Komentáře - Prosinec 2009

|< 10 11 12  >|

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Země zaslíbená. Ne docela, ale všechno se dá řešit a vše se vyřeší... :)) Originální povídka, která vykouzlí úsměv.”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Dokonalý humor, dokonalý Lucius... Tahle povídka nemůže mít méně než 100%. Není tam okamžik, kdy bych se nebavila. A to samé platí o pokračování. :)”

A budeš můj

Autor: Spirit      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Hledání vlastní cesty je těžké, ale ve dvou to jde lépe... Mám velmi ráda tuto povídku a vracím se k ní s nadšením a touhou po šťastném konci.”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Nade:

“Docela pěkné.”

Nemožné?!

Autor: SweetDreams      Jazyk: ČJ

Nade:

“To je taky varianta, jak to mohlo dopadnout. A skutečně by si povídka zasloužila pokračování. Konec k tomu přímo vybízí. Četla jsme to několikrát.”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

Nade:

“Dost dobré. Musím si to znovu přečíst!”

Ano či ne?

Autor: Vash the Dork      Jazyk: ČJ

Nade:

“Taky jeden ze spůsobů, jak si začít vztah se Severusem.”

Lektvar pravdy

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Nade:

“Skutečně především sex a pak humor. Ale stojí to za to.”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

Nade:

“Roztomile zpracovaná myšlenka o síle, kterou Harry má a Voldemort ji nezná. Nejdřív ale musí Harry strávit prázdniny zavřený v podzemním úkrytu se Snapem.”

A budeš můj

Autor: Spirit      Jazyk: ČJ

Nade:

“Poměrně zdařilá kapitolovka. Příjemně čtivá.”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Čekala jsem, že povídka bude vtipná, ale tak nějak poklidně, a ona je vtipná místy dost divoce :)”

Estel (Pro Deset věrných)

Autor: Jana Kopečková      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Líbí se mi.”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

sigam:

“Další vzpomínková povídka. Tehdy jsem si ji zamilovala a i když si teď její děj příliš nepamatuju a víckrát jsem ji nečetla, můžu říct, že patří k těm nejlepším dílům.”

Nejkrásnější dárek III

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Pokračování povídek Nejkrásnější dárek a Nejkrásnější dárek II, stejně skvělé čtení jako dvě předchozí části. Prostě celá Frox! (děkuji Ti, že jsi tohle napsala, povídání si to snad ani nezasloužilo)”

Z přirozených důvodů

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Skvělá povídka o tom, jaké všemožné přirozené důvody můžeme mít k tomu, abychom dělali věci, které ostatním mohou občas připadat nelogické. Příjemné čtení, ke kterému se ráda vracím.”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Kdo nezná RJŽJ, jako by vůbec neznal ff. Místy až nechutně detailní povídka (hlavně při popisech mučení apod.), ale výborně popsaný vztah Severuse, Harryho a Draca, kteří utvoří poněkud netradiční rodinu. Chvílemi se mi u ní chce brečet, chvílemi se mi tají dech a u posledních kapitol se spolehlivě rozesměji.”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Má oblíbená. Napínavý děj, oblíbené postavy živé... Nové postavy velmi příjemné a konec, konec k uplakání. (vždycky při epilogu brečím a to to můžu číst kolikrát chci)”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Obdivuhodný příběh. Pro mě snad nejzásadnější dílo. Tolik promyšlených situací, tolik dějových liní spletených v tlustý provaz pocitů, vnitřních bojů, politických tahů,... A přesto je to romance v pravém smyslu slova. Při každém čtení se mi tají dech při pomyšlení, že tohle někdo dokázal vymyslet a sepsat!”

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Snape, sarkastický parchant, nevděčný a nemocný. A George, který se pokouší nedat mu nic zadarmo. Zajímavá kombinace. A povídka, ve které Snapea bezpodmínečně miluji, protože je v ní prostě a jednoduše Snape. Žádná náhražka, charakter je skvěle trefený.”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Draco je v téhle povídce prostě úžasný... Musím říct, že tohle byla povídka, kterou jsem se vrátila k tomuto páru a absolutně toho nelituji. Objevila jsem v ní to, co mi po dlouhou dobu u H/D slashe chybělo...”

Usmívej se

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Skvělá věc... Hlavně, že měli všichni dostatek dortu. O chlup zábavnější než rána...”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Ano ano, nezapomenutelná povídka. Pamatuju, že když jsem ji četla poprvé, hrozně jsem se u ní nasmála a přečetla ji jedním dechem...”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Tohle je jedna z povídek "Když nemám v práci co dělat a musím tu vydržet osm hodin, tak si přečtu něco, u čeho nemusím přemýšlet". Na nudný den v práci dobré, nezatíží to mozek. A když člověk nevnímá určité faktory, jako třeba značně nepravděpodobný pár, tak u toho ani neusne. Nemohu porovnat originál a překlad, ale pochybuji, že by byl překlad o moc horší než původní dílo.”

…And Memories Die

Autor: Ellis Ward      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sposta emocí, Bodie zamilovaný až za roh, jak jinak. Docela uvěřitelné nahlédnutí do Doyleova dětství, které po smrti matky strávil u staré tety a pak u různých pěstounů a rostlo z něj pěkné kvítko. Zato Bodieho majetný otec mi zas tak reálný nepřijde.”

Bar

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Tuhle povídku jsem dala přečíst jako první svému kamarádovi gayovi - řekl mi, že to je sladký. :) Já si ale vůůůbec nestěžuji.”

|< 10 11 12  >|