Komentáře - Květen 2010

|<  >|

And You Can Have This Heart to Break

Autor: PFL      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Pěkná povídka, ale moc se mi nezdá, že by Cowley Doylea prostě jen tak nechal rezignovat.”

Ďalšia dobrá šlamastika

Autor: Lilyseyes      Jazyk: SJ

Nade:

“Příjemné čtení. Celkem mě potěšilo, že zmijozelská nátura Severuse Snapa nedoznala úhony.”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Nade:

“Pěkný příběh a Draco je prostě dokonalý.”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Nade:

“Skvělé. Partnerský vztah mezi Harrym a Dracem je vyrovnaný. Draco se mi tu strašně líbí. Skutečný Zmijozel, který přesně ví co chce a jde za tím, i když pak překvapí sám sebe. Už jsem to četla několikrát a zase se k tomu vrátím.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Nade:

“Severus je tááák zlý. Klasické PWP, ale co. Mě se to líbí.”

Miluju tě...i když jsi (někdy) idiot

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Nade:

“Vtipné, svižné. Zlepšilo mi to náladu.”

As I Watch

Autor: Ethtele_Silya      Jazyk: AJ

Jacomo:

“Velmi příjemná a emotivní miniatura. Bohužel se mi nepodařilo sehnat kontakt na autorku (autora), přesto jsem český překlad v rozporu s etikou překladatelství publikovala na svých stránkách. Pro zájemce viz http://www.owlwings.estranky.cz/clanky/nezarazene/jak-se-tak-divam.”

And You Can Have This Heart to Break

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Tak pěkně napsané, až člověk i uvěří, že by Bodie přihlížel, jak Doylea mlátí, a nezasáhl. Taky je zajímavý nápad, že je Bodie rád dole, ale má pocit, že ho kvůli tomu Doyle považuje za míň chlapa. A ještě je moc pěkné, jak se Doyle ovládá, aby nevykřikl jako první.”

My Immortal

Autor: Tara Gilesbie      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Příběh, kde krvavé slzy tečou proudem. Příběh, kde se vyskytují postavy jako "profesor Sinatra" (=Trelawneyová), McGoggle, Snaketail, Volxemort, pan Filth a Mr. Noris nebo Death Dealers. Příběh, kde se to mezi nimi děje mnohokrát a vždy velmi "passively". Příběh, kde si hlavní hrdinka nejen nepamatuje jména ostatních postav, ale není si jistá ani svým vlastním jménem. Příběh, kde se lidé jeden na druhého ne smějí, ale čuchají. Příběh, který probudí vaši fantazii. Příběh, který zcela poprávu bývá označován za nejhorší fanfiction všech dob. Příběh, kterému se podařilo v době svého vzniku získat víc než čtyři tisíce komentářů. Příběh absolutně buiruitul. A samozřejmě varování: ať vás ani nenapadne při čtení požívat jakýkoli nápoj nebo pokrm!”

Co kniha, to drabble

Autor: Severed Lies      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“pěkné”

Chasm of Darkness

Autor: Twinfetish      Jazyk: AJ

Istar Halabába:

“Zajímavá povídka. Líbí se mi.”

Building to Last

Autor: Terence      Jazyk: AJ

Diegina:

“Tohle je cyklus, ke kterému jsem se již několikrát vrátila. Zdaleka není dokonalý, jsou místa, kde z něj příšerně kape med, ale zvláště tento první díl je díky tomu ideální na zklidnění vystresovanosti, nebo když máte chuť na těžkou ljomaňťiku. Další obrovsky plusové body za K/S ziny. *fangirl squee*”

Černá není jen znamením smrti II.

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Brečim. To je tak smutný, zoufalý a beznadějný, že.....”

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Chce se mi brečet.”

Harry Potter and the Apathy of Freedom

Autor: nonjon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hm, ne zrovna to, co jsem čekala podle anotace. Zajímavý pohovor s Hermionou. Ron by zasloužil do držky, jako vždycky”

Harry Potter and the Freedom of Apathy

Autor: nonjon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harryho odsoudí na deset let do Azkabanu za Crucio, které použil na Bellatrix. A jak to tak bývá, všichni se k němu obrátí zády. Ale Harry tady není zahořklý, vyrovnal se s tím, co se stalo a kouzelnický svět ho prostě přestal zajímat. Je nyní ve spojení s magií a chce pomoci ostatním magickým stvořením, na něž dopadají důsledky války mezi lidmi. Docela zajímavý koncept, hlavně ten klidný Harry. Má sequel Harry Potter and the Apathy of Freedom”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Povedená parodie,, a to dokonce v češtině (chtělo by to opravit chyby, ale šlo to). Krásné jsou paralelní zápisky z deníků :-)) No a Severusův ctitel ;)”

Fugitives of Azkaban

Autor: BajaB      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry skončí v Azkabanu, setká se s Blackem a spolu utečou. Zajímavý je Ron, který projde důkladnou terapií. Zápletka je vcelku dobrá, ale je to dost zmatené, protože příběh je psán z pohledu mnoha osob a to střídání je dost rušivé. A ten závěr..tss tss, rozhodně to mohlo být lepší a přehlednější. Asi vůbec nejlepší byl ten kousek, kde Dursleyovi svědčili proti Harrymu, to byla novinka. Silnější tři hvězdičky”

Magic is useless

Autor: BajaB      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hihi, Harry uvažuje nad užitečností či neužitečností magie”

The Substitute Omakes, Epilogues, and Alt Endings

Autor: BajaB      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Pár alternativních verzí, i když ta, která by se mi líbila, tam není. Ale některé konce jsou trochu šťastnější než v povídce.”

The Substitute

Autor: BajaB      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ukáže se, že Harry není člověk, ale golem, a do světa se vrací skutečný HP i s rodinou. Jenže i tak musí golem-Harry soutěžit v Turnaji. Většina lidí se k němu chová naprosto hnusně, a to včetně Jamese a Lily, které by za jejich zbabělost čelit důsledkům měli zbavit nebelvírského členství. Konec jsem obrečela. Kdyby byl golem Harry temnější, bylo by to lepší (smutník) 4, 5 hvězdičky”

Harry Potter and the World that Waits

Autor: dellacouer      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry je po válce s Voldemortem na dně a když se dozví, že Závoj není smrt, ale brána do jiných světů, rozhodne se projít jím a hledat Siria. Jenže vstoupí do světa, kde neexistuje magie, ale gen X. A objeví se ve chvíli, kdy se situace vyostřuje (po skončení prvního filmu X-men) - v Británii jsou odhlasovány zákony proti mutantům a Harry, který je díky své magii také považován za mutanta, je prvním, kdo tento zákon porušil :-) Z vězení ho ovšem dostanou X-meni a tak se ocitne ve škole profesora Xaviera. Moc krásně napsaný příběh, doufám, že se dočkám dokončení, zatím je to tak 3-4.”

Celestial Requiem

Autor: Raven Dragonclaw      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Myšlenka je vynikající - Harry začne psát do mudlovských i kouzelnických novin, aby vyjádřil své názory. Problém je, že ukázky článků, které píše, mi nepřijdou tak úžasné, aby oslovily masy, rozhodně ne v mudlovském světě, byť v kouzelnickém světě s jejich "novináři" typu Rity... Navíc se autor už od roku 2007 neozval, takže je nepravděpodobné, že to bude někdy dokončeno. Ale i tak je to škoda.”

A Bad Week at the Wizengamot

Autor: DisobedienceWriter      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Před HP5 - Harry je uznán vinným a zlomí mu hůlku. Tak se sebere a opustí Británii, se Siriem i se svým zlatem a se vším, co patří Potterům. A následující týden není moc pěkný pro Popletala ani jeho nohsledy, protože každý den se na něj sesype nějaká katastrofa a protože "za vším hledej Pottera". Další kapitola je o tom, jak byl Sirius jmenován dočasným ministrem a rozhodl se napálit co nejvíc lidí a užít si pořádnou legraci. No a třetí kapitola je o idiotovi, který se rozhodl stát se Temným pánem, tedy o Popletalovi. Tak 3-4, ale ta první kapitola to nakonec převážila ke 4 hvězdičkám”

Malfoyesque

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Páni.....”

|<  >|