Komentáře - Listopad 2009

|< 10 11  >|

Snape - fanart

Autor: Elvire      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“Tma a světlo a nejen to.”

Dust and Secrets

Autor: PJ      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Mno, duchařina není zrovna moje, zvlášť takováhle deus ex machina. Ale zase Doyle hezky žárlí a dokonce Bodiemu jednu ubalí, což si Bodie jako obvykle nechá líbit.”

Snape and Lily - fanart

Autor: alicia_mb      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“Hezké barvy a střechy a tráva a plot.”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Dlouhá povídka o vzájemném vztahu Harryho a Severuse. Některé pasáže mě spolehlivě donutí uronit pár slz i když je čtu už po několikáté. Povídka má i pokračování nazvané Léto jako žádné jiné.”

Apocalypse

Autor: julesmonster      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Úžasný příběh s komplikovanými vztahy. Harry není tak úplně člověk, ale budete ho milovat takového jaký je - někdy zelený a někdy červený. Jediný kaz na povídce bych viděla epilog, ale ani to mi nezabrání to ohodnotit na maximum.”

The Earth That They Inherit

Autor: Shoshanna      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Grievous Bodily Harm III od M. Fae Glasgow z Bodieho pohledu. Intenzivní popis.”

Grievous Bodily Harm III: Blessed Are the Meek

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nakouknutí do spokkojeného života Bodieho a Doylea, velice erotické.”

Grievous Bodily Harm II: Seek and Ye Shall Find

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie překecá Doylea, že s ním se nemusí bát znovu se pustit do BDSM, ale než k tomu sebere odvahu, tak se skoro rozejdou. Skvělé dialogy.”

The Story of My Life

Autor: PJ      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Začínám mít podezření, že tahle autorka má ráda Bodieho po smrti. Velice povedené jsou ale ty histroky z minulosti - jak byl Doyle na Bodieho zlý jako obvykle a Bodieho to stejně neodradilo.”

No Option

Autor: PJ      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Napínavá, dramatická povídka, ve které Bodie skončí v konžském vězení a před popravčí četou. A Doyle se mstí. Poplakala jsem si u ní.”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Chudák Severus. Povídka je úžasně vtipná.”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Ujetá povídka plná dějových zvratů i citů. Draco správně pochopil, že co neudělá sám, nemá.”

Nebeský život

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

Samy:

“Je známo, že smích prodlužuje život, takže jestli máte podezření na brzkou smrt, tohle vám ji zaručeně pomůže odvrátit. Jedna z nejoriginálnějších povídek, co jsem četla.”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Samy:

“Must read! Co k tomu říct víc...”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Samy:

“Tahle povídka má od všeho trochu - je ujetá, dojemná, humorná, dramatická, místy až magická. Použiju část svého komentáře přímo k povídce: mám při čtení téhle povídky pocit, že Harry je Harry (poslušně přijímá svůj osud a pořád si vesele pěstuje svůj zachráncovský komplex) a Draco je Draco (hledí jen na své pohodlí a přežití, nepřestává být otravný a je vždy připraven kohokoliv urazit). Navzdory tomu mezi nimi opravdu klíčí cosi důvěrného a Dracovo prohlášení: "obávám se, že bez Harryho bych byl zase jako předtím, jaký jsem ve skutečnosti uvnitř" je toho důkazem. Zvlášť musím pochválit překlad, protože ten je opravdu fajnšmekrově fantastický. Určitě to stojí za přečtení.”

O tatíčcích a učení

Autor: Silverin      Jazyk: ČJ

Samy:

“Dnes už nesmrtelná klasika je povinná četba pro každého fanouška LOTRa. Kdo nezná Hada, kocoura Troubu, rusovlasého královského mazlíčka Talího, Rohanský skautský oddíl, Erestorovy vyučovací metody, elfí ochotnické divadlo, dobrotivého krále Thranduila, Elrondova tanga a gondolinského krále Turgona praktikujícího jógu, neví, o čem je český lotr slash.”

Svatební kytice a podvazky

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Znáte ten pocit, když kolem sebe dva chodí a ne a ne se vymáčknout, tak byste je nejradši zamkli někam o samotě, dokud si to nevyříkaj? Tak přesně tohle Elrond udělal, a to ještě tak rafinovaným způsobem :-) Možná trochu sladké, ale táák romantické.”

Bridal Bouquets and Garters

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Znáte ten pocit, když kolem sebe dva chodí a ne a ne se vymáčknout, tak byste je nejradši zamkli někam o samotě, dokud si to nevyříkaj? Tak přesně tohle Elrond udělal, a to ještě tak rafinovaným způsobem :-) Možná trochu sladké, ale táák romantické. Přeloženo do čj jako Svatební kytice a podvazky”

The Morning After

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Sensual. Pokračováním PWP může být zase jenom PWP, ne? Nicméně je to trošku nastavovaná kaše (i když pořád ještě dost hustá ;).”

Sensual

Autor: Morgana      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Glorfindel sice prohrál sázku, ale vsadím se, že mu to vůbec nevadí ;-) Má sequel The Morning After”

Vidoucí, přesto nevidící

Autor: Ezra's Persian Kitty      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Tahle povídka na mě velice zapůsobila tím, jak popisuje válku. Ne tak, jak je to obvyklé v hrdinských eposech, jak kdosi vytasil meč, udeřil, jiný ránu odrazil apod.… ne, tady vidíme odvrácenou tvář války, to, co přijde poté, co hrdinové dokončí svou práci. Tu bolest, smutek, žal. A pak popis toho, jak Erestor vidí svět a Glorfindela, jsou tak barvité, tak pozoruhodné.”

Žár a ostří

Autor: Gemini Willow      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Krátké drabble pro zasmání, nic víc v tom nehledejte.”

Počítání oveček

Autor: Zhie      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Když už nemůžete spát, tak je nejlepší probudit partnera, ať v tom nejste sám :-))”

Nečekaná nabídka

Autor: Belladonna Poisoning      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Praštěná povídka o dvou potřeštěných elfech :-)”

Erestorův tělocvik

Autor: chaotic_binky      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Glorfindelova drzost nezná mezí! Přiměje Elronda, aby Erestora připsal na seznam elfů, kteří potřebují trochu toho cvičení. Ale tohle si Erestor nedá líbit. Je to moc roztomilá povídka :-)”

|< 10 11  >|