Komentáře - Listopad 2009

|< 10 11  >|

The Best-Laid...

Autor: Madmogs      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Celé z Bodieho pohledu, takže bůhví, co šlo hlavou Doyleovi. Rozhodně dobrý nápad a dobře napsaný.”

Once in a Good Long While

Autor: Lacey McBain      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nemám tyhle podivné nepravděpodobné zápletky ráda, ale aspoň Bodie o Doylea obětavě pečuje, i když je sám raněnej.”

What Lies Beneath

Autor: probodie      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Docela uvěřitelné první setkání Bodieho a Doylea - samozřejmě že se do něj, pardon, do jeho zadku, Bodie na místě zamiloval. :-)”

In The Dark

Autor: thoraarwin      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zřídka viděný Bodie, který není nijak nadšený, že ho Doyle přitahuje - ale Doyle s ním má naštěstí trpělivost. (Ono to teda není moc kanonické, ale zase je to pěkně napsané a hezký je i ten letmý náznak hnusných zkušeností.)”

Rage and Fury

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pro jednou Cowley nechce mít v jednom týmu teplouše a hodlá chlapce rozdělit. A chlapci se s tím nesmíří, jen co Doyle Bodiemu vysvětlí, proč by neměl Cowleymu všechno odkývat.”

Purgatory

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Roztomilá povídečka, ještě by mohla pokračování, co pak Doyle Bodiemu provedl. :-)”

Four Hours On, Four Hours Off

Autor: FJBryan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Velice povedené, velice vzrušující, protože jen naznačené. Bodie s Doylem se předhánějí, kdo použil netradičnější lubrikant a ledacos na sebe prozradí.”

Evidence

Autor: FJBryan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doyle se probudí vedel Bodieho v posteli a absolutně si nepamatuje, jak se do ní dostal. Ale jelikož má Cowleyho výcvik, dá si dvě a dvě dohromady a rozdá si to s Bodiem ještě jednou a tentokrát při plném vědomí. Vtipné, pěkně napsané.”

...The Spoils of War

Autor: Snow White      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pokračování "To the Victor..". Pořád to není ono. Bodie je moc melodramatický a Cowley by to stejně neudělal, pokud by Bodieho nemiloval.”

To the Victor...

Autor: Snow White      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavější by to bylo celé z Doyleova pohledu, ne jen ten konec - protože to, jak si Cowley k sobě Bodieho připoutá, takže Doyle u něj nemá šanci, a Bodie ani netuší, že ho Cowley jen využívá, je téma na román.”

Now or Never

Autor: Nell Howell      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Docela pěkné, ale není to slash, no. :-)”

Consumed - fanart

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Tenhle obrázek mám na zdi nad postelí. Ohromná atmosféra. Skoro škoda, že se přesunuli do postele a nedělají to před tím krbem na kůži. :-)”

Locker Room - fanart

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Madej Snape ve sprchách, sice teda decentně s ručníčkem kolem boků, ale zase s krásně zahnutým nosem.”

Make me - fanart

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Pěkné, pěkné, akorát že ve skutečnosti Severus na něco takového neměl koule.”

Fama Annus Sulum - fanart

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Celá povídka v obrazech. Můj nejoblíbenější je asi ten poslední, jak tam tak nahý Snape sedí a čte si Lupinovo přání.”

Yes Master - fanart

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Povídka k tomuhle obrázku se mi tak nelíbila, ale obrázek sám je úžasný. Zbičovaný Snape, mmm...”

Za zrcadlem

Autor: pixychelle      Jazyk: ČJ

Světlushka:

“Úžasná povídka, s originálním nápadem a výborně napsaná... Charaktery Severuse a Remuse jsou prokreslené a jejich prolínání s postavami z knih, kterými procházejí, dělá příběh zajímavější a napínavější.”

Rules of the Game

Autor: margotllama      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tahle povídka v sobě má spoustu dojemných scén. SS najde Harryho na ulici, a protože to je první člověk, který se k němu chová slušně, tak k němu chlapec přilne. A SS bojuje se svými vlastními duchy, protože když se podívá na Harryho, vidí tvář Jamese Pottera, oči Lily, ale ve skutečnosti vidí sebe sama. Povídka je sice nedokončená, ale je to dovedeno až do konce třetího ročníku, takže myslím, že se vyplatí přečíst si to. Dějově samozřejmě njak objevné, kopíruje JKR, akorát do tria patří tentokrát místo Rona Neville, se kterým toho má tento Harry mnohem víc společného. Zabývá se to především vztahem Harry/SS a tria. Silné čtyři hvězdičky.”

Jak naštvat Snapea - Deník Merriweather Hapshatové

Autor: Lauren Snape      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Název říká vše, co člověk potřebuje vědět, než se pustí do čtení. Povídek na tohle téma je na internetu povícero, ale humoru není nikdy dost. Je to takový jemnější humor, možná je SS trošku OOC (mám pocit, že skutečný Snape by ji sežvejkal hned na začátku :-) Snad jen poznámka do větru - běžně nemají studenti lektvary každý den, to by jinak Ron s Harrym nepřežili do druháku.”

A Stranger in an Unholy Land

Autor: serpant-sorcerer      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry do toho spadne po hlavě a naprosto nechápe, co se děje. Proč po něm bystrozorové jdou a smrtijedi mu pomáhají? Nakonec to pochopí a podaří se mu najít správné místo. Dost zajímavé, jen by mě zajímal ten druhý Harry. Ale třeba se to ještě dozvíme v další části? Váhala jsem mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami, ale nakonec to byly čtyři, kvůli opravdu inteligentnímu Voldemortovi (mám pocit, že v příliš mnoha povídkách se jeho inteligence neprojeví). Má pokračování A Stranger in the Promised Land (autor/ka zamýšlí trilogii)”

Becoming Brothers

Autor: SisterDear      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Navazuje na Tom Marvolo Riddle Potter. Na Harryho prahu se objeví noví příbuzní a začnou být společenští, čili zvědaví. Vypadá to na docela vtipné situace, škoda, že to je opuštěné.”

Tom Marvolo Riddle Potter

Autor: SisterDear      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jak píše sama autorka, povídek o tom, jak Voldemort adoptuje Harryho, je spusta. Ale co takhle naopak? Harrymu je 18, takže nemá žádné zkusenosti s výchovou dětí, natož tak problémového dítěte, jakým je dvanáctiletý Tom. Ale snaží se, protože ho chce naučit mít rád. Protože jediná alternativa je - zabít ho. A to nechce, ne teď, ne tady. Myslím, že se autorce moc hezky podařilo vystihnout Toma, který se snaží pochopit, proč se ho Harry ujal, protože pro něj nic jako z dobré vůle, dobroty duše, touhy udělat dobrý skutek apod. neexistuje, za vším hledá skrytý motiv. Má pokračování Becoming Brothers.”

6.kniha od Kartmena

Autor: Kartmen      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Vzpomínáte ještě na dobu, kdy se čekalo na pátý díl HP a spousta autorů se pustila do jeho napsání sama? Tak tohle pochází z té doby, ovšem je to rovnou díl šestý (mám pocit, že to navazuje na fake HP5). Nepřekvapilo by mě, kdybych se dozvěděla, že autor chodil v té době na první stupeň základní školy, alespoň gramatika by tomu nasvědčovala (na začátku je příšerná, pak je to ještě horší). Jediný důvod, proč to sem dávám a proč by někdo mohl chtít nakouknout, je, aby si zavzpomínal na chvíle, kdy jsme hltali jakoukoliv ff, která se objevila. Hodnocení dávám bez ohledu na gramatiku a odpovídající době vzniku, jinak by to byl odpad.”

Sexuální výchova

Autor: KaoruSaionji      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“James Potter junior je stejně arogantní blbeč - ehm, pardon, je velice podobný svému dědečkovi, taky si myslí, že sežral veškerou moudrost. Takže když ho má otec poučit o sexu, myslí si, co by se asi od takového usedlého páprdy mohl dozvědět nového (koneckonců, rodiče TO přece nikdy nedělají, TO je jenom pro mladý ;-) Kdyby nebylo toho incestu v druhé části, byla bych radši, ale co se dá dělat, i tak je to vynikající pokračování Doteku chryzantémy. A jestlipak se dočkáme ještě dalšího sequelu? :-)”

First Meeting

Autor: Nell Howell      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Roztomilá slovní hříčka. (Ovšem jak se ti dva setkali vlastně víme.)”

|< 10 11  >|