Komentáře - Leden 2010

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Kouzelné... a přitom úplně přirozené. Takové obyčejné, milé rodinné vánoce. Líbí se mi tady mé oblíbené postavy, jak se chovají, jak chystají překvapení, jak to jsou prostě oni, jako živí :) ”

Kavárna na konci cesty

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Zajímavá a dobře napsaná inspirace Dickensem.”

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

ave:

“Má to nápad, má to vtip a je to dobře napsané. Co chtít víc?”

Honba za pokladem

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

ave:

“Nesmírně roztomilá a v zásadě optimistická vánoční povídka.”

O učiteli a posunu paradigmatu krásy

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Lehce šílené AU se spoustou vtipných a potěšujících malých okamžiků.”

Malé lekce etiky

Autor: ioannina      Jazyk: ČJ

ave:

“Zajímavá povídka s velmi dobře napsaným post-Potterovským Snapem.”

Invaze rušivých elementů

Autor: Tess      Jazyk: ČJ

ave:

“Parodie na Mary Sue. Zábavná, vtipná, napínavá a plná nesmrtelných hlášek.”

Absence Makes the Heart Grow Fonder

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

Vrána:

“Docela pěkně gradovaná povídka, jedna z variací na téma "Kterak si hoši uvědomili, jak to mezi nimi vlastně je".”

Bodie&Doyle - 'When you say nothing at all'

Autor: sunshine4537      Jazyk: fanvid

Vrána:

“No jo, tohle mám prostě ráda. I přesto, že uznávám, že video není z nejúžasnějších, nějak mi sedlo i s tou písničkou a ráda se k němu vracím. Hodně těch tichých, významných momentů, kdy prostě není potřeba "to say anything at all" a je to tam:-)”

Černobílý svět

Autor: Electra      Jazyk: ČJ

angie77:

“Ve zkratce a v náznacích, přesto však poměrně věrohodně popsaný myšlenkový vývoj Luciuse Malfoye. Dle mého názoru nejpovedenější povídka této autorky. Její originální postava Ebony, sestry Harryho Pottera, je sympatická a milá osůbka.”

Zapovězenci

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

angie77:

“Svižný příběh, ve kterém se střídají akční momenty a romantika, vážné úvahy s humorem.”

Bodie&Doyle - 'When you say nothing at all'

Autor: sunshine4537      Jazyk: fanvid

D.J. Orlovský:

“Moje oblíbené video. Mám rád, když písnička sedí k tématu a tahle písnička mi zalezla pod kůži. Navíc ty Bodieho úsměvy a ty jejich vzájemné pohledy - podle mě kdo pochybuje o tom, co mezi těmi dvěma bylo, měl by si tohle pustit povinně :-)”

Detachable Penis - fanvid

Autor: Media Cannibals      Jazyk: fanvid

bedrníka:

“Písnička je skutečně praštěná. Video mi přijde průměrné, ale má bod navíc za Georgiho, i když se jen mihne (nebo spíš zatočí na židli).”

I like that (A Harry potter perv vid)

Autor: AkiraAkizuki      Jazyk: fanvid

bedrníka:

“Dejme tomu, no. Kdyby se mi líbily filmy, tak by mě to asi oslovilo víc, protože na hudbu je to nastříhané docela pěkně a ta písnička má pěkný text.”

Bodie&Doyle - 'When you say nothing at all'

Autor: sunshine4537      Jazyk: fanvid

bedrníka:

“Písnička mě nenadchla, ale sestříhané Bodieho úsměvy jsou kouzelné.”

Absence Makes the Heart Grow Fonder

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ještě že má Bodie dost odvahy, aby Doyleovi prozradil, že by si to s ním rád rozdal, protože Doyle by na tom sám nepřišel. :-)”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Colleen:

“Romantický, ale smutný příběh, který i přesto končí dobře.”

Harry Potter a Zlatá zlatá strela

Autor: Jana Varga      Jazyk: SJ

angie77:

“Akční a zábavný příběh, kde se charaktery vyvíjejí ale nelámou. Spousty zajímavých a netradičních nápadů, linie, které v předloze nebyly ale přitom by teoreticky být mohly. Na své si přijdou ti, kdo mají rádi pairing Ginny-Harry a kdo věří, že Severus není necitelný hajzlík:-)”

The Marriage Stone

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: AJ

Jacomo:

“Dle mého názoru jedna z nejlepší fanfiction povídek, kterou dokážu číst pořád dokola. Ač je příběh původně zamýšlen jako klišé SS/HP, zdaleka přesahuje obvyklý rámec FF povídek. Tématika milostných vztahů je poněkud upozadněna, ale v těch okamžicích, kdy vyplouvá na povrch, je velmi emotivní. Méně obvyklý způsob psaní z úhlů pohledu více osob umožňuje podrobné sondy do psychologie jednotlivých postav. Kanonicky navazuje pouze na 1.-4. díl a potud je zachován i způsob jednání a smýšlení hlavních hrdinů. Snad jen Harry zde působí poněkud dětštěji, než by odpovídalo šestnáctiletému chlapci. Velkým plusem příběhu je od základů promyšlený kouzelnický svět, jdoucí mnohem do větších detailů a souvislostí, než jaké předložila JKR. Akční zápletka vychází z mythologie (severské, keltské a anglosaské mýty a pohádky) a směřuje k naplnění artušovských legend. Jediným minusem, ale za to klíčovým, a navíc obrovskou tragédií FF světa je skutečnost, že povídka není dokončena.”

Léto jako žádné jiné

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Doost rozvláčné a místy nudné pokračování Roku. Dočetla jsem v podstatě jen ze zájmu o osud postav, které se shodou okolností jmenují stejně jako ty v původním příběhu o Harrym.”

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

angie77:

“Takhle já si představuju Hermionu i Severuse. Jen se mi to nikdy nepodařilo tak opravdově popsat...”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Dle mého názoru jedna z nejlepší fanfiction povídek, kterou dokážu číst pořád dokola. Ač je příběh původně zamýšlen jako klišé SS/HP, zdaleka přesahuje obvyklý rámec FF povídek. Tématika milostných vztahů je poněkud upozadněna, ale v těch okamžicích, kdy vyplouvá na povrch, je velmi emotivní. Méně obvyklý způsob psaní z úhlů pohledu více osob umožňuje podrobné sondy do psychologie jednotlivých postav. Kanonicky navazuje pouze na 1.-4. díl a potud je zachován i způsob jednání a smýšlení hlavních hrdinů. Snad jen Harry zde působí poněkud dětštěji, než by odpovídalo šestnáctiletému chlapci. Velkým plusem příběhu je od základů promyšlený kouzelnický svět, jdoucí mnohem do větších detailů a souvislostí, než jaké předložila JKR. Akční zápletka vychází z mythologie (severské, keltské a anglosaské mýty a pohádky) a směřuje k naplnění artušovských legend. Jediným minusem, ale za to klíčovým, a navíc obrovskou tragédií FF světa je skutečnost, že povídka není dokončena.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

angie77:

“Nádherná povídka, kterou jsem četla už několikrát a přesto mi některé pasáže vždy spolehlivě přivolají slzy do očí... Považuji ji za nejlepší českou povídku s pairingem Hermiona-Severus. Autorka neplýtvá slovy, každá věta a každý údaj má svůj smysl. Příběh je báječně romantický, ačkoli (nebo snad právě proto, že...) ti dva spolu vlastně víceméně "nic nemají".”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

angie77:

“Do určité míry souhlasím s Mysty a Memorin, ale i přesto si myslím, že tenhle příběh za přečetní rozhodně stojí. Tedy aspoň pro ty, kteří nemají nic zásadního proti slashi a vztahu Severus-Harry. Důležité jsou tu vztahy a pocity, hodně dobře je popsané fungování kouzelnického světa. Některé myšlenky jdou nad rámec toho, co napsala JKR - ovšem je to nad rámec, nikoli proti principům, což hodnotím kladně.”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

angie77:

“Přiznávám se, že z počátku jsem měla o té povídce dost pochybnosti. Jakýkoli bližší vztah mezi Severusem a Harrym mi je obvykle dost podezřelý. Nicméně když jsem se začetla víc, nabývala jsem stále intenzivnější pocit, že tohle dílo je opravdu hodně mimořádné. Propracovaná psychologie, postupně a přirozeně se vyvíjející vazby, logická struktura. Na druhou stranu... občas je to podle mě až moc rozvleklé. Vím, že tak je ta povídka myšlená, ale prostě bych řekla, že někdy už je to přehnané.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|