Komentáře - Listopad 2009

|< 10 11  >|

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Slabý příběh, vystavěný na netradičním páru. Všechny myšlenky jsou neuvěřitelně dlouho omýlány a často stejně nelogicky vyřešeny. Celkově je to slabé dílo, kterému překlad nepomohl. ”

Where the Worms Are

Autor: Pamela Rose      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkně dlouhá a pěkně napínavá povídka, ve které je Bodie sám ve víře, že Cowleyho smrt je jen fingovaná. Nejlepší scéna je na konci ve sklepě, když Bodie s lítostí oznamuje, že ten granát, se kterým panu ministrovi vyhrožoval, je bohužel jen atrapa - načež mu Doyle vyčte, no to je pěkné a se už čtvrt hodiny můžu málem počůrat strachy, že ti vyklouzne a vyletíme do vzduchu. :-)”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Plné napětí, děje a zvratů. Místy plné citů, jinde zase důležitých rozhovorů. Vyvážený příběh.”

Forget That I Remember, and Dream That I Forget

Autor: Pamela Rose      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie po úderu do hlavy ztratí paměť a odjede do Čadu nechat se najmout do místní války, protože kariéra žoldáka je mu nějaká podvědomá. Doyle ho samozřejmě jede zachránit, ale je to jen o vlásek. Pěkně napsané, Bodie je móc sympatický a charakterní žoldák.”

True Joy

Autor: Jill Vaughan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snape je dost OOC, ale některé scény stojí za to. Třeba když ho Lupin pozoruje, jak spí před krbem...”

The Ties That Bind

Autor: DovieLR      Jazyk: AJ

bedrníka:

“V téhle povídce se mi zvlášť líbí, jak Snape s Lupinem zneužívají obraceč mohli častěji zašukat.”

Broodmare

Autor: Jill Vaughan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Krátké, ale správně zvrácené.”

Pumpkins Are Not the Only Fruit

Autor: ratherbrightred      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pokračování "Sexing the Pumpkin", protože to skončilo do smutna, tak aby si to tady chlapci vynahradili.”

Sexing the Pumpkin: a love story

Autor: ratherbrightred      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Podle mě docela citlivé zpracování tématu transsexuality. Samozřejmě s prvky fantazie, protože komu se kdy povedlo tajit svoje fyzické pohlaví tak dobře jako Snapeovi.”

Permutatio

Autor: Flying Solo      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkný začátek, škoda, že druhý díl není.”

The Tangled Web

Autor: Jack Reuben Darcy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dlouhatánská povídka povídka, ve které si oba nejdřív myslí, že ten druhý je mrtvý, a pak musí překonat nechuť nadřízených, když chtějí být spolu. Emocionální utrpení nejen pro Bodieho s Doylem, ale i pro čtenáře, který se každou chvíli strachuje, jak to dopadne. Krásně napsané.”

Legacy

Autor: hatshepsut      Jazyk: AJ

bedrníka:

“K téhle povídce se ráda vracím. Některé kusy sice přeskakuju, ale jiné umím skoro nazpaměť.”

Smoke Instead of Sunlight

Autor: MusIgneus      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkná dlouhá povídka, ve které Lupin Snapea donutí připoutat se k němu, ale brzy toho lituje, protože pochopí, že Snape není ten vrah, za kterého ho pokládal. Já jsem to četla na pokračování co týden a bylo to pěkně napínavé.”

Nightmare

Autor: MusIgneus      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Když už to autorka naznačila v prvním dílu, tak to taky musela napsat, i když jen jako sen. :-)”

A Cure for Dreams

Autor: MusIgneus      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Severus umí být krutý, když chce.”

Who wants to see me take off Snivelly's pants?

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Povedené drabble. (Je třetí odshora, ale ty ostatní jsou taky docela dobré.)”

The Red Journal

Autor: ladyflowdi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Chlapci Remusovi šmírují v deníčku a dočtou se nemilé věci o tom, jak má rád Snapea. Povedené dialogy, dokonce i Petr je pěkně vystižený.”

Death and the Death Eater

Autor: manic      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Zvláštní povídka o Smrti.”

The Care Of Infants

Autor: Perfica      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Severus se docela roztomile stará o mimino. Tedy nejen o mimino, Harry roste a vyvíjí se a skončí spolu v posteli.”

Winter's Fall

Autor: crise_cardiac      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Správné pwp, které si Severus náramně užije. :-)”

Prisoner

Autor: crise_cardiac      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snape jako špičkový špeh. Nejvíc se mi líbí, jak proti němu Lupin chce použít jeho vlastní hůlku a Snape ho posměšně informuje, že to samozřejmě nejde, že se dávno postaral, aby ho nikdo jeho vlastní hůlkou nemohl uřknout.”

A Soft Place to Sleep

Autor: Calligraphy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Brumbál Severusovi odkázal kouzelný domeček a Severus je ve skutečnosti docela hodný, i když samotářský člověk a proto zachrání Lupina před smrtí a stará se o něj. Škoda, že se povídka nedočká dopsání.”

Nor All, That Glisters, Gold

Autor: Avocado      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sirius se zamiluje do Snapea, když je vinou lektvrau dočasně proměněný v ženu. Zajímavý, pěkně napsaný nápad. Pokračování už jsem ale nečetla. (Mám mlhavý dojem, že právě Avocado napsala první slash se Snapem a Siriusem, a možná to byl dokonce tenhle.)”

Compliance

Autor: nwhiker      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hrozně smutné, ale krásné. Nejsmutnější je, že je to až moc pravdivé.”

Ulterior Designing

Autor: busaikko      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Rozkošná povídka. Spousta špičkování, hra s jazykem - anglickým i latinským a čte se to samo, protože bussaiko prostě krásně píše.”

|< 10 11  >|