Komentáře - Listopad 2009

|< 10 11  >|

Něco k napsání

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Zajímavý nápad, vcelku dobré zpracování. Sequel Brk a inkoust.”

Jak to děti často dělávají

Autor: Lux      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Vcelku naivní (nebelvírská) snaha o ulehčení kamarádům, přinese čtenářům opravdu požitek. Erotika se mísí s dějem a romantikou.”

Přijeďte na vánoce

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Má volné pokračování Přijeli na vánoce. ”

Pravda o Harry Potterovi aneb co skřítka viděla

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Docela jsem se nasmála, povídání dvou zmatených skřítků se povedlo skvěle!”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Teorie o tom, že mladý Severus nebyl zapšklý, sarkastický ani zlý.”

Temnota, Temnota

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Příběh zajetí , kde vyplavou na světlo rozličné city. Smutné a tragické.”

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Představa, že Severus učí sexuální výchovu, je vtipná sama o sobě. Ale přidejme k tomu věčně nadržené puberťáky a povídka střídá erotiku a humor. Super kombinace.”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Jak by mohlo být všechno krásné, kdyby Severus zůstal živý, že… přesně tohle se povedlo skvěle vykreslit.”

Hračka

Autor: D.J. Orlovský, Bella      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Hodně lemon, ale žhavé a čtivé.”

Zapření Petrovo

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Na motivy krásné písničky Země je rudá od krve, motivované biblí, je názorně ukázané, kam až může dojít zoufalství.”

A Bitter Bargain

Autor: The Treacle Tart      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Ron ukázal, že to nejsou jen šachy, co umí hrát. K tomu potrestání - starý zlatý Azkaban.”

Driving Home

Autor: Lynnmonster      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Chudinka Bodie. Bú.:-(”

Overnight

Autor: Shay Sheridan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Na můj vkus moc místy moc nejasné, který je který.”

Angels Unaware

Autor: Bardicvoice      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Napínavá povídka, sice bez sexu, ale zase je Bodie drsňák, všechno vymyslí a pak se o něj krásně farmář a jeho žena starají. Moc se mi líbilo, jak si Doyle pomyslí, čím vším si musel Bodie zažít, když tak přesně ví, že do druhého dne po takovémhle zranění dostane horečku a bude k ničemu.”

Not Cool

Autor: Shay Sheridan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavý nápad, že ono "první setkání", které Doyle viděl, když byl bojoval o život, je vlastně jen jeho sen. A taky pro jednou je on ten iniciátor.”

Sharing

Autor: Shay Sheridan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Taková blbinka. Ale Doyleovi je to podobné, on Bodieho pořád trápí.”

Wired

Autor: Shay Sheridan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nádhera. Jiný pohled na povídku "Adrenaline" od Lynnmonster a ještě krásnější.”

Adrenaline

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Netypická povídka. Romantiky v ní moc není, spíš násilí. Napsaná je každopádně pěkně.”

A Short Measure

Autor: MusIgneus      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Klasická zápletka - Lupina zajali Smrtijedi a Snape ho zachraňuje - v jednom z nejlepších zpracování. Je to moje zamilovaná povídka, dokonce jsem si ji vytiskla, abych si ji mohla číst v posteli. :-) MusIgneus tuhle svou první povídku postupně doplnila několika pokračováními, která stejně jako "A Short Measure" najdete ve spodní části odkazované stránky.”

The Last Temptation

Autor: Shay Sheridan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Chudinka Bodie, drží se zpátky, protože vidí, že Doyle o něj zájem nemá. :-( Krásně napsané.”

Blind Spot

Autor: Shay Sheridan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Výborná, dramatická povídka o Bodiem, který se před Doylem uzavírá, protože mu nemůže odolat a o Doyleovi, který je sice krapet natvrdlý, ale vytrvalý a tak mu to nakonec dojde.”

Just Like Normal

Autor: Shay Sheridan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Trochu melancholické, protože Bodie má o Doylea starost a Doyle si ani nevšimne. Ale tak to chodí.”

The First Time

Autor: Shay Sheridan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Skvěle napsané a naprosto uvěřitelné rodinné prostředí, i to jak Doyle přišel k té své tváři.”

Wrong

Autor: Shay Sheridan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Několik útržků z Bodieho a Doyleovi minulosti o ne zrovna ideálním sexu - k tomu se dostanou až spolu.”

Proof of Life

Autor: Emily Waters      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snape/Harry moc nečtu, ale tahle povídka inzeruje zmučeného Severus, tak jsem ji musela zkusit. A neprohloupila jsem, čtyřicátá kapitola a Severus na tom není o moc líp než na začátku, i když Harry se snaží. Vystupují taky Harryho spolužáci, Lenka, Marietta, Draco... a kocourek bez jedné nožičky.”

|< 10 11  >|