Komentáře - Říjen 2010

Stránky: 

A is for Awkward - fanart

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ou... To snad ne! :)”

Kiss It and Make It Better - fanart

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Hmm... dost dobré. OK, OK, možná ne až tak dobré, jako se mi to spíš líbí. :p S.L.”

A is for Awkward - fanart

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Chichi. "....at least she didn't point out he was a little quick on the draw." :D S.L.”

A Voice in the Night

Autor: Krisser      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie se snaží roztomile žertovat a je to dojemné.”

The Ojuka Effect

Autor: Krisser      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nijak oslnivá povídka. Ale líbila se mi Doyleova poznámka, že Bodie přemýšlí, jen když to dostane rozkazem.”

Not for You

Autor: thegildedmagpie      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dost dobré!”

Thin Excuses

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hezké, že Lupin taky jednou sebral k něčemu odvahu.”

Kiss It and Make It Better - fanart

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Líbí se mi, jak je to jenom lehounce vybarvené, jejich vlasy (hlavně Siriusovy lokýnky) a taky jak Severusovi kape sperma po bradě.”

Bitter on the tongue

Autor: woldy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Něco takového by Snapea klidně mohlo napadnout. A chudák Lupin to vydrží, protože... ho asi miluje nebo co (líbilo by se mi pokračování z jeho pohledu).”

A is for Awkward - fanart

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Docela i věřím, že by se mu to mohlo stát. :-)”

Nothing Written In Stone

Autor: Josey      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Že by Doyle žil zrovna z ruky do úst se mi tedy nezdá, ale některé momenty jsou hezké (třeba když se Bodie dozví od cizího chlapíka, že ho Doyle miluje). Spousta dialogů je ale divná postavy jednají bezdůvodně.”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Já se omlouvám, ale nedočetla jsem. Ano, nápad je dobrý. Zpracování ucházející. Ale s Harrym Potterem tohle nemá nic společného. Nikdy jsem kanonicky nepsala, ale tady je to na mě prostě moc.”

There's No Place...

Autor: Josey      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nepřijde mi to moc kanonické, asi by to muselo být propracovanější.”

Z přirozených důvodů

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Krásne striedanie pocitov. Taká veľká emocionálna búrka. Začiatok sa mi zdal trochu rozpačitý, ale od druhej epizódy to už bolo strhujúce.”

A Tapestry of Sorrows - fanart

Autor: Gold-Seven      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Kdybych si nepřečetla, co má ten obrázek znázorňovat (anglicky sice neumím, ale obsah jsem více či méně pochopila - aspoň doufám), tak vůbec nevím, co tím chtěl autor říct.”

Bodie's Day

Autor: Josey      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Divné.”

Contretemps

Autor: Josey      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zejména se mi líbil začátek, kde Bodie prožívá svou neopětovanou lásku.”

Lupin sleeping on the train - fanart

Autor: Gold-Seven      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Onu poněkud úchylnou verzi spícího Lupina z filmu mám podstatně radši. Ale líbí se mi, jak mu vlaje ofina. :))) S.L.”

Shoulder to Shoulder - fanart

Autor: Gold-Seven      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Tak nevím, jestli je to v pravém smyslu pochvala, každopádně oceňuju, že se Sirius aspoň dívá směrem, kde se odehrává děj. U Gold-Seven tomu tak vždy nebývá. :) A kdybych si myslela, že to autorka udělala schválně, řekla bych, že Lupinova fixace na hůlku je povedený vtip. :) S.L.”

Just Tonks - fanart

Autor: Gold-Seven      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Jak se zdá, takhle nějak si Tonksovou představuje každý. Na růžové tričko s nápisem Weird Sisters začínám být pomalu ale jistě alergická. Ale jinak pěkné. S.L.”

A Tapestry of Sorrows - fanart

Autor: Gold-Seven      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“A to mi nikdo nevěří, že anime ubíjí v lidech kreativitu. Důkazem jsou tyhle „pěkné obrázky“ bez duše a vlastního názoru, volně zaměnitelné ať už je kreslí kdokoliv. :( S.L.”

Marauders - fanart

Autor: Gold-Seven      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Ve fanartu jedna z nejčastěj (zne)užívaných scén, s originalitou se pytel zrovna neroztrhl a kompozice mi výrazně připomíná ty příšerné obaly Správné Pětky/Famous Five. :p Nevím, proč autorka „procházela stovky fotek ze 70. let“, aby pak namalovala postavy v naprosto běžném oblečení, jen se špičatými límci. Též mi není jasné, proč se chlapci tváří tak přepadle... :) Suma sumárum, jako zapálený slasher nejvíc oceňuji bonusovou informaci že Peter je top, zatímco Remus bottom. :D S.L.”

Psí kusy

Autor: Trpaslenka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To skloňování jmen mi taky nesedí. Ale jinak na tom není nic špatného.”

Psí kusy

Autor: Trpaslenka      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Je to takové klasické PWP, které neohromí, ale ani neurazí. Akorát mě osobně nesedí skloňování latinských jmen, které autorka preferuje. Jsem prostě zvyklý na to z knih, což mě osobně trochu dojem z povídky kazí.”

Stydlivý Severus Snape se sbližuje se svalnatým Siriem (Slash se samými S)

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilé. :-)”

Stránky: