Komentáře - Prosinec 2010

Stránky: 

Notch

Autor: thegildedmagpie      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Klasika, ale líbí se mi zdůraznění Snapeovy motivace proč se vlastně dal ke Smrtijedům. A hate sex! :p 3+++ S.L.”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Rozhodně zajímavý nápad.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Hezká povídka, i když konec není zrovna můj šálek kávy.”

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Tak túto poviedku si prečítam znova a s radosťou, ďakujem za pripomenutie.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Poviedka skvelá, až do momentu keď podľa môjho názoru mala skončiť, nemôžem napísať do ktorého, lebo by to bol spojler, ale po tom sa mi zdalo, že autorka nasilu predlžovala príbeh, aj keď tie predĺženia boli zaujímavé, bolo toho na mňa veľa. Mohla to strčiť do samostatných dvoch poviedok. Nie je to čistá 3 ale tak 3, 7 :D Musím ešte pochváliť úplne perfektný preklad. Za ten dávam 5”

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Tak tahle povídka se mi líbí, i když je poněkud delší. Ten vývoj situace je celkem zajímavý. A hlavně je to čtivý.”

Destiny Turns

Autor: julesmonster      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Harryho život naučil se spoléhat sám na sebe a že není nic zadarmo. Proto ani do války v kouzelnickém světě nejde kvůli ideálům. Alespoň zpočátku.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Abych se přiznala, tak jsem malinko zklamaná. Nelíbila se mi Voldemortova smrt, nebo spíš to, kdo ji způsobil a v jedenácté kapitole mi taky pár věcí tak úplně nesedlo. Nejvíc mě asi zklamal epilog. Epilogy nemám ráda, málokdy se povedou a tady tomu bohužel není jinak.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Bleh... tomu říkám červená knihovna. Tahle povídka přesně symbolizuje, proč nenávidím 90% hetu – spousta klišé a propagace společenských sterotypů. Zdlouhavé, nudné, bez jiskry a originality. Jestli tohle je zdravý vztah dvou rovnocenných dospělých lidí tak já jsem papež. Epilog s kultem panenství, nebo jak už to nazvat, nebyl IMHO ani tak přeslazený, jako nebetyčně sexistický a vzbuzující pochyby o duševním zdraví autorky, která úspěšně vykastrovala nejen Snapea, na což už jsem zvyklá, ale i Hermionu. S.L.”

Smlouva s ďáblem

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já tleskám - konečně pohádka, jak má být. :) A konečně normálně, logicky a realisticky jednající hlavní hrdinka. :) A největší třešnička - Tonyho pták... ;)”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Nelze hodnotit jinak, než plným počtem. Útočiště (i přes příliš romantický epilog, který je i na mě dost přeslazený) musím hodnotit 5ti body. Považuji to za nejlepší dílo české ff a jedno z nejlepších té zahraniční. Příběh je dokonale propracovaný, živý a vtáhnul mě silou, kterou jsem jinde ještě nepotkala. Hodně mě inspirovala a já se před touto povídkou klaním. Hermionina cesta jeskyní je mistrovským dílem.”

Tricks of the Trade

Autor: Melanie Athene      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Některé scény jsou povedené, třeba když Bodie Doyleovi vypne teplou vodu, nebo když na poslední chvíli zastřelí toho zrádce, ale celá ta hypnóza je taková těžko uvěřitelná.”

With the night comes the darkness - fanart

Autor: fanlay      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Pěkně nakreslené, ale Fred vypadá že spí.”

As Told By Fred Wesley

Autor: Meet Me In The Dark      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Začátek povídky je docela milý, ale konec je tak sladce ulepený až to je neúnosné.”

His Own Man

Autor: Crunchysunrises      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je to takové - uspěchané, všechno nacpané do prváku. A jak se Harry choval, copak to nikomu nepřišlo divné? Jedenáctileté dítě, které se chová jako osmnáctiletý, to je prostě - divné (problém povídek s cestováním v čase). Na druhou stranu je hezké, jak se HP snaží udržet všechny naživu a spřátelit se i s dalšími mimo Zlaté trio a jak má radost, že všichni žijou, dokonce i ti, které neměl rád. A opravdu moc se mi tu líbí Narcissa”

Playing With Fire

Autor: kittylefish      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Upřímně by mě zajímalo kdo tohle napsal, protože něco tak nechutně sexistického jsem nečetla už věky – Snegurochka hadr. Přijetím tohohle příspěvku mě Daily Deviant jakožto komunita opravdu zklamal a doufám, že autor se nikdy nestane členem. :( 1 bod čistě jen za vcelku slušný sloh. S.L.”

With the night comes the darkness - fanart

Autor: fanlay      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Má to svoje kouzlo, ale nijak zvlášť mě to neuchvátilo.”

With the night comes the darkness - fanart

Autor: fanlay      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Zajímavý nápad a velice pěkně provedené... po pravdě, zasloužilo by si to pět bodů. :) SL.”

Otázka důvěry

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Bála som sa, že ten koniec sa mi nebude páčiť, ale príjemne som sa sklamala :) Krásny koniec bolestne krásneho príbehu.”

Ne jen Granger

Autor: FerPotter      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Škoda, že je nedokončená...”

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Má to svůj půvab a i určité kouzlo...”

Zimní zjevení

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádherne mrazivo krásny príbeh. Určite sa k nemu vrátim. Ale ja si osobne pre seba domyslím ešte aj pokračovanie...”

Sweetest in the Gale

Autor: Mel and Zoe      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Začátek s Bodieho cestou za Doylem se mi líbil, ale pak to schovávání ve skříni a ty dialogy to zkazily. (A ještě musí dvakrát zmiňovat, že nejsou obřezaní, ts.)”

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Táto poviedka bola medzi prvými, ktoré som zo sveta ff čítala. Je napísaná nádherne ľahúčko. Mám ju rada a určite sa k nej občas rada vrátim.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi pekný príbeh. Nádherne napísaný, skvelý preklad a zaujímavé prostredie. Draky ma fascinujú už dlho. Trochu mi vadilo, že Severus až príliš ukázal svoje ublíženie. Vytrpel mnoho, ale on trpel celý život a ja ho obdivujem aj za jeho hrdosť a schopnosť zachovať v každej situácii kamennú tvár. A chýbalo mi, že ho nikto nezbalil :D”

Stránky: