Komentáře - Prosinec 2010

Stránky: 

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Pekný príbeh, Draco bol úplne skvelý, miestami trochu príliš rozťahané, ale čítala som jedným dychom. Preklad skvelý.”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“nádherné.. originální nápad, velmi milé zpracování..”

Bow or Break

Autor: Laume      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Magická nehoda, Snape se na pár dní stane dítětem a Brumbál jako obvykle rozhodne, že nejlíp mu bude u zavilého nepřítele „Siriho“, který má nulovou sebekontrolu... Tuhle nelogičnost bych ještě překousla – proto jsem taky na povídku klikla – bohužel zpracování je úděsné. Líná autorka píše o věcech, o kterých zjevně ví kulové – ta nešťastná psychologie – a místo přemýšlení používá první klišé, která jí přijdou pod ruku. Plus všechny postavy se chovají jako dementi, dokonce ještě mnohem víc, než v kánonu. :o Proč ani jediný bod? To za ten pokus o sebevraždu a za léčitele, který není ničím než hlásnou troubou autorky, která se rozhodla napravit kouzelnický svět. Bleh. S.L.”

Kde je pravda?

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Je to tak priserne napsane, az je to dobre. Velmi ctive. :-)”

Zapeklitý případ se strašidly

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Geniální. Autor na ff vyloženě mrha talentem - naštěstí pro čtenáře :-D”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

myosotis:

“Hravé, romantické, krásně se to čte..”

M138

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

myosotis:

“Na tuto povídku nezapomenu - slzy tekly proudem..”

Za zradu se pyká

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

myosotis:

“Přečteno jedním dechem.. Nic není takové, jaké se na první pohled zdá být..”

Dohodnutý sňatek

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Skvělá povídka, skutečně.”

Andílku

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tohle ne - nedočteno. Nevadí mi ani tak příběh, jako spíš hrdinka sama - nějak nevím, jestli jsou jí 3 nebo 13 a nevím, která z těch variant je horší. Nemůžu si pomoct, ale na mě to úderně nebo dokonce důvěryhodně opravdu nepůsobí. A to vím, o čem mluvím. Taky se omlouvám těm, na které tahle povídka působí, ale prostě ne!”

Nikdy víc

Autor: neuveden      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tohle opravdu ne... Nic proti novým hrdinkám, do kterých se SS zamiluje, ale... Čeho je moc, toho je příliš.”

Andílku

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“:( krásná”

Witches of a Certain Age

Autor: leela_cat      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Typicky křehký fem, nic až tak zvláštního - ale zas je jak ze života. Navíc vždycky ocením, když se autoři odváží i do neobvyklých párů a nepíšou pořád jenom o těch mladých sličných báječných. :) Takže 4 body. S.L.”

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

darken:

“Úžasné, úžasné, úžasné. (Překlad občas trochu drhne, doporučila bych po dokončení pořádně obetovat.) Povídka je silně návyková se skvělými dialogy, charaktery a naprosto božským Draco Malfoyem.”

Smrt je zážitkem na celý život

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Smutné, ale moc hezké.”

Right Where I Want You

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Siriusova hůlka mě dosala pod stůl.... ;)”

Alco da fé

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“dostala sem z toho chuť na pivo xD”

Right Where I Want You

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Checheche. :p S.L.”

Absolutní důvěra

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“ale jo, je to sranda :)”

… a s námi přichází peklo

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“Jo, jo a ještě jednou jo!”

Otherside

Autor: Miracle a Tess      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Ze začátku se mi líbil svěží, přímočarý vypravěčský styl (Teda až na jednu větu, kterou si pamatuju z jednoho vemi neoblíbeného filmu. Brrr! :p) ale ve druhé kapitole už začal trochu nudit. Jestli se vrátím a budu povídku sledovat dál si nejsem jistá – moc keců a málo děje, nezdá se, že by se příběh někam hýbal. Slabší 3. PS: Přiznám se, že po přečtení záhlaví jsem si myslela, že pár bude SB/Sid Vicious! :D S.L.”

It's My Life

Autor: Fyreheart      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Netradičně po druháku. HP si přečte článek v mudlovských novinách o šikaně na jedné škole a o tom, jak se s tím umí vypořádat mudlové - a začne uvažovat o Bradavicích. Vybere si školu v USA a všechno se převrátí vzhůru nohama - nebo spíš nohama na zem. Konečně jsou tu dospělí, kteří řeší problémy dětí, za které jsou zodpovědní, a učitelé, kteří učí a vychovávají. A výborní jsou američtí bystrozorové, zvlášť jejich poslední zásah je dokonalou ukázkou naprosté profesionality (Smrtijedi a Voldemort nemají šanci ;). Je to psané velice střízlivě a čte se to moc příjemně. 4, 5 hvězdičky”

Smlouva s ďáblem

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“krásné!”

Otherside

Autor: Miracle a Tess      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“perfektní, opravdu ze života, stojí za to si jí přečíst”

Sedm dní od Remusovy smrti

Autor: xylodemon      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“krásné, tragické a realistické... přesně tak jak to mám ráda :)”

Stránky: