Komentáře - Březen 2010

|<  >|

Breakfast on the First Day - fanart

Autor: brewing-trouble      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“Pod tímhle obrázkem bych chtěla snídávat :)”

Potterverse part I: students - fanart

Autor: naga-wikka      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“To je ale potěšení - obrázek plný takových hezkých obrázků :)”

Of Inle - fanart

Autor: kyoht      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“Pěkné”

Můj

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Pokračovaná k povídce Vlažný. Nebylo to špatné - vztah SS/RM z pohledu SS, který si není jistý ničím ani sám sebou. Ale nemá to ten náboj co první povídka, bohužel.”

Out of Darkness

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Rozdílný přístup Lupina a Snapea k vytažení Blacka zpoza Závoje je dost možná tou nejlepší charakterizací obou postav, kterou jsem kdy četla. Co se týká povídky celkově, opět vysoký nadprůměr. S.L.”

Mine

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Já mám z pasáží se Smrtijedy přesně opačný (= velice kladný:)) dojem. Téhle povídce podle mě škodí neustálé srovnávání s prvním dílem (Lukewarm). Je totiž výborně napsaná a rozhodně stojí za přečtení. S.L.”

Out of Darkness

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snape je moc pěkně traumatizovaný. (Ovšem těšila jsem se, že ho Sirius bude víc zneužívat.)”

Mine

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nevracím se k ní tak jako k Lukewarm, na kterou navazuje, ale pasáže, které Snape tráví s Lupinem a žasne nad jejich vztahem, jsou pěkné. Naopak jeho interakce s Voldemortem a spol. mě v povídce ruší. I když zase ho pěkně mučí...”

Forgotten Encounter

Autor: alliekatgal      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Začátek vypadá slibně, Harry je těhotný a tvrdí, že otcem je Severus, který vše zapře. Z toho by se dal vykřesat zajímavý příběh, ale tohle se zvrtne v přeslazenou selanku, kdy se vám sype cukr z monitoru do klávesnice. Všichni jsou jak mávnutím proutku happy. Tedy všichni ne, čtenář se nutně cítí ošizený.”

Čtvero ročních období: Jarní pohádka

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Líbí se mi, jak to Doyle neumí a proto přežene, a jak Bodie (téměř) nehne brvou.”

All

Autor: PauraSorridere      Jazyk: AJ

ravenablue:

“Osobně považuji tuhle povídku za hodně slabou, několik věcí mi tam přijde postavených na hlavu. Také se mi zdá, že autor se spíš zaměřil na popis jednotlivých mučení, než na příběh samotný, toť můj názor. Já to dočetla do 12 kapitoly, na víc asi nemám nervy.”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Moc pěkná povídka. Harry jako lovec - zabiják smrtijedů, ketří jsou i po pádu Voldemorta na svobodě a Draco, který se objeví na prahu Doupěte jako zubožená troska prakticky neschopná lidského kontaktu.”

Srdcový spodek

Autor: Master Erestor      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Elfové se poněkud ukáznili a to dokonce i bez svěrací kazajky, ale nad některými elfími hrdiny se stahují mračna, nad kterými puká i Sauron v Mordoru závistí.”

Meče a dudlíky

Autor: Master Erestor      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Elfové vesele blázní dál i když se na nebi tu a tam vyskytne mráček a někdy dokonce zuří přímo bouřka.”

VKEŘ: Výroční konference elfích říší

Autor: Master Erestor      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A je to tady - elfové se konečně zbláznili! :)”

Practicing Liars

Autor: lomonaaeren      Jazyk: AJ

Colleen:

“Practicing Liars patří, dle mého názoru, mezi tu hrstku povídek s tímhle tématem, která je zpracována realisticky.”

Thlayi - Watership Sketch - fanart

Autor: korat      Jazyk: fanart

Danae:

“Ach, Tlauli... Taky bych dala čupřinu větší, ale jinak je ho pěknej kus.”

Potterverse part I: students - fanart

Autor: naga-wikka      Jazyk: fanart

Danae:

“K sežrání! Ale tu lžičku by budete muset někdo vysvětlit ;)”

Of Inle - fanart

Autor: kyoht      Jazyk: fanart

Danae:

“Skvostný kousek.”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

marwin:

“Jedni tenhle příběh milují a jiní ho zatracují. Já navzdory tomu, že většina postav je OOC tuhle povídku k zbláznění miluju a nedám na ni dopustit. Líbí se mi to křehké pouto, které se pomalu tvoří mezi Severusem a Harrym. Žasnu nad vykreslením a rozpracováním kouzelnického světa, politických machinací a nad vynalézavostí Pána zla a žalostně lituji, že povídka není dokončena...”

Srdce v okovech

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

marwin:

“Dlouhá a strastiplná cesta plná neskutečné bolesti čeká na Erestora než dosáhne svého zaslouženého štěstí. Stejné plačky jako já by vskutku měly mít po ruce v plné pohotovosti dostatek kapesníčků jelikož osud se s Erestorem až téměř do samého konce skutečně nepáře. Navzdory všemu, jsem si tenhle příběh zamilovala.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

marwin:

“Vskutku vzrušující a zajímavě pojatý příběh plný napětí, akce, magie, lásky, přátelství. Překlad je více než podařený, čte se to samo.”

Emerald Twilight

Autor: Bittersweet Alias      Jazyk: AJ

marwin:

“Ze začátku jsem si v některých chvílích připadala jako bych četla původní knihu s Harrym namísto Belly, což se naštěstí v průběhu změnilo a mě se to začalo docela líbit. Harry byl neuvěřitelně rozkošný, uměl si prosadit svou a v tandemu s Edwardem tvořili milou dvojici. Ovšem, co by to bylo za příběh bez správné záporné postavy, která našim hrdinům zkříží cesty a trochu si s nimi pohraje. Celý příběh byl čtivý, taková oddechovka.”

Bound to the Mast

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Optimistické pokračování "Siren". (Ale že by byl Doyle až takhle nejistý? No budiž.)”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Je to mrazivé a horké zároveň. Jak Remus tak i Severus tam jsou květnatě vylíčeni strohým stylem, který bere dech.”

|<  >|