsta Lucy York. Stejně dobré jako první díl , ne-li lepší. The darkest pleasure, the sweetest abasement. S.L.”

The Alchemist's Measure

Autor: Kitty Fisher      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Dokonalost, zasazená do období restaurace Stuartovců (Anglie 17. století). Nostalgia extraodinaire - tentokrát se o nějaké objektivní hodnocení ani nepokouším... :) S.L.”

|<  >|