Komentáře - Říjen 2010

Stránky: 

V jeskyni

Autor: Profesor      Jazyk: ČJ

sevikovemastnevlasy:

“Príjemná melancholická preslashová poviedka z fandomu MASH”

Bestiální něha

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Šialené ako Krchovského diela. Veľmi dobré a surové :(”

Dvojitý zásah

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Vypadá to, že se autorka pokoušela o pohádku ve stylu Boženy Němcové, ale moc se to nepovedlo. Místy to doslova tahá za uši. :(”

Dracův deník

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nějak nevím, co si o tom mám myslet. :/”

Dvojitý zásah

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Kasayu:

“Další povedený kousek od Gleti, doufám, že se bude líbit tak jako mě! :)”

Dracův deník

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Kasayu:

“Toto je první povídka, kterou sem přihlašuji, tak doufám, že vše dělám dobře. Už je to delší dobu, co jsem tuto povídku četla, ale moc se mi líbila a myslím, že pobaví i mnoho dalších lidí.”

Remusův pláč

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Remusovy city jsou podané vážně pěkně, ale Severusovo chování mi už nesedí. Nedokážu si představit, že by se sám dobrovolně oblékl do mudlovského oblečení. A už vůbec ne proto, aby svedl Remuse.”

Remusův pláč

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“pěkně podané Remusovy city”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

zuzka:

“podle mě sevikova nejlepší povídka.skvělě propracovaný příběh a Opatrovník, to je třešnnička na dortu, také velice zajímavá povídka. chtěla bych opravit elis...opatrovník je pokračování této povídky, ale severus s hermionou v ní adoptují jednu studentku bradavic, která vyrůstala v dětském domově. dcera patří právě do povídky hledáš... :-)”

Za zradu se pyká

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

zuzka:

“tuhle povídku jsem objevila nedávno a naprosto mě uchvátila, seděla jsem u počítače dokud jsem ji nedočetla :-) jedninné slovo, které ji pořádně vystihuje je geniální. před autorkou se hluboce skláním! :)”

Kde je pravda?

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

zuzka:

“sevik píše skvělé povídky a tahle není vyjímka. radši nebudu počítat kolikrát už jsem ji četla... :-)”

Watson se žení

Autor: Muraki a Bea      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Watson se žení a chudák Sherlock je z toho celý vedle. A aby toho nebylo málo, ukáže se, že s Watsonovou nevěstou není vše tak úplně v pořádku. :)”

Watson se žení

Autor: Muraki a Bea      Jazyk: ČJ

sevikovemastnevlasy:

“Jedna z najlepsich poviedok z fandomu Sherlock Holmes...”

Dark Marauder

Autor: BajaB      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Jedno z mých oblíbených témat – drsní Pobertové už mají všeho tak akorát a vezmou zákon do svých rukou. Bohužel, v porovnání s konkureční Innocence of Wolves jen velmi slabý odvar. Autor si ukousl příliš velké sousto. :) S.L.”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Elis:

“Skvělá povídka.. četla jsem ji několikrát a stránky Sevik99 navštěvuju často i kvůli pokráčování této povídky a to Opatrovník, kde Sev zjistí, že má dceru, která studuje v Bradavicích.. A taky je skvělá povídka Hledáme, Hledáš, Hledám.. kde už se píše druhý díl.. :D.. vřele doporučuju.. ;)”

Vlci

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Zvláštne, kruté zaujímavé.”

Kde je pravda?

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

sevikovemastnevlasy:

“Jedna z mála poviedok ku ktorým sa neustále vraciam, charaktery postáv a dej sú veľmi dobre vyvážené a je to neskutočne čítavé a romantické.”

Hledání jezera

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

nadin:

“Po prečítaní tejto poviedky si príbeh zakladateľov ani neviem predstaviť inak. Uveriteľné situácie, ktoré si autorka skvele vymyslela, prepletené s detailami s Rowlingovej originálu. Mary Sue? Pri čítaní mi to tak vôbec neprišlo, každý príbeh predsa musí mať svojho hrdinu. Skvelá poviedka! ”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

nadin:

“Jedna z mojich prvých fan poviedok, ktoré som začala čítať a bola som ňou uchvátená. Severus je v nej skrátka skvelý! Asi si ju prečítam ešte raz. A celkom ma prekvapilo, že vo FF denníku doteraz autorka Sevik99 chýbala”

The Wish I Wish Tonight

Autor: JGL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sice si nemyslím, že by Bodie byl schopný Doylea odmítnout, ale je to pěkné.”

Bullet With Your Name

Autor: JGL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc pěkně napsané.”

Almost a Squib

Autor: BajaB      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Docela vtipná povídka, jak byl HP tak hodný a poslušný chlapec, až neměl skoro žádnou magii. Nicméně všechny problémy řešil velmi mazaně a vtipně. Ale ve výsledku je to trochu smutné.”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Nádherná, poviedka v ktorej sa mení zlo na dobro a naopak. Lucius Malfoy je v nej dokonalý :D ”

Posyp mě kvítky kopretin

Autor: Eliota      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“* A i když vím, že nikdy je příliš dlouhá doba, dokážu tě nespatřit. Jednou jsi to řekl a tak to bude.* Ďalšia poviedka, ktorá ma sladko zabolela. ”

The Sad History of Beautiful Billy Bodie

Autor: Jess      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Geniálně vtipné (když si to člověk nebere osobně :)) a perfektně napsané (dokonce jsem přiučila pár nových slovíček :)). S.L.”

Stránky: