Komentáře - Listopad 2009

|< 10 11  >|

A Little Learning

Autor: LH      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doyle začne přemýšlet, co všechny ty holky na Bodiem sakra vidí, když je do týdne stejně pustí k vodě… no trvá mu dlouho, než si připustí, že Bodieho miluje. V téhle povídce je kouzelná scéna, ve které Doyle uzdravujícímu se Bodiemu půjčí hromadu kazet s jeho oblíbeným Clintem Eastwoodem a pak je zklamaný, že tím Bodiemu neudělal radost - aby taky jo, když má u každé filmu tisíc kritických a posměšných poznámek a kazí jimi Bodiemu jejich sledování.”

Life Fragmentary

Autor: Nell Howell      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snad až příliš krátké, ale s narážkou na Doyleovu důvěru, že mu Bodie přijde na pomoc, což je pěkné.”

Tough Guide to Harry Potter

Autor: Rugi and Gwena      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Povedený a i po letech docela výstižný průvodce zákoutími fanfiction.”

Shooting Star

Autor: slashpervert      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Harry patří mezi poražené, nicméně Voldemort ho překvapivě nezabije, ale nechá ho jako hračku DM. Povídka obsahuje hodně násilí. Příběh je průměrný, dějová linka dost přímočará a v každé kapitole je popsán detailní sex. Někdo by to možná ohodnotil jako klad, ale u dlouhých kapitolovek to už nudí.”

In With the Old: One Year On

Autor: Nell Howell      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Závistivé pokračování "In With the Old". Už se mi tolik nelíbilo, ale pěkný byl komentář k dalšímu přírůstku z SAS - prý jestli je cvičí, aby byli takhle k nakousnutí.”

In With the Old

Autor: Nell Howell      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkně napsané, netradiční pohled na vztah Bodieho a Doylea z pohledu třetí stranu, konkrétně Bodieho přechodného milence. Scéna v závěru, ve které Bodie položí ruku Doyleovi na záda, je moc krásná.”

Shack Attack: The Professionals

Autor: Arduinna      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Roztomilá konverzačka, ve které se ukáže, že Bodie má Doylea nejradši, když mu přináší krmi. :-)”

I'm a Man

Autor: Luka      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ehm, proč, proč musí mít Bodie vždycky po vojensku uklizeno a Doyle naopak bordel? Jinak je to povídka pěkná, ale tohle klišé mi začíná jít na nervy. A pozor, odkaz je na PDF.”

Dvouruční meč

Autor: Kleio      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Občas nepřirozená čeština (dveře se rozrazily), ale pěkná atmosféra a uspokojivě krvavý konec.”

Saints and Miracles

Autor: Jack Reuben Darcy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“No, začátek je dramatický, pokračuje to napínavě, ale ke konci už je to psychické utrpení moc protahovaní. A kromě toho Bodie má víc odvahy a prostě by to Doyleovi řekl.”

Prokletí hlavolamu

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Mirek Dušín se sice tváří jako mílius, ale když odhalí, že má nevídanou moc, neštítí se ji zneužít. Povedené, i když ty narážky na Prsten mě trochu rušily.”

Little Snape in Spinner's End - fanart

Autor: mnemosyne      Jazyk: fanart

Mandragora:

“Sentimentální.”

Snape - fanart

Autor: Elvire      Jazyk: fanart

Mandragora:

“Asi je to podle kánonu, ale já chci radši nějakého fánonového.”

The Jealous One - fanart

Autor: julian_black      Jazyk: fanart

Mandragora:

“Kočka a detaily na stěnách jsou podařené. Ale hlavně ten obrázek neotvírejte, pokud Vám někdo stojí za zády, či vidí na monitor!”

Snape and Lily - fanart

Autor: alicia_mb      Jazyk: fanart

Mandragora:

“Trošku kýče je také někdy zapotřebí.”

Severus Snape, Sex God - fanart

Autor: chicxulub      Jazyk: fanart

Mandragora:

“První co mě napadlo bylo: "Ježkovy oči, on je snad těhotný!" Ale ne, není, bát se nemusíte.”

Rejected Epilogue for HP7 - fanart

Autor: chicxulub      Jazyk: fanart

Mandragora:

“Chudák James, i když asi bych ho litovat neměla. :))”

Luna Lovegood - fanart

Autor: Severina      Jazyk: fanart

Mandragora:

“Luna, jak si ji asi představuji. Zasněná a tak trochu jinde.”

Luna Lovegood - fanart

Autor: Severina      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Moc se mi líbí ty rozpité barvy.”

Rejected Epilogue for HP7 - fanart

Autor: chicxulub      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Tak, Severus se svou obětí dostal do nebe a teď už se od Lily nenechá odehnat.”

Severus Snape, Sex God - fanart

Autor: chicxulub      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Jo jo, Severus tu nemůže postávat celý den. :-)”

Goodnight, sweet prince - fanart

Autor: chicxulub      Jazyk: fanart

bedrníka:

“V čem jiném by měl mít Severus na hrobě kytky než ve zkumavkách. :-)”

Snape and Lily - fanart

Autor: alicia_mb      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Troochu starosvětský obrázek, ale roztomilý.”

The Jealous One - fanart

Autor: julian_black      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Nádherný obrázek Snapea a Filche a žárlící paní Norrisové. Kouzelné detaily - obrázky na stěnách, okovy... Taky jsem tenhle obrázek měla jeden čas na ploše.”

Snape - fanart

Autor: Elvire      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Snape se správně skobovitým nosem, správně hubený a sinalý ve tváři. Jeden čas jsem tenhle obrázek měla na ploše.”

|< 10 11  >|