Komentáře - Listopad 2009

|< 10 11  >|

Little Snape in Spinner's End - fanart

Autor: mnemosyne      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Roztomilej malej Severus vaří pro medvídka a panenku nějaký lektvar na dvorku v Tkalcově ulici. Můj oblíbený obrázek.”

A Modest Proposal

Autor: Telanu      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Taková pošetilá hříčka, ale milá.”

Malfoy v nesnázích

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Zajímavý nápad, ale nijak zajímavé a originální zpracování.”

Šílenství má jméno

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Nádherné. Je to hodně dlouho, co jsem Asylum četla naposledy, protože nemám na takový konec žaludek moc často. Přesto doporučuji každému. Řadím k povídkám, které se nesmazatelně vryly do mé paměti.”

Polibek

Autor: Swanky      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Předvídatelné, sladké, velmi lehké čtení.”

Náměsíčný

Autor: julesmonster      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Skvělý nápad, dobré provedení, opravdu jsem se bavila, ale všechno trochu uzemnil předvídatelný a příliš romantický konec. Škoda.”

Nikdy víc

Autor: neuveden      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Nikdy víc - jak trefný název. Nikdy víc takovou povídku! Ech, tohle je slaďák, SS naprosto OOC, typická ukázka jednoho druhu povídek, kde se objeví nová ženská postava, do které se SS zamiluje. Naštěstí je krátká. Pouze pro silné žaludky nebo zamilované dívky (do Alana Rickmana)”

To je život...

Autor: Mortticia      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Zdá se, že SS má smůlu - lepí se na něj ženské.”

Fialka

Autor: Silence      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Humoru není nikdy dost, zvláště, když k němu přidáte jméno Snape :-)) Myslíte si, že Snape je hrozný takový, jaký je? Mohlo by být hůř. Mohl by být sladký! Po mnoha letech jsem si zase tuhle povídku přečetla a pobavila se, dávám čtyři hvězdičky, i když notně mhouřím oko nad chybama, fakt by to potřebovalo betu.”

Nebeský život

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Naprosto boží! Velice originální nápad a zábavně napsané.”

Šílenství má jméno

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Jestli jste jako já, nečtěte to! Varuju vás! Na konci budete proklínat autorku, že to ukončila v místě, kdy to začalo být TAAAK zajímavé. A nebo si to přečtěte a třeba se nám podaří ji přesvědčit, že to chce ještě přídavek. Nebo že by to napsal nějaký čtenář? :-)”

Nejkrásnější dárek II

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Taky jste si říkali, že Nejkrásnější dárek skončil příliš brzo? Že když někdo řekne A, měl by říct i B? Romantika pokračuje :-) (nebo-li pokračování povídky Nejkrásnější dárek)”

Nejkrásnější dárek

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Romantika jako vyšitá :-) Má pokračování Nejkrásnější dárek II”

A Different Way

Autor: C'mon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Když je Harrymu pět let, objeví se nagini a odvede Harryho do hradu jeho skutečného otce, Lorda Voldemorta. Autorka se tak zabrala do popisu, jaký tam vedl život, vyjmenování jeho učitelů včetně podrobného rozvrhu, že zapomněla, že by příběh měl mít taky nějaký děj. Harry se dostane do prváku do Bradavic, ale to už autorce došel dech. Kdoví, mohlo to být zajímavé. Každopádně je k dispozici k dopsání.”

Hnusák Haldir

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Vykouzlí to úsměv, ale stále tam zůstává něco vážnějšího.”

Nutné zlo

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Vtipné, i když jak pro koho. Myslím, že hlavní postava moc nepobavila.”

Don’t Impress Me Much

Autor: Nitasha      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Všichni chtějí na Harryho zapůsobit, ten ale chce někoho, kdo se ho nebude snažit ohromit, ale jen ho bude mít rád. Song-fic”

Do Unto Others

Autor: Aisling      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nemám ráda Jamese, ale stejně, všechno má své hranice. A Harrymu je sedm let, proboha! I když nejde o znásilnění ("pouze" zneužití), stejně je to nechutné :-(”

Winning the Heart of the Dark Lord

Autor: moonservant      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Smrtijedi si mysleli, že nejhorší mučení je crucio - dokud je Temný pán nepozval na večer s karaoke ;-) Všechno začalo zvědavou Hermionou, která se chtěla podívat na tajemnou místnost. Jenže místo toho propadla do minulosti, do doby Toma Raddlea. A přestože zpočátku k budoucímu Temnému pánovi necítila nic než nenávist, zjistila, že Tom Raddle a Voldemort jsou zcela odlišní lidé, a do Toma se zamilovala. Ale její čas byl omezen, Brumbál jí vysvětlil, že se za měsíc zase může vrátit stejným způsobem do svého času a že si má dát pozor, aby nijak neměnila minulost, aby tí m neovlivnila budoucnost. Ale stalo se. Takže Hermiona se vrací a zjištuje, že stojí na rozcestí. Na jedné straně její kamarádi, Ron a Harry, na straně druhé ten, kterého miluje a který je otcem jejího dítěte. To prostě nemůže skončit šťastně pro všechny. Poslední kapitoly jsem už viděla rozmazaně, protože jsem brečela jak želva.”

Fall of a Phoenix

Autor: DaggersBloodPain      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Samotný příběh, který zahrnuje Starou magii, je docela zajímavý. Co ho, v mých očích, sráží, je ovšem styl autorky. Je tak naprosto přímočarý, až to bolí. Brumbálovi se tam věnuje dost málo místa, zbavit se toho starého šibala je, zdá se, velice snadné. Zato porod je popisován takřka krok za krokem. A celá jedna kapitola podrobně popisuje Harryho souboje se Smrtijedy, když si vybojovává postavení mezi nimi. Takže jsem věděla, že to čtyři hvězdy nebudou (vážně to netoužím číst znovu), ale přece jen si to asi nezaslouží pouhé dvě hvězdy (už jen za pojetí Nevilla, to se mi moc líbilo). Takže kompromis.”

Převleky nejmocnější

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Četla jsem ji kdysi dávno a jen jednou, protože cross-dressing zrovna není můj oblíbený, ale pořád si ji matně vybavuji. Povedené dialogy.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Téma vcelku ohrané, ale s originálními prvky. ”

Trapný

Autor: Fly (Ferry)      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Průřez HP z pohledu Severuse, kde Igor hraje hlavní roli. Podle canonu ”

Převleky nejmocnější

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Vtipných několik set slov se sexy pointou. ”

Nutné zlo

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Humorná jednorázovka o tom, jak je Draco občas zabedněný ”

|< 10 11  >|