Komentáře - Květen 2010

|<  >|

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Potrebujem plastickú operáciu, lebo toho priblblého výrazu čo mi zostal v tvári sa asi ináč nezbavím, toto bola sila. Nemám slov, krása som rada, že som túto poviedku našla.”

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela drsná povídka. Potter starší se opět předvede a Sirius se taky nezachová jako rytíř na bílém koni. V mojí TOP 10 si tahle povídka drží druhé místo. :)”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela jsem se i zasmála. Hlavně nad těma dopisama co si psali Draco a Potter. Nebo když se ukázalo, že oba musejí zapracovat na svých signálech rukama. :) Pár Potter a Draco mám poměrně dost v oblibě a tady byl - podle mě - podán docela dobře. :)”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Poviedka je čitateľná, vtipná a nakoniec celkom pekná. Nemám rada pár HP/DM ale tu mi Harry nevadil :)”

The End Is Where We Start From

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hezky se čte, ale nějak si už nevybavuju, čím začínala.”

Dětské sny

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádhera, je krásne, že Aveva píše o postavách ktoré si ostatní pisatelia fanu nevšímajú. Jej nádherný štýl a neskutočná fantázia, ma núti vyhľadávať jej poviedky. Mám rada ten smutno krásny pocit, ktorý cítim po ich prečítaní. Ďakujem”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

zmije:

“Povídka je průměrná, ale bavily mě dopisy, které si Harry s Dracem posílali po sově.”

Jalovec

Autor: Vraní Oko      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Skvelé, vtipné, a tak trochu romantické. Táto poviedka dýcha zvláštnou atmosférou, ktorú vie vyčarovať len skvelá Aleya (Vraní Oko)”

Mrtvá zóna

Autor: neviâthiel      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Je to tak promyšlené a dokonale do sebe zapadající! Luna je starší, vyzrálejší, ale přesto naprosto IC. Při čtení něčeho takového se vám v hlavě musí motat trochu závistivá otázka: "Jak to, sakra, dělá?"”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Když on je tady tak roztomilý... Stejně jako ta velká písmenka Q”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Nade:

“I přes tu depresi jsem se výtečně bavila.”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Nade:

“Brumbál opět v roli naprosto bezophledného manipulátora .... tektokrát opravdu komické. Ta trojice na závěr mě dostala pod stůl a taky způsob jakým Snape splnil neporušitelný slib, který dal Narcisse. :-)”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Chvílema jsem myslela, že to nevydýchám. :) Ten Brumbál je ale pervert.....”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“výborný a veselý nápad :)”

The Mysterious Ticking Noise - fanvid

Autor: Potter Puppet Pals      Jazyk: fanvid

bedrníka:

“Nezapomenutelné. :-))))”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Jednotka bola skvelá a dvojka bude určite tiež. Sara má skvelé paródie.”

The Mysterious Ticking Noise - fanvid

Autor: Potter Puppet Pals      Jazyk: fanvid

ZJTrane:

“Tak keď som to videla prvý-krát len ťažko som sa hrabala spod stola a týždeň mi v hlave znelo: "Snape, Snape, Severus Snape" geniálne video.”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Niektoré dni sú skrátka také, že nenávidím všetko a všetkých. Skvelé bavila som sa :D”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Skvelé, „Potter, Malfoy zase v sobě? Ješte ne“ to som sa už váľala po podlahe.”

The Mysterious Ticking Noise - fanvid

Autor: Potter Puppet Pals      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Tak chvílema už mi z toho solidně hrabalo - už sem ty jména prostě nestíhala. Ale nejvíc mě na závěr dorazil Voldy. Ten neměl chybu. :)”

The Mysterious Ticking Noise - fanvid

Autor: Potter Puppet Pals      Jazyk: fanvid

Ivet:

“Naprosto famózní video! Kdo ho neviděl, nežil.. Nejlepší jsou chvíle, kdy někdo ze známých začne: "Snape, Snape, Severus Snape."”

The Mysterious Ticking Noise - fanvid

Autor: Potter Puppet Pals      Jazyk: fanvid

Istar Halabába:

“* * * * * * * * * * ”

The Mysterious Ticking Noise - fanvid

Autor: Potter Puppet Pals      Jazyk: fanvid

Rebelka:

“Snape, Snape. Severus Snape. Pokud jste ještě neviděli, prchejte a nikdy se nevracejte; tohle se s vámi potáhne už celý život :).”

The Mysterious Ticking Noise - fanvid

Autor: Potter Puppet Pals      Jazyk: fanvid

Mandragora:

“Snape slyší zvláštní tikání. Určitě stojí za zhlédnutí.”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

neviathiel:

“Povídka, která je mnohem drsnější a vrstevnatější, než se na začátku zdá. S příjemně kanonickým Snapem. Není to žádná oddechovka, donutí vás přemýšlet daleko nad rámec HP, fanfiction a fikce vůbec. 100% za téměř šokující pointu.”

|<  >|