Komentáře - Prosinec 2009

|< 10 11 12  >|

Sharing Beds

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Čtvrtá část Inside the Painting série. Zraněný Glorfindel polehává v Elrondově posteli - a tak toho oba využijí (byť v rámci ratingu ;)), berou to hezky pomalu. Zato Maglor by s tím žádné stráchy nedělal :-D A do toho všeho přijedou dvojčata s jejich "dvojčaty" a zmatky v tom, kdo kde spí, se jenom zvýší :-) A ještě je tu Lórien, který na vše dohlíží.”

Twins

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Třetí část Inside the Painting série. Dvojčata potkají na cestě ze Zlatého lesa jiná dvojčata :-) Sice to není ani preslash, ale patří to do slashové série a vývoj se dá vcelku snadno odhadnout ;-)”

Letting Go

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Druhá část Inside the Painting série. Hodně povídání o minulosti a o vině, ať už Maglorově či Elrondově. Zajímavým prvkem je objevení Lóriena.”

Inside the Painting

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“První část Inside the Painting série. Preslash. Z Faenorových synů se v povídkách myslím nejčastěji vyskytuje Maglor, protože z nich byl nejlaskavější a zasluhuje odpuštění. Také není jistá jeho smrt. I tady se Lórien po čtyřech tisících letech trestu rozhodne, že si Maglor zaslouží druhou šanci. A vybere si k tomu Erestora. Je v tom melancholie, osamění, ale také naděje.”

Přeřeknutí

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Samy:

“Nebýt stylu jakým je povídka podána, nejspíš bych tohle skoro pwp nikdy nečetla, ale jako milovník humoru jsem si nakonec spokojeně pohladila namoženou bránici. Překlad je perfektní, nebýt poznámky překladatelky, ani bych si v průběhu čtení neuvědomila, že to není originál čeština. Pro mě povídka boduje vynalézavými obraty a přirovnáními a především naprosto kouzelně tupým Lockhartem, který vlastně není tak tupý, jak se zdá - aspoň v některých věcech.”

Drobná nehoda

Autor: Kleio      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Hezké... :)”

Galadriel

Autor: Jana Kopečková      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Krásná báseň, krásná od začátku do konce.”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Nade:

“Jak se vtipně přiznali všichni, jen ne ten, kterého se to týkalo.”

Lov šelem

Autor: Laylah      Jazyk: ČJ

Nade:

“Zdá se, že Lupin má vlastní názor na Snapa. Rozhodně dost riskuje, ale zřejmě to stojí za to.”

Hledá se pan Dokonalý

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Nade:

“Opravdu povedená seznamka. A Snape nabízející sex - můj výbuch smíchu.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Nade:

“Lucius Malfoy je opravdu pomilováníhodný dobyvatel. Harry prostě nemá šanci. Navíc mě často rozesmály Harryho myšlenkové komentáře. Skutečně by to chtělo pokračování, protože se nabízí spousta možností a já miluju Lucia.”

Pelyněk

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Nade:

“Jak může skončit výslech ...”

Náměsíčný

Autor: julesmonster      Jazyk: ČJ

Nade:

“Opravdu velmi vtipné rozuzlení záhady.”

To ta vůně II.

Autor: Sssnake      Jazyk: ČJ

Nade:

“Odhalení tajemného muže a co bude dál?”

To ta vůně

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Nade:

“Velmi vtipná a sexy povídka. Opravdu se navyplácí porušovat školní řád a toulat se po nocích po hradě.”

Získat srdce lva

Autor: Montana      Jazyk: ČJ

Nade:

“Snape opět rozehrává svou mazanost, jak získat to co chce.”

Jak to děti často dělávají

Autor: Lux      Jazyk: ČJ

Nade:

“Harryho hloupý slib, že udělá vechno pro to, aby Snape už netrápil Nevilla. Stojí za přečtení.”

Brk a inkoust

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Nade:

“Další pokračování Harryho dobrodružství z "Něco k napsání".”

Něco k napsání

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Nade:

“Moc pěkné, trochu SM.”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Nade:

“Debata o tom, jak je Severus Snape ohromně sexy. Všichni to víme! A ten jeho hlas! Bohužel při čtení si ho neužijete. Ještě, že fantazie funguje.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Nade:

“Severus versus Severus. Úžasné a nakonec jsem málem bulela.”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Nade:

“Vždycky je dobré pořídit si malého živého mazlíčka.”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

DarkSunny:

“„Pověz mi, Lupine,“ Snapeův hlas byl hluboký a nebezpečný, „jak je možné, že jsem zaslechl slova ‚Snape‘ a ‚sex‘ v jedné větě v místnosti plné mých bývalých studentů?“ =DD super povídka”

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Nade:

“Opravdu sexy povídka!”

Ano či ne?

Autor: Vash the Dork      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Skoro PWP s náznakem příběhu.”

|< 10 11 12  >|