Komentáře - Březen 2010

|<  >|

Čtvero ročních období: Podzimní pohádka

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moc pěkné PWP.”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Hezké. Ty důležité, převratné události nebo změny názorů se stejně většinou stanou v několika minutách, ne-li vteřinách, tak proč to protahovat :)”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Au, au... I tak to mohlo být.”

Harry and the Prince - fanart

Autor: spicysteweddemon      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“pěkné, jen se mi nelíbí Harryho obleček”

Snape is so emo... - fanart

Autor: spicysteweddemon      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“hezký obrázek co mluví beze slov”

Dobrá koupě

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Skvěle jsem se bavila. A nejlepší je ta Potterova kletba, kterou použil na své spolužáky. Taky bych jí někdy potřebovala umět. :)”

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle nemá chybu. Hlavně ta scéna před Georgeovým oknem. :) Snape je do posledního písmenka takový, jaký má být - arogantní, protivný, nesnesitelný.... :)”

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

darken:

“Úžasné. Snape je Snape a chová se jako Snape - vzácnost nejvyšší ve slashových povídkách. Uvěřitené. Fascinovalo mě to vykání. Citace: 'Milý deníčku, dnes mě unesl Snape na odlehlý pustý ostrov, na němž mě následně šukal jazykem, dokud jsem se neudělal na palmu.'”

Prokletí hlavolamu

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Hezké, napínavé, celkově docela zdařilé. Akorát se mi neíbilo, že za celou dobu jsme se vlastně nedozvěděli, co přesně je na hlavolamu tak nebezpečného. (Nebo jsem to přehlédla, jak je mým nechvalně proslulým zvykem...)”

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Dost dobré - Draco je správně nesnesitelný, Potter má zase svůj zachráncovský kopmlex a Hermiona je neunavná šťoura jako vždy. Mě se to moc líbilo. :)”

Prokletí hlavolamu

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Ten příběh je o to víc údernější, že je tak dokonale kanonický. A fascinuje mě, jak se charaktery jednotlivých postav sice drží předlohy, ale zároveň se posouvají ještě o kousek dál. A co se týče závěru; mně se naopak líbilo, že konec sklouzl jen k "obyčejnému" strohému popisu - čtenář má tím pádem spoustu prostoru pro fantazii. Takže pětka, jednoznačně; jen málokrát jsem si jí byla tak jistá jako teď :).”

Prokletí hlavolamu

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

ave:

“Když se realita podívá na Rychlé šípy, může vzniknout opravdu zajímavá věc. A je pravda, že závěr by si možná zasloužil trochu víc rozpracovat, ale přesto, tenhle příběh je pod vrcholem jen těsně, takže si nejvyšší hodnocení zaslouží.”

Prokletí hlavolamu

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Trochu humorné, trochu tragické vyprávění o tom, že i Rychlé šípy stárnou (jsou u moře, v pasťáku nebo běhají za holkama :-D) a dohoní je nejen dospělost, ale i historie. Řešení důležitosti ježka v kleci je geniální, snad jen by ten crossover s jinou nejmenovanou trilogií nemusel být tak "OKAtý". Jednu hvězdičku ubírám za poněkud násilný přechod z výborného dramatického vyprávění k soupisu fakt ve stylu doslovu. I když ten Štetináč...”

Prokletí hlavolamu

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Julie:

“Možná bych měla být alespoň trošinku kritická, ale nemám na to. Povídka mě úplně nadchla. Hraje si s kánonem báječným, černohumorným způsobem. Napínavé, nápadité, vtipné... Snad jedině by neškodilo dotáhnout torchu dějovou linku, ale to už je tak malá vada na kráse, že si nehodlám stěžovat.”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

zmije:

“Výrazné jazykové, mluvnické i logické nedostatky. Nicméně povídka jako taková je fajn. ”

14, 12, 13

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“osobně si myslím, že Mirek měl slabost pro Jarku, a že to bylo vzájemné. Jindra byl vždycky takový plonkový, ale je to hezky napsané.”

Zatracený

Autor: Sothis Blue      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Tak nevím, co napsat. Nemůžu říct, že by to bylo špatný, ale taky nemůžu říct, že by se mi to líbilo. Shrnutí se četlo lépe a bylo zajímavější než povídka sama.”

Zatracený

Autor: Sothis Blue      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Pro mě jedna z nejvtipnějších finefiction vůbec. A hluboká poklona za stvoření wingee-jumpingu :).”

Kočky kam se podíváš

Autor: neviâthiel      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“„Promiň, Člověče, my si myslely, že jsi vchod do nory.“ :D Nikdy bych neřekla, že se dá RD a HP tak hezky spojit. ”

Baiting the Trap

Autor: DVS      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Typický Cowley, cokoliv obrátí ve svůj prospěch.”

14, 12, 13

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Vrána:

“Čas od času se objeví něco, po čem mi zůstane pusa dokořán. Děkuji autorce za přesné, jemné a citlivé dílko, které posunulo mé hranice zas o kousek dál.”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Hatake Jane:

“četla jsem to několikrát a ráda se k tomu vracím je to moc pěkná povídka”

14, 12, 13

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Danae:

“Jsem na tom podobně jako Rebelka ;) Prostě první šípácký slash, u kterého nechci autorku zaškrtit, ale smeknout před ní klobouk.”

Pláč Podmínky

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Povídka s velice zajímavým námětem, propracovaná jak celkově, tak v detailech. (A má oblíbená část: „Podívejte, co mu tady nechal Zlozvyk: úšklebky, úsměšky, 227 patentovaných pohledů, cenění zubů, nadměrné zdvihání obočí… Rozkošný chlapeček. Jako učitel bude jistě oblíbený.“)”

14, 12, 13

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Nikdy jsem nečekala, že se mi bude někdy líbit něco takového. I když samozřejmě v mých představách má Mirek Dušín rád Jarku Metelku, jenom jeho a nikoho jiného :).”

|<  >|