Komentáře - Prosinec 2009

|< 10 11 12  >|

Sbírky

Autor: Jean-Paul      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Tohle mohlo stát i ve skutečnosti. Nebo se to stalo. :) ”

Prokleté jméno

Autor: Jean-Paul      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Nejistota až mučivá... Tahle povídka ze mi z těch o Holmesovi a Watsonovi líbí zatím nejvíc”

Atrapa lásky

Autor: Jean-Paul      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Moje dřívější představa Sherlocka Holmese a dr. Watsona – nudní postarší podivní pánové. Knihám i filmům o nich jsem se úspěšně vyhýbala. Pak jsem přečetla pár ff povídek – tahle byla první – a svůj názor jsem začala měnit. I knížku jsem vzala do ruky a byla jsem docela překvapená :) V Atrapě lásky se mi líbí vylíčení atmosféry, pocitů, prostředí. ”

Holmes nikdy nežárlí

Autor: Jean-Paul      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“zvědavost, nedorozumění, vyjasnění. A ke konci jsem se usmívala.”

Dokud nás smrt nerozdělí

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Vrána:

“Jediné, co téhle povídce v mých očích sráží pár bodů, je ten přeslazený závěr, navíc o Vánocích (brr.. jestli to nemá co dělat s tím, že se většině vánočních povídek naprosto úmyslně vyhýbám:-) Jinak je tam spousta úžasných míst, krásných, realistických dialogů a trefně popsaný způsob, jak se někdy vzájemně míjíme, i když k sobě máme blízko.. ”

Step We Gaily

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

Vrána:

“Ach jo.. krása nesmírná. Všechny pochyby, strachy i síla George Cowleyho v povídce, díky které můžeme pochopit i člověka o generaci staršího, než jsme sami. A konečně autorka, která si s touhle složitou - a snad i proto tak často opomíjenou - postavou dokázala poradit s grácií a hlubokým vhledem.”

Dokud nás smrt nerozdělí

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moc romantická povídka, ve které Bodiemu s Doylem sice chvíli trvá, než si porozumí, ale pak naopak skoro celý zbytek povídky prošukají. Z vánočního závěru u Doyleových rodičů je moje nejoblíbenější, jak Bodie Doyleovu tatínkovi polehounku sděluje, že je milencem jeho syna.”

Harry Potter and the Plot Bunny of Death

Autor: The Treacle Tart      Jazyk: AJ

darken:

“Velmi povedené, parodie na fanfiction v ne křiklavém provedení s namakaným Ronem a Hermionou čtoucí Cosmo (tohle mne obvzláště dostalo!).”

Léto jako žádné jiné

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Bilkis:

“Druhá část je hlavně o Dracovi. Prázdniny ubíhají a situace se uklidňuje. Uklidňuje se tak moc, až to povídce škodí. Obyčejná témata se dají zpracovat velmi poutavě, ale tady to nakonec nějak nedopadlo, aspoň podle mě.”

Léto jako žádné jiné

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“První díl trilogie Rok jako žádný jiný byl lepší. Ale ze setrvačnosti a zvědavosti jsem to stejně četla dál. :)”

Step We Gaily

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Fantastická, naprosto realistická povídka z Cowleyho pohledu. Bodie je správně drzý i pokorný zároveň a Cowley neodolá pokušení. Mám ji rozpřekládanou, snad to někdy dokončím.”

Zlatý drak

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

darken:

“Úžasná povídka. Velmi živá a emotivní.”

Na rozloučenou

Autor: Jana Kopečková      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Daeronův smutek nad odchodem Lúthien”

Namárie

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Vlastně ani nevím, jestli to označit za slash, polibek nemusí být vždycky záležitost lásky nebo sexu. Krátké setkání v Lothlórienu, když Společenstvo odpočívá.”

Nazghúl

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Krátké verše, téma říká název”

Návrat do Lórienu

Autor: Martin Antonín      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Vynikající příběh. Co by se stalo, kdyby bylo cestou z Lothlórienu Společenstvo přepadeno a Prsten by se vrátil do Lórienu?”

Když se dva míjejí

Autor: Titany      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Pipin se vyznává ze své lásky ke Smíškovi.”

Hnusák Haldir

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Tak na téhle povídce mi snad nejvíc vadí název (tedy kromě toho, jak tam Haldir zatočí s mým milovaným Glorfindelem :-)) Je to tak 3-4 hvězdičky.”

Gilmir

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Tohle je divná povídka. Myšlenka možná zajímavá, provedení se mi nelíbí, nemluvě o tom, že nejsem zastáncem hard non-noc, čili skupinového znásilnění (byť není podrobně popsané). Takže se mi hodnotí dost těžko, berte to s rezervou, záleží na vašem zaměření.”

Finrodova sudba

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Myslím, že to hezky zapadá do Silmarillionu - což je pro mě problém. Nemůžu si pomoct, ale nudilo mě to, jako právě většina Silmarillionu.”

Dva životy

Autor: Titany      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Na začátku je vtipně popsán vztah hobitů k vínu, ale především k pivu - aby to pak Pipin předvedl v praxi, když se opíjí, protože je bez Smíška nešťastný. Ale naštěstí se Smíšek objeví v pravou chvíli. No, pokud vám nevadí hobití slash, přidejte hvězdičku, mně prostě nesedí.”

Domov

Autor: Titany      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Po návratu do Kraje si Smíšek i Pipin začínají uvědomovat, že když je každý sám, něco mu chybí. Ten začátek, kde je popisován pocit domova, je moc hezký. Jinak to prostě není povídka pro mě. Pokud vám hobití slash nevadí, přidejte si hvězdičku.”

Brys

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sedmá a závěrečná část Inside the Painting série. Epilog věnovaný jediné dvojici, takové zdlouhavé PWP, byť ne příliš podrobné, ve kterém se Brys potýká se svou minulostí. Slabší tři hvězdičky”

The Greatest Secret of Them All

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Šestá část Inside the Painting série. Lórien odpálí bombu! Tajemství původu B+B”

Answers

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Pátá část Inside the Painting série. Pokračuje tam, kde skončila minulá část, jen některé páry to dotáhly na vyšší rating ;) A na povrch začíná pomalu vyplouvat minulost Bryse a Bevyna.”

|< 10 11 12  >|