Komentáře - Květen 2010

|<  >|

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tohle mě naprosto odzbrojilo. Draco je tady prostě úžasný. A ten popis slepoty je opravdu špičkový. Moc se mi to líbilo. :)”

Miluju tě...i když jsi (někdy) idiot

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Chudák Minerva.... Tohle dílko mě opravdu pobavilo. :)”

Practicing Liars

Autor: lomonaaeren      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Co zbývá malému človíčkovi, který nemá rodinu, nemá lásku, nemá péči dospělých a vlastně nemá nic? Přece jenom mu něco zbývá - má svoje malá či větší tajemství, která mu nikdo nevezme. A nebo i o ty ho okolí připraví? Povídka, kde je SS otcem HP, ale na rozdíl od jiných si hned po tomto zjištění nepadnou kolem krku a nevyznají si nehynoucí náklonnost. Celkově je to dost realistické a Brumbál je hodně manipulativní.”

Harryho nový domov

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

zmije:

“Malý Harry považuje Severuse za naprosto dokonalého a Severus sám sebe urputně přesvědčuje, že mu na tom příšerném děcku ani za mák nezáleží.”

Podivné prázdniny

Autor: assez      Jazyk: ČJ

zmije:

“Já osobně jsem tomu nepřišla na chuť.”

Dohoda se Zmijozelem

Autor: Fenri      Jazyk: ČJ

zmije:

“Ke konci to postrádá už i zdravý rozum.”

Miluju tě...i když jsi (někdy) idiot

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

zmije:

“Milé”

Dětské sny

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nikdy mě nenapadlo, že bych v souvislosti s ním mohla něco takového říct - ale je mi ho vážně líto.”

Lekce tajů nejvyšších

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Líbilo se mi to, ale že by mě to nějak uchvátilo, to tvrdit nemůžu.”

I Will Lay Down My Heart

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Chudák Bodie. Moc krásné. (Ale teda že prý Murphymu nemusí nic vysvětlovat, ha ha.)”

Bike Night

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“pěkné pokračování.”

A Very Potter Musical

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

SinamLlumi:

“Škoda, že nemůžu dát 10 hvězdiček... Tahle parodie spadá do kategorie „lepší než celý originál“. :) Muzikál se odehrává během Harryho druhého ročníku, ale obsahuje děj všech sedmi knih. Utahuje si z chyb a absurdit v HP (Brumbálova idiocie), má vlastní příběh (který daleko překonává některé díly HP) a navíc odpovídá na tak závažné otázky, jako např. jak mohl Quirrell spát, s Voldemortem vzadu na hlavě? :) Nepřehlédnutelné jsou i odkazy na fandom – zejména Snapeovy hlasové projevy... :) Herci, na to, že jsou to studenti, jsou prostě skvělí. Plus perfektní písničky. Omlouvám se za nesouvislý komentář, ale pořád ještě se válím smíchy. „Gotta get back to Hogwarts!!!“ :))) S.L.”

Three Bells

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkné. Bodie je pochopitelně ten odvážnější. Líbilo se mi, že má Bodie už delšé dobu pocit, že z Doylea "vyzařuje sex".”

Yule

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie je takovej romantickej...”

Isolation

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Krásná akce, pěkný zpracování toho, jak si k sobě postupně nacházeli cestu.”

Keepsake

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkný kousek, zejména jak Bodie nebrečí”

Prizefight

Autor: Russ      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Docela pěkné.”

Toujours Pur

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

sluzy:

“tento tretí diel sa mi páčil snáď najviac zo všetkých. Krásny, smutný, ľahký a dojímavý...táto trilógia bola úžasná :D”

Malfoyesque

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

sluzy:

“naozaj dojímavá a úžasná poviedka...Milujem ju :D”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

sluzy:

“úžasná poviedka..hor sa na pokračovanie”

Learning to Trust

Autor: Russ      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavý nápad, ale Doyle byl povedeněji vykreslený než Bodie (ty nešťastné Bodieho spartánské byty).”

Guilty Secrets

Autor: Russ      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nic moc.”

Guilt Trip

Autor: Russ      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Začátek je náramný, prostředek s Cowleym mi přišel takový nepovedený, a konec to zase trochu napravil. (A samozřejmě se mi líbilo, jak Bodie o Doylea pečuje.)”

Of Slings and Arrows

Autor: the original Pe      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harryho z vězení zachrání profesor Xavier a jeho lidé (a pokud nevíte, kdo je to, tak proč to čtete? Slova autora, ne moje ;))) Velice zajímavé setkání světa magie a mutací, hezky vystavěný příběh. Zřejmě největší vadou je angličtina. Povídka je nebetovaná a je to poznat, HODNĚ poznat.”

Hogwarts' Dawn

Autor: Jeconais      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry si najme dvojčata, aby mu pomohli přežít Turnaj. A ti se do toho pustí s obrovskou vervou. Najmou Harrymu bodygárdy z Kruvalu, najmou mu učitele, zlikvidujou Malfoyův vtípek s odznaky a vůbec se o něj starají jako kvočny - nebo jako poradci, kteří jsou placeni zlatem . A to je asi jediné, co bych tomu vytkla, přijde mi, že půjde o obrovské peníze. Ale co, hlavně, že to je legrace :-)”

|<  >|