Komentáře - Leden 2010

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Voldy nemá mimino

Autor: Beketamen      Jazyk: ČJ

darken:

“Geniální hovadinka.”

A Hat´s First Time

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Daniela:

“" …such modern music" :D”

Masquerade

Autor: Tarot (Chris Quinton)      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Bodie a Doyle nasazeni undercover do hudební skupiny, aby přišli na kloub organizovanému gangu specializující se na průmyslovou špionáž. Bodie se má nechat vydírat kvůli homosexuálnímu vztahu a jeho partnera nemá hrát nikdo jiný než Doyle. Zatímco Bodie se své role zhostí s nadšením sobě vlastním, Doyleovi se to ani trochu nelíbí. Nicméně oba odvedou svoji práci. Dalo by se říct, že klasická zápletka, kdy hrají dva teplouše, až nakonec zjistí, že je to k sobě táhne a hupnou na to. Na téhle povídce se mi ale líbí, že i když je Cowley nutí k ledasčemu, rozhodně ne k tomu, aby kvůli věrohodnosti spolu opravdu spali. I když se nějakým těm polibkům a dotekům nemůžou vyhnout, všechno ostatní je jen hezky sehraná maškráda. Takže celý případ na mě působil věrohodně a uvěřitelně. Na opravdový sex dojde až po uzavření případu, kdy si chlapci vyjasní, jak že to teda mezi sebou mají.”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Goddy:

“Dobrá povídka Dobrý životná příběh.. Ale stále chcu Minervu jako hodnou, věrnou přítelkyni a Sibylu jako šílenou, nesnesitelně navoněnou věštkyni...”

Zrcadlo a maska

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Lenette:

“„Severus Snape zná jen své masky“ podľa mňa asi najkrajšia veta poviedky veľmi pekná poviedka, i keď dosť smutná, niečím mi pripomína mňa...”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Julie:

“Povídka založená na černohumorných slovních hříčkách a na velice nezvyklém pohledu na Hermionu Grangerovou. Krátká a vtipná. Doporučuji každému, kdo se chce zasmát a nemá moc času. FYI - opravila jsem autorku, Beketamen je pouze překladatel.”

Zrcadlo a maska

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Příběh o neporozumění mezi světy. Příběh o hledání a ztrátě sebe sama. Příběh o tom, že někdy zůstanou jen masky.”

Voldy nemá mimino

Autor: Beketamen      Jazyk: ČJ

ave:

“Dobrá literatura mění naši představu o světě. Tahle povídka navždy změní vaše vzpomínky na slabikář. Fakt!”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

ave:

“Tak by mohl vypadat sedmý díl Harryho Pottera, kdyby měla JKR dost odvahy a uměla doopravdy psát. Dojemné, strhující a moudré.”

Poslední z bratří Weasleyů

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Ačkoli to zní jako strašný protimluv, je to optimistická povídka o smrti. A i hodné svetry si zaslouží své nebe.”

Hra na schovávanou

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Zvláštní rozhovor a nádherná povídka o smrti a o životě. Smrt počítající do deseti a prastará moudra pronášená dětským hlasem.”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Příběh o lásce, která odešla, nebo možná příběh o umírajícím přátelství. Příběh, který dokáže strašně bolet, když si ho připustíte k srdci.”

Souvislosti

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Příběhy probíhající vedle příběhů. Souvislosti, které bolí. Dokonalý příběh, který nutí k přemýšlení.”

Coming Home

Autor: SAC      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkně napsané, a sice to mohlo být delší, ale zase mě potěšila narážka na Bodieho šipkařské umění.”

Demons of the Past

Autor: Shorts      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Klasické klišé o Bodiem traumatizovaném znásilněním cestou do Dakaru. Ale mohlo to být dramatičtější, mohlo jim déle trvat než ho najdou. Naopak dobře zpracovaný byl fakt, že pokud spolu hoši chtěli šukat, musel se pak jeden do rána vrátit k sobě domů.”

Improvizace

Autor: ravenna_c_tan      Jazyk: ČJ

Goddy:

“Nejsem čtenář náročný.. Sex, dobré postavy, bez gramatických chyb a jsem nadšená. Předčilo to mé očekávání a já... Jsem nadšena z toho, jak moc reálné to muže být. Nikdo neříká, že se to nemohlo stát... *usmívá se*”

Demons of the Past

Autor: Shorts      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Celkem pěkná povídka o tom, jak Bodie ve tři ráno odchází od Doylea, aby se stihl vrátit domů, než se tam pro něj Cowley staví, až na to že domů nedorazí. Doyle dostane celkem lekci o tom, že nemá být na Bodieho hnusný, protože nikdy neví, kdy by se mu Bodie už nemusel vrátit. Začátek dobrý, ale pak by mohl Bodie trpět déle, více a lépe. Navíc se mi nezdá to, že by Bodie byl ze zážitku z dob, kdy byl u obchodního námořnictva, tak traumatizovaný, že i po letech v Africe a v armádě, by z toho na něj šla hrůza. A taky když si myslí, že je Ray mrtvý, tak si sice říká, že už nemá, co ztratit, ale čekal bych od něj větší pomstychtivost. Celé se to vyřeší tak nějak moc rychle, moc jednoduše, ale i tak se to dobře čte. Jen jsem se pořád těšil na něco víc a ono to bohužel nepřišlo.”

Coming Home

Autor: SAC      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Škoda že to je tak krátké a tak rychle to nabere abych tak řekl pozitivní konec, protože ten začátek, jak se Doyle jako nový agent CI5 cítí mezi ostatními nepohodlně, nejistě a osaměle je skvělý a rozhodně by si to zasloužilo větší pozornost.”

The Hunting of the Wren

Autor: SAC      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Celkem pěkná povídka, ale něco tomu chybí, akorát nevím co. Začátek vypadal slibně, ale pak to už nebylo nějak to pravé ořechové. Nicméně to je pořád hezká povídka.”

The Hunting of the Wren

Autor: SAC      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doyle Bodieho krásně zachrání a pak se prořekne, že mu na něm strašně moc záleží. Druhá část, když se Bodie probere, mě trochu nudila, ale zase je sympatické, jak se Bodie odmítá nechat svými naraženými žebry od mazlení.”

JÁ PÍŠI VÁM…

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Vrána:

“Jejda, to je pěkné drabble (to drabble bez drabbla:-) Jedno oko nezůstalo suché:-)”

Star Trek Meets Monty Python - vid

Autor: T. Jonesy and Killa      Jazyk: fanvid

Diegina:

“Technicky velmi dobře provedeno, jak se ostatně dá od této dvojice autorek očekávat. Písnička se mi ale už za ty roky dost zajedla. Přesto se nedá videu kvalita upřít.”

JÁ PÍŠI VÁM…

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádhera, ako všetko čo Aveva napísala.”

Closer - video

Autor: T. Jonesy and Killa      Jazyk: fanvid

Diegina:

“Dnes již klasika snad mezi všemi fandomovými MV. Když jsem toto video před dlouhými léty viděla, spadla mi čelist a zůstala dole po zbytek noci, kdy jsem si to video pouštěla znovu a znovu dokola. Ten střih! Ten výběr záběrů! Ty efekty! Ten PŘÍBĚH! Dodnes je pro mě toto video jedním z velmi mála vzorů, jak se má správně dělat music video. Toto video bych doporučila všem, a tuplovaně hlavně rádoby vidderům, kteří produkují své sračkoidní videa jak na běžícím pásu, jen sem tam vymění pořadí záběrů a nalepí to na jinou hudbu. Všimněte si: to není jen video s aplikovaným efektem starého filmu. Kromě spousty drobných, často nepatrních střihů si tam hraje s rychlostí, rozmazáním, stmívačkama i rozjasňvačka, s kontrastem, rozdvojením, clonami... a přitom ve výsledku to nepůsobí vůbec kýčovitě, ve výsledku to opravdu nakonec působí jak starý film do té míry, jak jednoduchá aplikace efektu nikdy nepůsobí! Plus samozřejmě titěrná práce s výběrem a načasováním záběrů, nenásilné, ale nepřehlédnutelní vpravení záběrů z porna, které rozhodně nepůsobí dojmem, že nebyly v seriálu, jak šikovně tam jsou zasazeny. Šokující, dokonalé. Killa měla svého času toto video na svém webu, kvůli nechtěné popularitě a ještě většímu flamu však před časem tento svůj web zrušila a všechna videa stáhla. Zůstala tak jen některá na YouTube , avšak v nevalné kvalitě (zvlášť když i relativně nová volba HD nebývá u starších videí často nic víc, než rozpliznutí na 16:9). Zvláště u Closer to je však neskutečné škoda, protože je tam spousta detailů, které se tak ztratí. Proto jsem riskovala hněv Killy a T.Jonesy a nahrála jsem zazipovanou původní divx verzi k sobě na web, abyste se taky mohli pořádně pokochat.”

Poker Face - video

Autor: Jaicen 5      Jazyk: fanvid

Diegina:

“Když se zkříží moderní popík a historické drama do fanovského musicvidea, obvykle to bývá nechutný guláš. Když jsem však viděla tento počin, spadla mi čelist. Tady to funguje! Ano, a jak už tomu u MV bývá, klíčem je STŘIH. Ze začátku si Jaicen sice není tak úplně jistá, kam míří a čeho tím chce dosáhnout, ale po cca půl mnutě se do toho konečně dostane a video má švih a spád a onu sexy složku, stejně jako hudba. Pominu-li střihově trošku pomalejší začátek, než by bylo úplně optimální, Jaicen nakonec stíhá, a její video působí moderně, živě a zdaleka ne nudně, aniž by zabrousila do nebezpečných stroboskopických končin. Z Bedrníkovských music videí (resp. z této vezre s Martinem Shawem) je tohle to zatím nejlepší.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|