Komentáře - Prosinec 2009

|< 10 11 12  >|

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Jedna z povídek, které mohu číst prakticky kdykoliv. Snape je zde opravdu morous. Morous, který sám nevěří, že by ho mohlo potkat něco dobrého. Z úplné rezignace se dostává k pouhé rezignaci a nakonec až k slabému záchvěvu naděje. Za to, jak se snaží lidi okolo sebe ochránit, si to zaslouží, řekla bych. V téhle povídce je sice nedůvěřivým mužem, ale je mužem na svém místě.”

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Pokračování je sice o trochu slabší než Muž ..., ale stejně je velmi milé. Myslím, že kdyby Lucius nahlédl v mládí do budoucnosti a tohle tam viděl, nikdy by se neoženil...”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Skvělá povídka! Kotěcí problém, Narcissa, dokonalá blondýna, jak vystřižená z vtipů, počítající hosty a Harry jako desperád s revolverem v jedné a sendvičem v druhé ruce. Kdo by to neměl rád?”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Když se budu chtít zasmát u příjemného čtení, budu číst tuhle povídku. Zasměju se u ní vždycky...”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Povídka je pěkná, to rozhodně. Vtip tomu nechybí, ale pro mě je to záležitost na jedno přečtení, to první bylo asi zároveň na několik let a možná na dýl poslední...”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Neznat tuhle povídku je snad skoro hřích... Výborné a vtipné čtení.”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Úžasná záležitost s krásně popsanými charaktery... Ačkoliv dávám už přednost jiným párům, musím říct, že tahle povídka mě vždycky rozechvěje... Hlavně její konec, který je jedním z nejlepších, ačkoliv taky nejsmutnějších, konců, které jsem kdy měla možnost číst.”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Estriel je pro mě mistryní pocitů a myšlenek. V téhle povídce to jenom dokazuje. Příjemné a laskavé čtení na večery, kdy člověk potřebuje zahřát na duši.”

Příležitost

Autor: Beatrix      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Na malém prostoru dost dobře vykreslený vztah. Žádné zbytečné rochnění se v dlouhých scénách. Krátké, výstižné a pěkné.”

A budeš můj

Autor: Spirit      Jazyk: ČJ

darken:

“Příjemná povídka.”

A budeš můj

Autor: Spirit      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Jedna z prvních povídek, které jsem četla, možná proto na ni myslím s nostalgií a slzou v oku. Každopádně je milá. Dobře se mi četla, charaktery byly zachovány. Lepší průměr, ke kterému se zase za čas vrátím a znovu ho přečtu...”

Deník Severuse Snapea

Autor: Betelgeuse z Nebelvíru      Jazyk: ČJ

Eillen:

“Naprosto skvělá povídka. Když jsem ji četla poprvé hrozně jsem se nasmála. Pak jsem na ni zapomněla a po znovunalezení jsem ji četla několikrát a stále se bavila. A dnes jsem si na ni zase vzpomněla a musela si ji přečíst. Snad se mi Bete podaří přemluvit, aby se k ní vrátila a psala dál”

Looking-Glass World

Autor: Felicity M Parkinson      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Docela čtivé zpracování prapodivného námětu, ve kterém se Bodie s Doylem ocitnou v alternativní realitě a konfrontuje je je Bodie, který se nijak netají tím, že by Doylea rád ojel. Mimojiné.”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Vtipná hříčka na téma alkohol, alkohol, sex, sex a sex.”

Laying the Ghost to Rest

Autor: LH      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Krásná práce s reakcí na znásilnění, vyprávění týchž událostí z pohledu Doylea i z pohledu Bodie, velice osobní a velice pěkné, zvlášť jak Bodie Doyleovi políbí dlaň, moc dojemné.”

So Much for Wishes…

Autor: Ellis Ward      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Podivná povídka. Ale aspoň si na závěr zašukali.”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

darken:

“Velmi příjemná, oroginální povídka, kde po smrti přichází 'Země zaslíbená', kde se každému splní jeho sny. Jemně humorné, nepřeslazné, nenucené, prostě taková povídka k nedělnímu čaji.”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

darken:

“"Jdi do prdele." A pili. Opravdu jsem se zasmála.”

Die, Voldie, Die!

Autor: Laume      Jazyk: AJ

darken:

“No, celkem úsměvné.”

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Konečně se dozvíte pravdu o Molly Weaslyeové a proč prohrál Voldemort. A také k čemu jsou dobří mravenci. Možná ještě lepší než první díl.”

Drobná nehoda

Autor: Kleio      Jazyk: ČJ

sigam:

“Tak tak, milá věcička :).”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

sigam:

“Snape, který se směje debatě o své orientaci? Jak kouzelné! :D”

Jak šli Pipin a Smíšek poprvé do školy

Autor: etelwenka      Jazyk: ČJ

sigam:

“Pěkně napsané a celkově milé. Jen tomu něco chybí..”

Snapeova nejhorší noční můra

Autor: Draco664      Jazyk: ČJ

sigam:

“První kapitola se mi rozhodně vryla do paměti. Brečela jsem u toho smíchy :D. A to doslova. Další už jsou trochu slabší, ale i tak geniální. Celé jsem to však nepřečetla a ani se k tomu nechystám”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

sigam:

“Povídka je originalita sama a vtip jí taky neschází. Ale nějak mě to nenadchlo...”

|< 10 11 12  >|