Komentáře - Říjen 2010

Stránky: 

The Art of Hidden Persona's

Autor: whitedwarf      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hodně AU. Vlastně se tu příliš kanonickým dějem autor nezabývá, v podstatě přeskočí až do Harryho šestého ročníku, kdy se vrátí i Voldemort. Je to hodně o politice, a nejen britské. Moc mě pobavilo, jak Draco a spol. zjistí, že v evropských kruzích si před nimi nikdo nesedne na zadek :-) A Harryho "veřejná tvář" je takřka dovedená k dokonalosti. A nezapomnělo se ani na zajímavou roli pro Nevilla. Koeficient očekávání 4 hvězdičky”

What Goes Up Must Come Down

Autor: whitedwarf      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Opět cestování v čase, ale dopředu. Pobertové bez červíčka se dostanou do doby, kdy je HP v sedmáku a jsou tak stejně staří. Je pěkné, že vztahy mezi nimi skřípou, je to pochopitelné. HP je zajímavě pojatý, stejně tak Brumbál i jejich vzájemný vztah. Jen kdoví, jestli to bude dokončené :-(”

Ninja Wizard

Autor: David4      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP ninja kouzelník, to zní slibně. Ale… ale k čemu mu vlastně to "nindžování" je? Už v první kapitole jsem se začala nudit (a podle komentů jsem nebyla sama). Jsou tam faktické chyby či opomenutí (Harry si nekoupil hůlku, nenosí brýle) a jeho chování je na ninju příliš důvěřivé (měla jsem chuť občas mlátit hlavou o stůl nad tím naivním přístupem). Tohle je snad dílo grafomana”

And Make Him a Bridge of Gold

Autor: Josey      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sice mi přijde trochu divné, že by si mohli přečíst navzájem svoje složky, ale vytváří to pěkné napětí. Akční scény jsou taky dobré. Akorát ten Doyle je nerozhodnej, až to bolí.”

Můj

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Všetky tri diely "Vlažný", "Můj" a aj záver "Z temnoty" sú krásne napísané.”

Z přirozených důvodů

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tenhle cyklus miluju a hrozně ráda se k němu vracím. V pozdějších dílech už to sice nebylo tak úplně ono, ale závěr neměl chybu. :)”

Můj

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Krásná povídka o tom, jak se Severus a Remus učí žít spolu a vedle sebe.”

Mé srdce ve tvé dlani

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Krásny príbeh a úplne úžasný koniec.Také nežné príjemné čítanie na krásne sny.”

Střípky lásky

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Ako oddychovka to bolo dobré.”

Naděje umírá poslední

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Dark Angel:

“Patetické, ale nádherné. Smutek čiší z každého slova a Harry, beznadějně se loučící se svým bývalým profesorem, je najednou čtenáři neskutečně blízká postava.”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Dark Angel:

“Jen málo povídek vžene slzy do očí, tahle to svou dokonalou romantikou dokázala...”

Můj

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Dark Angel:

“Oba díly jsou naprostý skvost.”

Z přirozených důvodů

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Dark Angel:

“Zajomavá povídka o nalezení cesty jednoho člověka k druhému o mezilidských vztazích a schopnosti odpouštět. Nádherně procítěné a neskutečně lidské vyprávění.”

Enough Rope

Autor: Josey      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Taková blbinka.”

Wish Carefully

Autor: Ten Toes      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Výborný nápad (byť nevím, jestli by šel v praxi zrealizovat, ale tohle je přece ff, ne realita ;). HP uzavře magický kontrakt s Voldemortem - všichni nečistokrevní a světlí čarodějové mohou odejít volně z Británie, která zůstane Smrtijedům. A dokud tam vládnou, nikdo ze světlých se nevrátí, kromě každoroční návštěvy, kdy si vyzvednou nově narozené mudlovské kouzelníky a motáky. A copak se asi stane se společností, která se skládá z politických špiček a zlodějské spodiny? (Smrtijedi si tak nějak nevšimli, že odešla střední a pracující třída). Nemluvě o tom, že v jejich rodinách bylo zvykem mít většinou jedno dítě, a to pokud možno chlapce. Zajímavé je i to, že to je vyprávěné z pohledu Malfoye, který sice vidí chyby, které udělali, ale pořád i na stará kolena zůstává tím známým fanatikem”

Mé srdce ve tvé dlani

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

zuzka:

“povídka pro zlepšení nálady jak stvořená :-)”

Mé srdce ve tvé dlani

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

sevikovemastnevlasy:

“Poriadna dávka romantiky na príjemný večer....”

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kvalit Muže to skutečně nedosahuje, ale představa Luciuse, jak tahá ze svého pláště cucací hrnek, mě dostala pod stůl. :)”

Poslední vstup

Autor: Rebelka      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Skvělý situační humor, narážky, vykreslená atmosféra. Co mi trochu chybělo, bylo nějaké vysvětlení, kde se tam ti dva vlastně vzali a co tam dělali.”

Love in a Cold Country

Autor: JoJo      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Krásnej příběh.”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Nade:

“Pěkné, zábavné. Ten konec mě rozsekal.”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Chudák Lucius - bezduchá manželka, zbouchnutá a hormonálně nevyrovnaná KOČKA, kterou Draco přitáhl domů, Smrtijedi po celém domě, obývák zamořený KOŤATY, zamčený Brumbál a jako perlička sám Voldemort... Není divu, že už mu z toho tak trochu hrabalo. :)”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Skvelé. Ja som si to vážne užila s hadom so Severusom toho milujem a napodiv aj s Potterom.”

Bestiální něha

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Přemýšlím, kdo je šílenější - jestli Krchovský nebo autorka.”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Trochu mě zklamal závěr, ale jinak si nemůžu stěžovat. Nejlepší jsou sexuální scény s hadem. Škoda, že nebyly dotažené až "do konce". :)”

Stránky: