Komentáře - Říjen 2010

Stránky: 

Still Crazy After All These Years

Autor: Still Crazy After All These Years      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkná blbost.”

Awakening and Reciprocity

Autor: Lily      Jazyk: AJ

bedrníka:

“To bych teda chtěla vidět, jak někdo takhle mluví o sexu. A oba jsou OOC.”

The Subtleties of Loneliness

Autor: Keelywolfe      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkné. Nemůžu si pomoct nepředstavovat si, jak se Lupin jednou nakonec vykašle na věrnost (nebo truchlení?).”

Darbyho rukopis

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nejradši mám začátek, jak Bodieho mučí a on jim nemůže nic říct, protože nic neví, a má strach o Doylea. A taky se mi líbí, jak se Doyle s Cowleym ve zlém rozejde, ale myslím si, že by to Bodiemu při nejbližší příležitosti prozradil (nebo vmetl do tváře), a pak by si pořídili ten domeček a tak.”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Úžasná povídka o Harrym, Severusovi a Dracovi. Hlavní star tady asi měl být Harry Potter, ale u mě je největší hvězdou tohohle příběhu Draco. Není tady ani trochu OOC - všechny jeho myšlenky, činy i pohnutky jsou naprosto uvěřitelné. Severus je samozřejmě úžasný jako vždy a Potter mi tady také nelezl až tak na nervy. I když chvílemi jsem mu chtěla skutečně zakroutit krkem a nakopat ho jeho nebelvírského zadku. :)”

Dracův deník

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“suchý humor povídky mi docela sedl. Dracovi manipulace měpobavily.”

Přání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

finde:

“příůiš klišé, přestože jsou Dracovi pocity uvěřitelně napsány, nic nového, nic objevného”

Almost Kidnapped

Autor: Lianne Burwell      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jazykově neumělé. Dobrý námět, ale zpracování nic moc.”

The Obedience of Fools

Autor: KWS      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Divně napsané, nedočetla jsem.”

Susan and Betty's Drinking Game

Autor: Krisser      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Je to tak pitomě napsané, že jsem dočetla jen do půlky. :-(”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Hodně smutná povídka. Ale konec je v podstatě šťastný. Smutný, ale za daných okolností šťastný.”

Tactics

Autor: Morgana Ehran      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Touhle povídkou jsem žila, když jí Morgana tvořila. :) Nejradši mám scénu, když se L vzteká, protože Light vyhodil všechno jídlo. :) A koupelnový revanš mě dostal do kolen. :)”

Once Upon a Time

Autor: gelsey      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Slibovala jsem si od toho víc.”

Sacrifice

Autor: kinky_kneazle      Jazyk: AJ

bedrníka:

“To bych teda chtěla vidět, jak Snape jde ve vší vážnosti s někým souložit, aby ho zachránil před smrtí. Naštěstí je to krátké.”

Tactics

Autor: Morgana Ehran      Jazyk: ČJ

Blanch:

“Povídka plná zvratů, napětí, vzrušení, humoru, psychologie a k tomu promyšlený děj s detaily. Nejlepší kapitolová povídka na tohle téma(anime), se kterou jsem se kdy setkala. Rozhodně stojí za přečtení, pokud jste fanoušek Death note a máte rádi nepřímočaré příběhy, které mají hloubku a jsou opravdu kvalitní.”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

finde:

“s radostí se k tomu asi nevrátím, mám dost svých vlastních depresí, ale povídka na mě zapůsobila”

Přání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Krátká jednorázovka, která není ničím výjimečná nebo překvapující, pokud ji nečtete ve "správné" náladě. Ale to je jenom o náhodě...”

Otevřete okno, aby duše mohla ven

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Nápaditá povídka o nevyřčených sympatiích a smrti. Přesto by takový nápad zasloužil delší zpracování a hlavně logičtější vysvětlení Severusova chování. Na druhou stranu to je příjemná a odpočinková jednorázovka.”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Jsem mile překvapená nápadem i zpracováním, ale něco téhle povídce chybí. Přestože mi po přečtení klávesnice nezkratovala, ani jsem necítila nějaký silný podnět, možná se k téhle povídce vrátím.”

Neverending, (Ever Changing) - fanart

Autor: ariadneelda      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Přijde mi to trochu křečovité, ale jinak.... :)”

Mé srdce ve tvé dlani

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Taková milá, hřejivá povídka. :)”

Neverending, (Ever Changing) - fanart

Autor: ariadneelda      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Pěkné barevné odstíny.”

Belong to Me - fanart

Autor: twilightsorcery      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Zrcadlení se mi moc líbí.”

Mé srdce ve tvé dlani

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Krásné, jemné, pohádkové. A poctivé 3, 5 hvězdičky.”

Kiss It and Make It Better - fanart

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ani nevím, kterému z nich vlastně závidím. :)”

Stránky: