Komentáře - Prosinec 2009

|< 10 11 12  >|

Under Surveillance

Autor: Ellis Ward      Jazyk: AJ

Diegina:

“Skvělá idea, která mi ale připadala trochu nevyužitá. Myslím, že to autorka klidně mohla víc natáhnout, hlavně když přišlo na závěrečnou konfrontaci s důkazním materiálem, která mi připadla docela vtipná.”

Owner's Manual

Autor: DVS      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Hodně jsem se u čtění pobavil. To, jak si v autě předčítají a debatují o obsahu té knihy je skvostné. Obzvláště mám rád tu část o tom, jak ho má průměrný chlap velkého. A pak když narazí na kapitolu o homosexualitě. Rovněž se mi líbí představa, že Bodie v minulosti kouřil, ale pak přestal. je podle mě hodně pravděpodobná. Závěr už není takový, respektive mi přijde moc rychlý a trochu lacině rozuzlený. Přesto stále pěkná a zábavná povídka.”

Step We Gaily

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Nádherná skutečně realistická povídka, až z toho běhá mráz po zádech. Cowley je zde vykreslen velice trojrozměrně jako člověk s nemalým vlivem a zodpovědností, ale i s lidskými slabinami a vlastními kostlivci ve skříni. Jednomu je až Bodieho líto, když se dívá, jak s ním Cowley vypočítavě manipuluje, aby ochránil sebe a svou kariéru. Osobně v povídce cítím jistý podtón zoufalství, osamělosti a smutku nad nutností skrývat své pravé já kvůli okolí a kariéře.”

Mating Season

Autor: Anne Higgins      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Podivná povídka o tom, jak se agenti CI5 včetně Cowleyho dokáží přeměňovat ve zvířata a jsou nesmrtelní. Doyle se spontálně mění v obrovkou kočkovitou šelmu, Cowley má dokonce dvě podoby, z nichž jedna zahrnuje zlatého orla, Murphy se mění v králíka. Akorát Bodie, Cowleyho syn, se nemění v žádné zvíře. Jeho magické nadání, tzv.Wish magic, spočívá v tom, že s dostatkem času a touhy si může přát cokoli chce, musí jen být velice konkrétní a detailní, aby se to nezvrtlo. A tak si Bodie jednoho dne přeje mít s Doylem dítě. Chvílemi jsem si říkal, jestli Rowlingová tuhle povídku nečetla a nevymyslela podle ní zvěromágy. Čte se to celkem dobře, ale je to takové, no střelené. Nebyl jsem si jst, jestli čtu Profesionály nebo ne. Cowley jako Bodieho otec není moc věrohodný a vlastně tam jen přicmrndává. Doyle je taky takový nemastný neslaný a je lepší, když je ve své zvířecí podobě jménem Beelzy. A Bodie je takový nějaký divně přešlý. Asi ho ta nesmrtelnost nudí. Vrcholem je telepatická komunikace s Bodieho nenarozenou dceruškou, která dostane docela pěkné jméno Andrea Rachel Cowley. Takže jediné, co stálo opravdu za to byl Bodieho sex s Beelzy. A pak mě ještě pobavily myšlenky rodící se dcerušky. Jinak je to opravdu podivná povídka.”

Tea for Two

Autor: Alexandra      Jazyk: AJ

Diegina:

“Velmi příjemně čtivý příběh. Je vánoční, ale dost nevtíravým způsobem, jako kdyby spíš náhodou. Důležitá je hlavně zápletka, na jejímž pozadí se vyvíjí vztah Bodieho a Doyla.”

A Call of Nature

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

Vrána:

“Mrazivě realistická studie situace, ze které jsou všechna možná východiska ta špatná.”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

CorCaroli:

“Četla jsem to už několikrát a vždycky mě to znovu překvapí svou hloubkou a propracovaností.”

Under Surveillance

Autor: Ellis Ward      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie s Doylem dostali za úkol sledovat svou kolegyni, lesbičku, což je navnadí, aby si to konečně rozdali. Jenže se ukáže, že jsou sami sledováni... nejlepší z celé povídky je ovšem začátek, ve kterém chlapce vzruší, jak si to děvčata rozdávají.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

CorCaroli:

“Tuhle povídku čtu vždycky, když mám chuť na něco hezkého. Je plná naděje a té je vždy třeba.”

Catcalls

Autor: Krisser      Jazyk: AJ

Diegina:

“Tahle povídka má vše důležité pro tento typ: sex, děj, sex, romantiku, sex, a to celé zabalené do žhavého obalu. Mezi Bodie a Doylem to jiskří a vy jen v duchu zoufale řvete, že chcete ty fotky a filmy taky vidět!”

To Hell and Back

Autor: LAXgirl      Jazyk: AJ

bedrníka:

“První kapitola, ve které Severusovi nikdo v Řádu nevěří a pošlou ho do Azkabanu, je moc pěkná, další kapitoly už mě tak nebavily. Ale je škoda, že povídka není dopsaná, protože postavy jsou docela IC.”

Scraping the Bottom of the Barrel

Autor: Bernice Russell, Maxine Headroom      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Roztomilá povídka. Ve skutečnosti by Bodie Doyleovi nikdy nebyl nevěrný, ani s loutkama. :-)”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Chybí tam ten sex. :-) A líbilo se mi, jak Šedohřbet tvrdě přišel o iluze, hajzl jeden.”

Through The Years

Autor: alisanne      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkná povídka, i když mám radši, když se Kingsley se Snapem seznámí, až ve druhé válce. Zas na druhou stranu, dvacetiletý Kingsley a ještě ne tak sebejistý Snape taky nejsou k zahození.”

Mine

Autor: torino10154      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Krátké, ale intenzivní PWP.”

A Year Like None Other

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: AJ

drahokam:

“úžasné, ráda se k povídce vracím”

The Caretaker

Autor: Beth H      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Krásná, milá povídka, taková kanonická, včetně mé oblíbené scény z prvního dílu, kde Filch Snapeovi ošetřuje nohu.”

The Howling Moon

Autor: Chazpure      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Shrnutí mě navnadilo na pěkný darkfic z chroptící chýše, ale úvod je na můj vkus moc sladký a já vlastně milého Severuse, který kamarádí s Lily, nemám moc ráda.”

Confessional

Autor: kirasha      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bez pochyby by to mohlo být téma na román, takhle je to jen taková povídečka, a se zromantizovaným Severusem.”

A Cup Of Kindness Yet

Autor: odogoddess      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Docela milé AU, laskavý lékárník Snape je sice nekanonický, ale zase má popáleninové jizvy a je nezkušený v sexu. :-)”

The Pain of His Company

Autor: IrenaCandy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkný nápad, ale Harry Voldemortovy kletby přemohl moc ryhle.”

No Greater Love

Autor: lordhellebore      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Klasický námět, se špetkou docela sympatického Petra, ale mohl být propracovanější. A Snape mohl víc trpět. :-)”

...And Memories Die, Part II

Autor: Ellis Ward      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ne že by to nebylo dobře napsané, ale oba ti dvojníci mi šli čím dál tím víc na nervy. I ta Bodieho znovunalezená rodinka. Na druhou stranu dramatický začátek, když si Doyle konečně vzpomene, co prováděl onen měsíc v alternativní realitě, je velice pěkný.”

Dárek nejcennější

Autor: Severka      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Svojí stručností a současně vypíchnutými detaily (zimomřivě schoulený Severus, srub v horách), tahle povídka příjemně šimrá fantazii. Jen ta čeština je místy taková na můj vkus až moc spisovná.”

Snapeova nejhorší noční můra

Autor: Draco664      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“První kapitola je taková... mile zalidněně veselá, ty další také :) četla jsem je už jen zběžně, protože se mi nechtělo orientovat se v tom, kdo je čí dítě. Ale je tam hodně vipných míst a nápadů.”

|< 10 11 12  >|