Komentáře - Listopad 2009

|< 10 11  >|

A Love Returned

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ach, Morgana rozhodně miluje happyend, i kdyby měla vykopat mrtvolu z hrobu :-) Pěkné tři hvězdičky. Je to sequel k A Love Found and Lost”

A Love Found and Lost

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“První polovina je sice PWP, ale ve druhé se Erestor vyrovnává s Glorfindelovou smrtí. Povídku doprovází krásný obrázek truchlícího Erestora. Má sequel A Love Returned”

Flight

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Přestože povídka nepopisuje nic, co bychom už nevěděli, je to moc krásně napsané, dvojčata jsou rozkošná a Celebrían moc milá. A odchod Celebrían mi vehnal slzy do očí. Dodatek - povídka má krásné ilustrace.”

Dinîf en qualen

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Teprve když Erestor téměř zemře, uvědomí si Glorfindel, že je čas nahlédnout pod ledovou masku a spolu s ostatními začne dávat dohromady střípky informací, aby získal obraz skutečného Erestora. Na návštěvu přijíždí Thranduil a spolu s Erestorovou minulostí se vynořují i jiné vzpomínky. Je opravdu hezky popsané, jak se pomalu bortí Erestorovy hradby, které vystavěl už v dětství. A lekce sexuální výchovy je vskutku překvapivá - inu, televize tehdy ještě neexistovala, tak jak jinak nezkušené mládí poučit? :-)) Ke konci mi to přišlo už trochu uspěchané a klišovité, takže trošku slabší čtyři hvězdičky. Má prequel Flight, ale autorka doporučuje číst ho až PO této povídce. Dodatek - povídka má krásné ilustrace.”

To Walk a Narrow Path

Autor: Dragongirl16      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Pokračování k povídce Faith je ještě drsnější, násilnější a emotivnější. Zrada nejbližších bolí a jsou rány, co se zřejmě nikdy nezahojí.”

Faith

Autor: Dragongirl16      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Šikana pod heslem: kdo nejde s námi, jde proti nám. Jakékoliv vybočení je trestáno. McGonagallová nevidí neslyší a pak je velmi nemile překvapena. Zmijozel uvnitř není takový, jako vypadá zvenčí.”

Corrupted Authority: Rewritten

Autor: Luana Araceli      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tahle povídka je tak na 3-4 hvězdičky. Co ji ovšem sráží dolů, to je "provedení", kdy při čtení mám pocit, že autorem je někdo z druhého stupně základní školy. Kolikrát jsem při ní měla pocit, že upadám do mikrospánku a nějak jsem tím přehlédla kusy kapitol. Např. děj začíná tři dni před Harryho narozeninami, kdy se tam objeví Voldemort, Harryho unese, ale hned ho zase propustí. A když se Harry v Bradavicích probudí a zeptá, kolikátého je, tak 29. srpna. Nějak jsem zřejmě "prospala" celý měsíc. Ve druhé kapitole se objeví Sirius, ale teprve v sedmé se dozvíme, jak to, že přežil onen Závoj (vysvětlení je ovšem vtipné). Celá interakce Tom/Harry je příliš...jak to říct... uspěchaná. Když se dva lidi nenávidí tak dlouho, tak se jejich vztah sotva tak rychle změní. V první kapitole je jasně řečeno, že Dudley Harryho znásilnil (opakovaně), přesto se to v Harryho chování ani myšlení, ani ve vzpomínkách nijak neprojeví (až na konci jako kdyby si na to autorka vzpomněla). A tak bych mohla pokračovat. V názvu je napsáno rewritten. Pokud to znamená, že povídka je přepsána, tak potešbůh, nechci vědět, jak vypadala předtím :-)) Pokud to znamená, že bude přepsána, tak souhlasím a těším se, jestli k tomu opravdu dojde, pak by mohla dostat víc, než teď.”

Harry Central

Autor: Wishweaver      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Co se děje s postavami z knih či povídek, když je autoři vytvoří, ale zrovna nepotřebují? Na začátku mi to přišlo trošku nudné, když byl jenom sám Harry od Rowlingové. Ale když se objevili další Harryové, bylo to zábavnější. Takové slabší čtyři hvězdičky (a to to zpočátku vypadalo na dvě).”

To Hell and Back

Autor: LAXgirl      Jazyk: AJ

Pyriel:

“6 kapitol je dost málo, ale někdy se odehraje dost. Je to dovedeno do bodového zlomu. A proč to číst? Zajímavé jsou tam rozhovory a úvahy, hlavně poté, co je prokázána Severusova nevina, i jeho rozhodování. Takové silnější tři hvězdičky.”

Little Pink Hearts

Autor: Shay Sheridan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Vtipné dialogy, ale taky o ničem.”

Point Taken

Autor: Shay Sheridan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Legrácka, ale o ničem.”

Počítej

Autor: Switchknife      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Trestání, sugestivní, dobře napsané. Víc neprozradím, ale stojí za to přečíst.”

Škoda slov jež nezazní

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Smutné. Dvě srdce se míjejí, i když jsou vedle sebe v posteli. Zbytečně.”

PWP for Blanch

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Prvoplánové, i když s pokusem rozesmát mě na každém kroku. ”

Usmívej se

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Navazuje na povídku A rána jsou zde stejná. Harry se opět vzbudí dezorientovaný, jenže zrovna dneska je jeho velký den. Jak si s tím ostatní poradí? Při čtení jsem se hodně nasmála.”

Nejkrásnější vánoce

Autor: Sylvie      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Harryho spolužáci se rozhodnout dát Severusovi dárek k jejich posledním vánocům v Bradavicích. A potom si zbaběle odjedou domů, zůstane tam sám Harry. Severus si ho vychutná…”

To ta vůně II.

Autor: Sssnake      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Sequel k To ta vůně. Harry zjistí, kdo ho předtím tajně poučil, že se nemá toulat. Nechá se ochotně poučit znovu.”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Skvělá myšlenka, vtipné zpracování, povídka, kterou stojí za to číst.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Válka lidi mění. I ty, kteří se snaží přežít v zavšivených podmínkách a nevěří už v jinou záchranu, než vlastními silami. Všechno se ale mění, když do cely Severuse přibude další nocležník.”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Tvrdé a smutné, bezvýsledné. Přesto tomu… něco chybí.”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Mysleli si, že dát Harryho Severusovi bude největší trest. Přesto k sobě oba muži najdou cestu. Dokonce i logicky.”

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Díky špatnému čaji je konečně Severus otevřený. Pěkné čtení, i když nijak originální”

Náplast na zlomené srdce

Autor: Eroll      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Prequel k Víc štěstí než rozumu”

Víc štěstí než rozumu

Autor: Eroll      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Problém s pocitem viny po smrti Voldemorta pomůže překonat láska. Sequel Náplast na zlomené srdce.”

Ternerdess Provocative

Autor: Severina      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Harry má školní trest a nadělá nepořádek. Pocintá s ním sebe i Severuse… na pořádný problém je zaděláno.”

|< 10 11  >|