Komentáře - Listopad 2010

Stránky: 

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nex:

“Povídka, která ve svém ději nese spoustu temných událostí jako jizvy - už jsou pryč, ale nikdy docela nezmizí, budou vás provázet celý život. Ale kdo říká, že jizvy znamenají pro současnost něco víc než "pomni"? Tahle povídka, její téma a závěr, její příběh a postavy, jsou lehce mimo to, na co jsme zvyklí, ale mám dojem, že jakýmsi způsobem víc in character než jejich originály v sedmém díle. Chybí tomu kouzlo světa Harryho Pottera. Ale nechybí tomu kouzlo dvou lidí, kteří se nevzdali, dvou lidí v mnoha a mnoha variacích, až se změnili na dav postav, které činí tento příběh svým vlastním způsobem jedinečným. Pokud by sedmý díl neměl být o magii světa kouzel, mohl by být sedmým dílem tento příběh - o magii světa dobrých lidí.”

Begin Again

Autor: Lois Welling      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Neobvyklý pohled na Bodieho začátek u CI5, pochopitelně s obligátní vojenskou pořádností v novém bytě a vzpomínkou na násilnického otce.”

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nuda.... OOC Severuse z první kapitoly, nad kterým se mi chtělo usilovně plakat - to proto, že ho autorka charakterově doslova zmrzačila - bych ještě přežila. Druhou kapitolu už jsem ale prozívala a u třetí jsem se přistihla, že ani nevnímám, co vlastně čtu a raději přemýšlím o nesmrtelnosti chrousta... :/”

It's Not Only a Beautiful Picture...

Autor: Lizzie      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Konec je hrozně rychlý. Je pěkné, jak jde Bodie s pravdou ven, ale že to Doylea vůbec nešokuje, když do té chvíle na Bodieho takhle ani nepomyslel, je neuvěřitelné. A taky je Doyle od začátku nebývale natvrdlej.”

Transfiguration

Autor: eriachpfa      Jazyk: fanart

ZJTrane:

“och...”

Sedm dní od Remusovy smrti

Autor: xylodemon      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Poviedka je napísaná pekne, preklad skvelý, ale Harry mi vrcholne lezie na nervy. Koniec mi nesedí. Za ten preklad a štýl dávam body.”

WWWs Dream Dolls

Autor: Serpenscrip.t      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Škoda, že tady takový obchod nemáme. Rozhodně bych věděla, co si vybrat.... ;)”

Transfiguration

Autor: eriachpfa      Jazyk: fanart

Akkarra:

“*Slint....*”

Sedm dní od Remusovy smrti

Autor: xylodemon      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Povídka se mi líbí, styl i zpracování. Jen malý detail to kazí, jakási uspěchanost na konci. Přesto jsem si jistá, že se k povídce časem vrátím.”

Sedm dní od Remusovy smrti

Autor: xylodemon      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Perfektní. Je to temné, tragické, nabyté emocemi, s neotřelým závěrem... Prostě další překladatelská perla od Sinam. :)”

WWWs Dream Dolls

Autor: Serpenscrip.t      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Nejvíc se mi líbí ty cedule.”

Charlie's more interested in dragons...

Autor: emzlovesharry      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Pěkný penis a pěkní chlupy v podpaží. :-)”

Setkání v džungli

Autor: Muraki a Bea      Jazyk: ČJ

sevikovemastnevlasy:

“....príjemne sentimentálne....”

Manscaping

Autor: didodikali      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Myslím, že pro pochopení vtipu stačí říct, že tentokrát bylo tématem výzvy holení intimních partií. :) S.L.”

WWWs Dream Dolls

Autor: Serpenscrip.t      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Geniálně vtipné! :))) S.L. PS: Ta tečka ve jméně autorky nemá být, ale kvůli slovu "s-c-r-i-p-t" mi to furt házelo nepovolený znak. :(”

Charlie's more interested in dragons...

Autor: emzlovesharry      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Charlie se víc zajímá o draky - to odpověděla JKR na otázku, proč se Charlie nikdy neoženil. :) Pěkné zpracování celkem neobvyklého tématu. Opět silně NWS. S.L.”

Transfiguration

Autor: eriachpfa      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“♥ Sexy, sladké a perfektně nakreslené. Všichni víte, co znamená NWS, že? Neotevírat ve škole/v práci, před rodiči/dětmi a pokud máte odpor k erotickému umění. :p S.L.”

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“No, co na to říct... název povídky je mimořádně výstižný. :) Kdybych měla hodnotit stylem autorky, pak „ne“. Kdybych měla hodnotit tak, aby můj komentář ostatním něco přinesl: 1. Autorka ráda používá citáty a básnické obraty, ne vždycky ale úplně trefí, co znamenají. :) (Což často platí i pro běžná slova – _platná_ může být vyhláška nebo jízdenka, ne ředitelka.) 2. OOC postavy 3. Sloh je málokdy úměrný situaci v ději, navíc chaotický, neinformativní a rozvláčný. 4. Harryho rozhovor se školou povinným synkem (...Ezekielem...): „Miláčku, je mi srdečně jedno, s kým momentálně spíš.” Kurnik šopa, tož to né, to je teda moc! Mrzí mě, že nemůžu posoudit příběh, ale z výše uvedených důvodů jsem vzdala už ve druhé kapitole. S.L.”

Time to Sort It Out

Autor: Livia Collins      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bez těch odboček ke Cowleyho vztahu s Bodiem bych se tedy obešla.”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Profesor si najme na konferenciu spoločnicu a zhodou okolností je to Hermiona. Úžasne vtipná, romantická a zaujímavá poviedka. ____________________________________________________________ Epilóg po roku je geniálny :) 100 bodov”

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

A-SISI:

“Klasický styl a klasická kvalita - pro ty co znají netřeba upřesňovat, pro ty co ne - doporučuji přečtení.”

Čtyři denní doby

Autor: Metamorfoza      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímavé...”

Nádech pampelišky

Autor: Ajja Pensivell      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Na môj vkus je to až príliš chaotické.Ale Regulusa milujem .”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Téhle části se pokaždé snažím vyhnout, protože když to čtu, tak tahám jeden kapesníček za druhým a pak celý den nemyslím na nic jiného, než jak to skončilo a proč to neskončilo jinak.”

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tady prostě Severuse nestíhám litovat. A že si tu lítost zaslouží....”

Stránky: