Komentáře - Listopad 2009

|< 10 11  >|

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Někdy je těžké přijmout dědictví. Ale Harry to dokáže. ”

Potřebuji tě. Potřebuješ i ty mě?

Autor: Ostrolist      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Intriky donutily Severuse, aby se vrátil nečekanou cestou. Romantické, ale jemné a čtivé.”

Lektvar pravdy

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Sexuální přetahovačky pomocí veritaséra. Vtipné a nápadité.”

To ta vůně

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Harry zase jednou neposlouchá. Dostane se do spárů neznámého muže, který si ho vychutná mnoha způsoby. Jediné, co si Potter z incidentu pamatuje, je vůně…”

Kouř

Autor: Zillah      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Skryté tajemství k cigaretovém kouři? Ne, jen spor o telefon.”

Počkám na tebe

Autor: Zillah      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Srdceryvná povídka o umírání bývalého smrtijeda, kterého si vezmou na starost jedni z jeho největších nepřátel. Proč nepřátel? Čtěte.”

Chrám

Autor: Sssnake      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Po náhodném setkání v bradavických chodbách se spolu pomilují a Severusův chrám je zničen…”

Nový začátek

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Zajímavý styl. Chytlavý, čtivý a rozhodně si ho pamatuji. Děj není nic převratného, ale pro sloh je určitě dobré si povídku přečíst.”

Lék na nespavost

Autor: Sev´s Lil Secret      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Téměř PWP”

Vkročil jsi do mých snů

Autor: Sharp Tonque      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Hrátky se sny se nevyplácejí, může se stát, že se přenesou zpátky na vysílatele kouzla. Naštěstí.”

Získat srdce lva

Autor: Montana      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Promyšlená povídka o svádění a lásce. Také jedna z těch, ke kterým se vracím.”

Krásný neviditelný

Autor: Tabitha      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Severus je obětí dalšího neúspěchu Longbottoma. Jedinou nápravou je… nepřetržitý dvanáctihodinový sex. K potěše naší si vybere Harryho, ne Nevilla.”

O Snapeovy koule

Autor: Magmarill      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Harry není sexuálně poučený o základních věcech. Naštěstí mu pomůže Severus.”

Vzplanutí

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Po bitvě je těžké krotit emoce. I když vyvěrají v sexuální frustraci.”

Naděje umírá poslední

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Přijde mi to zbyteně patetické, i když nápad je dobrý.”

Ano či ne?

Autor: Vash the Dork      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Severus má otázku a Harry nemůže přijít na to, o co jde. Celý den nad tím přemýšlí, přitom je odpověď jednoduchá. Den vyvrcholí erotikou.”

Poslední přání

Autor: RavenRosebud       Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Pěkné, smutné a nadějné. Přesto nic závratného.”

Rodina

Autor: Nemesis      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Přijde mi to trošku slabší. Jenže jak "silně" vyjádřit rozpor mezi partnerem, který odmítá vlastní orientaci a rodinou?”

Uzdrav mou duši

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Povídka plná naděje. Co se může stát, když jedna ze spojených duší vpadne do drog?”

Přijeli na vánoce

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Pokračování Přijeďte na vánoce. Tentokrát hledají vánoční dárky Weasleyovi, ovšem efekt je téměř stejný.”

Pro teď a navždy

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Smutná, téměř srdceryvná povídka o nešťastné lásce. Mě dostala.”

Oslava nového života

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“První Mpreg, které jsem četla. Nechala jsem se inspirovat a přišla tomuto odvětví na chuť. Přitom jde vlastně v téhle povídce jen o sex.”

Krásný

Autor: Raec      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Jedna z povídek, která mě neuvěřitelně dostala. Přemýšlela jsem o ní často a dokonce i nyní, po několika letech, se k ní ráda vracím.”

Dobrá koupě

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Dražba otroků se zvrhne, nebelvírského hrdinu koupí ošklivý profesor lektvarů. Co po něm asi tak může chtít? Příběh mě bavil, dokonce jsem se i zasmála.”

Brk a inkoust

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Vtipná a zábavná povídka, s příměsí sexu. Prequel Něco k napsání”

|< 10 11  >|