Komentáře - Listopad 2009

|< 10 11  >|

A Taste of Honey

Autor: valis2      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Procítěné.”

Insanity and other inconveniences

Autor: Lufia      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sirius to nemá v hlavě úplně v pořádku a Snape to odskáče. Moc dobré.”

In the Darkness of Sin

Autor: Snapelike      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Krásně napsané.”

Brown Bagging It

Autor: The Moste Potente      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Penny to umí. Její Severus je vždycky bez vyjímky nakonec nahoře. :-)”

Many Happy Returns

Autor: magnetic_pole      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Kouzelná, optimistická povídka o Severusovi a Minervě po válce v Bradavicích.”

Change

Autor: Inell      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkně vystižená atmosféra.”

The Game

Autor: Anne Line      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Skvělé dialogy. Lupin výjimečně není zbabělý blbeček.”

Permutations

Autor: ureima      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Velice IC a pěkně zpracované mé oblíbené téma Snapea nuceného souložit s Lupinem, pokud ho nemá vlkodlak zabít.”

Absolution

Autor: syrosis      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snapeův vnitřní monolog během sexu, ze kterého není až tak nadšený.”

Deepest Bonds

Autor: Hopeakaarme      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Výborný nápad, jak Siriuse přivést zpátky mezi živé, ale zpracování je bohužel strašlivě OOC.”

Miscalculations

Autor: JanusEris      Jazyk: NJ

bedrníka:

“Starý známý námět zpracovaný přesně podle mého gusta. Snape je tu velice IC - k jeho scénám s Harrym se ráda vracím.”

Miscalculations

Autor: JanusEris      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Starý známý námět zpracovaný přesně podle mého gusta. Snape je tu velice IC - k jeho scénám s Harrym se ráda vracím.”

Humans Are Creatures Of Habit

Autor: foudebassan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ne často se vidí povídka, ve které Hermiona je ta s mocí a Snape se před ní musí pokořit. Zajimavý nápad.”

The Bell

Autor: velyrhorde      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Skutečně hardcore bdsm. Velice pěkné.”

The Second Coming

Autor: lunalelle      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Výborně napsané. Krásná, i když bezútěšná povídka.”

A Year Like None Other

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Takový silně romantizovaný pohled na Snapea. Pěkně napsané, ale u posledních kapitol jsem dost přeskakovala.”

Brief Is The Light

Autor: Neo Geisha      Jazyk: AJ

bedrníka:

“V téhle povídce je moc pěkná scéna, ve které Snape téměř vykouří Kingsleyho, aby ho dostal ven z vězení. A taky mluvící hodiny jsou vtipné. Jinak je povídka nic moc a angličtina místy pokulhává.”

Alexander Riddle and the Sorcerer's Stone

Autor: Laura's kitty      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hm, tak co na tohle říct. Tentokrát je "Harry" skutečně Voldemortův syn, kterého mu porodila Bellatrix. Brumbál ho unese, dá Potterovým, ale Voldemort ho zase získá zpět a vychovává. Alex jde do Bradavic a je zatříděn do Zmijozelu (jaké překvapení!). A toť vše. Snad jedna hvězdička, víc už asi nedostane, protože nejspíš zůstane nedokončená.”

Harry Potter and the Emerald Sceptre

Autor: serpant-sorcerer      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tohe jsem přečetla jenom kvůli tomu, že se mi líbily jiné povídky tohoto autora. Možná to má i potenciál, ale jsou to jen dvě kapitoly. V první se čte Siriova závěť (nic vyjímečného), ve druhé se Harry setká s Katie Bellovou a zaláskuje se (novinka).”

Under His Skin

Autor: florahart      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bill, který po pokousání Šedohřbetem nedokáže spát s Fleur a hledá ukojení po barech, je pěkně popsaný.”

Another Life

Autor: TGP      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Příběh začala psát autorka jako odpověď na Serpent's Challenge. Ale zdá se, že se rozpřáhla trochu doširoka a znáte to, když to není jednorázovka, tak to může trvat věky. Každopádně odehrává se o prázdninách po páťáku, Harry je v dost špatném psychickém stavu a vytvoří se u něj takřka závislost na SS (nic sexuálního). Navíc Voldemort dostává zprávu z minulosti, od Lily, že Harry je jeho syn. Sledujeme postupnou "přeměnu" Voldemorta na Toma Raddlea a ve vzpomínkách naopak to, jak se z učitele v Bradavicích Toma Raddlea stal Temný pán. A měl v tom prsty Brumbál, jak se dalo čekat, ale nejen on. Zatím takový průměr, uvidíme, jestli to autorka dokončí (slibuje, že se k tomu vrátí, až dokončí jiné příběhy a dostane inspiraci). Mimochodem, kromě pre-slashe je v tom i náznak femslashe.”

Mael-Gûl

Autor: Aislynn Crowdaughter      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Začala jsem číst ze zvědavosti a není to špatně napsané, ale na mně moc dlouhé, takže jsem nedočetla.”

Under the Influence

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Chlapci se ožerou, zhulí a je jim hezky. :-)”

Stone Cold Sober

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dlouhatánská povídka o pozvolném vývoji vztahu Snapea a Siriuse. Taky jsem ji četla několikrát, i když z Fabuliných není moje nejoblíbenější.”

A Hat´s First Time

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Istar Halabába:

“Ani pro Moudrý klobouk není ´poprvé´ jednoduché. :)”

|< 10 11  >|