Komentáře - Září 2009

A Hat´s First Time

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Krátké a vtipné. Mám v plánu to přeložit, co říci víc? :-)”

Forsaken

Autor: Shivani      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Zajímavě popsaný důvod a proces, když HP změní strany a jeho vztah s Voldemortem se vyvíjí, takže ho nakonec adoptuje. A s Brumbálem si to pěkně vyřídí.”

As I Watch

Autor: Ethtele_Silya      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Po přečtení jsem měla v očích slzy dojetí.”

The Tattoo

Autor: Bleudiablo      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Přijde mi to spíše jako PWP s menším příběhem.”

Paint By Numbers

Autor: Wheezy1      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sice je hooodně přehnané utrpení u Dursleyových, ale ta pomsta je opravdu zajímavá - a děsivá :-)”

The Cupboard

Autor: Enahma      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nemám ráda Poberty takové, jací jsou vykresleni v nejhorší Snapeově vzpomínce (arogantní James a Sirius, podlézavý Petřík a Remus, který se raději dívá jinam). A autorka očividně taky.”

Logical Consequences

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Proč vlastně všichni předpokládají, že je Harry vždycky zachrání před Voldemortem?”

Sirius Nursery Tales

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hodně AU, kde se SS kamarádí s Poberty. Ale jejich interakce je zábavná.”

Erasing Time´s Tracks

Autor: Hahukum Konn      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tentoktát je to Draco, kdo se vrací v čase (po svém selhání a Brumbálově smrti), chce se spřátelit s HP. Nechtěně se mu ve vlaku podaří ovlivnit i ostatní, a tak celé trio skončí ve Zmijozelu.”

Beware of Foolish Wandwaving

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ze Severuse je mimino. Ovšem pouze tělem. Takže zatímco všichni si myslí, že je z něj opět malé dítě, on vše vidí dospělýma očima a v duchu komentuje :-) Umíte si představit SS na klíně Voldemorta? Tedy kromě slashe. A co udělá? Brrrrrrrr”

Out of Azkaban

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry a Severus spolu proti Brumbálovi a Řádu. Skoro je mi Siria líto… skoro :-) Studenti se možná nenaučí lektvary, ale zato umí uvařit skvělou hořčičnou polévku.”