Komentáře - Prosinec 2010

Stránky: 

...and to all a good night / Merry Christmas, Git!

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Jeden by jim i záviděl. ;)”

...and to all a good night / Merry Christmas, Git!

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Dokonalost! První týden, a Kinky Kristmas už se nám parádně rozjíždí. Pozor - jako vždy velice NWS! :) S.L.”

And then people need love

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Tak krutá pravda "I pohádky se špatným koncem končívají svatbou." Je mi to ľúto, ľutujem Draca, Harryho ale aj to dievča... Krásna poviedka a koniec bol taký správny.”

Canon vs Fanon Snape

Autor: zorm      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Pravda. :)”

Oxygen Narcosis

Autor: Nope      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Zajímavé, celkem neobvyklé téma a originální styl, který se k téhle hrátké povídce hodí, ale dlouho bych ho číst asi nevydržela. :p S.L.”

A Kind Word or Two

Autor: EntreNous      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Nic světoborného, ale něco to do sebe má a myslím, že na tenhle pár jsem narazila úplně poprvé. Takové lepší tři. S.L.”

Canon vs Fanon Snape

Autor: zorm      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Staré, ale výstižné. :) S.L.”

Saving Connor

Autor: Lightning on the Wave      Jazyk: AJ

Neinka:

“Povidka ktera sice zacina mirne klisoidne (Harry ma dvojce, Harry ve zmijozelu atd.) ale pokud vydrzite zazijete neskutecnou jizdu :). Tenhle prvni dil je jeste takovy nemastny neslany...oproti pozdejsim dilum. V tech autorka vytvari velmi originalni pohled na svet JKR. Sama jsem zatim u 6 dilu a zatim si nemuzu stezovat.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

Nade:

“Naprosto úžasné čtení, plné zvratů a napětí. Netradiční zápletka se změněnou identitou. Tuhle povídku prostě miluju!”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

Nade:

“Miluju Lucius Malfoy ...”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Pokračování parodie, vypadá to slibně, až na ty chyby. Dodatek : Přibrání bety si zaslouží pochvalu, stejně jako SS :-)”

Fifty-three Stories About Snape and Black

Autor: Amanuensis      Jazyk: AJ

Lilithka:

“Možná jsem suchar, ale nezasmála jsem se ani jednou. :)”

Darkly Treacherous

Autor: xxlostdreamerxz      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Povídka je dočasně odložena - autorka prohlásila, že se stydí, jak uboze je to napsané, a že má v úmyslu to přepsat, až si najde čas. Přesto byla přeložena do francouzštiny a španělštiny. Nesporně jsou v ní zajímavé momenty, ale souhlasím s autorkou, přepsání (a samozřejmě dokončení) tomu jen prospěje. Zatím tedy dvě hvězdičky s tím, že si může o dost polepšit. Nyní oficiálně on HIATUS”

Catechism

Autor: Dreamfall      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Už je to několik let, co jsem to četla, ale i po druhém přečtení je to stějně děsivé. Dursleyovi předčili jakoukoliv náboženskou sektu, když Harrymu dokonale vymyli mozek. V deseti letech přichází do Bradavic a Moudrý klobouk se pokouší o nápravu škod. Je to nedokončené (na LJ autora je náznak další kapitoly z roku 2009), což je velká škoda, protože opravdu netuším, jak by to mohlo být dál. Deprogramování? Velice těžké. Silné 4 hvězdičky”

Gabriel

Autor: Shikatanai      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harryho pokrevně adoptuje mocná kouzelnická rodina a díky jeho změněnému zjevu svět netuší, že stále žije. Má jinou výchovu a stal se silnou osobností, i když minulost (týrání silně přehnané) na něm zanechalo těžké následky. Hlavní příběh začíná, když HP (zde Gabriel) v rámci studijní výměny přichází na šesťák do Bradavic a Voldemortovi se podaří získat tělo. Nitky se zaplétají a... čekáme na pokračování (skončilo to ošklivým cliffem :-(”

Dark Wraith

Autor: Le Diablo Blanc2      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Není to až tak špatné, ale pravděpodobnost pokračování je malá, autor, zdá se, nedokončil zatím jedinou povídku. Mrkla jsem na to jenom proto, že o tom byla zmínka u jiné povídky. A gramatika je děsná. Doplněno po druhé kapitole: HP se chová jako arogantní parchant a ostatní jako blbci. A kde sebral HP svoje síly a znalosti? Myslela jsem, že tomu dám šanci, ale po opětovném přečtení a další kapitole (po dvou letech!) jasný palec dolů.”

Fifty-three Stories About Snape and Black

Autor: Amanuensis      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Pamatuju si, že při prvním čtení mi to přišlo docela vtipné, napodruhé mě to neuchvátilo. S.L. /// EDIT: Ale tak některé vtipy jsou dobré (např. 6, 29-32, 46...) :p 3, 5 Český překlad zde: http://www.fanfiction.net/s/6525213/1/Tiapadesat_pibh_o_Snapeovi_a_Blackovi”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Výborně jsem se pobavila (až na tu gramatiku, kvůli které jsem nad jedním souvětím dlouho dumala). Omluvenky to pěkně zakončily, nejlepší byla Minervy a Lupina :.-))”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nikdy nezabudnem na moju nočnú moru po prečítaní tejto Sarinej paródie. Lupin v elasťákoch brrr. A ja chyby nevidím takže plný počet, lebo Sara a jej paródie sú "The best"”

Fifty-three Stories About Snape and Black

Autor: Amanuensis      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nejradši mám padesátku, protože je taková roztomilá.”

A Stirring of Soup

Autor: Magenta Blue      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Škoda, že je jejich vztah jen naznačený. Výborné dialogy. ”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Zábavné, opravdu zábavné. Severus nezklamal svojí vychytralostí, až tedy na ten plášť, no jo image se musí dodržovat :D A ty omluvenky taky svělé...”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“:D Minervina omluvenka byla dokonalá! Sára opět nezklamala. Její parodie dělí od dokonalosti pouze občasné pravopisné nebo slohové uklouznutí. Což by hladce mohla vyřešit šikovná beta... :) S.L.”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Den her aneb sportem ku zmrzačení.... :) Na Lupina musel být při nástupu úžasný pohled! :)”

Deník Severuse Snapea

Autor: Betelgeuse z Nebelvíru      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nedočteno - vydržela jsem to celé 3 kapitoly! Souhlasím s Mysty15. To není Severus Snape - to je jakási podivně pokroucená a totálně zmrzačená parodie na Severuse Snapea. Co se týká humoru, tak ten jsem tam nějak neviděla.”

Stránky: