Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“V pokračování Voldemortovy odměny se Snape Voldemortovi pomstí, všem členům Řádu vytře zrak svojí statečností a ještě je sladce odměněn. :-P”

Slowly, But Exceeding Fine

Autor: Ellen Fremedon      Jazyk: AJ

bedrníka:

“V lednu (2008) si kdosi přál, abych našla ´nějakou povídku SS/SB, která je optimistická, s dobrým koncem? Něco pro potěšení. Lépe, když bude méně popisných pasáží o sexu´. Tahle stará (před pátým dílem napsaná) klasika páru Snape/Sirius zadání docela splňuje.”

Of killers and traitors

Autor: Lilithakaducky      Jazyk: AJ

bedrníka:

““Varovaní vzkazem z budoucnosti, že Harry špatně ponese Siriusovu smrt, rozhodnou se Brumbál a spol. Siriusovu smrt fingovat a současně Voldemorta přesvědčit, že Severus je jeho nejvěrnější muž. Jenže jim to stejně nedopadne podle plánů a Severus to pěkně odskáče. Ale zase je naživu Sirius... a i když ho nemá rád, je jediný, kdo mu tak trochu rozumí. (Autorka povídku překládá do němčiny, ale originál ještě nedohnala. Ani ten ovšem ještě není dokončený.)””

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Rozverná povídka o tom, jak Severus připadá Remusovi sexy v báječném Rozárčině překladu. Originál je zde: http://erosnsappho.sycophanthex.com/viewstory.php?sid=1071”

Gift of the Magus

Autor: Arionrhod, McKay      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Brumbál si řekl, že jediný způsob, jak Severuse přimět, aby nebyl sám, je vnutit mu dítě. A tak mu odkázal kouzelnou sošku, která způsobí, že Snape otěhotní s prvním mužem, se kterým se pod vlivem alkoholu vyspí.”

Filigree and Shadow

Autor: The Moste Potente      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snape je tu velice vychytralý hajzlík, který si chce zašukat s Blackem a je pro to ochoten ledasjakých úskoků. Krásná hra s jazykem a roztomilé detaily, jako Severusův neuklizený vlhký byteček s povalucím se kouzelnickým pornem, pochopitelně s pohyblivými obrázky.”

Better Angels

Autor: lmk05      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Výjimečně uvěřitelně zpracované téma Severuse v otroctví, ze kterého ho James tak trochu proti své vůli zachrání a pak neví, co si s ním počít.”

As Sharp As Sunlight

Autor: Amanuensis      Jazyk: AJ

bedrníka:

“I Voldemort má šílené nápady a taky má Snapea, aby uvařil, lektvary, které ze zajatců udělají hermafrodity. A má i věrné Smrtijedy, kteří se ochotně propůjčí (co jiného jim zbývá) k jeho pokusům s kouzelnickou rasou. Snape přirozeně není tak úplně věrný, ale než se odhodlá k činu, je už skoro pozdě.”

A Gift of Light

Autor: Josan PQ      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Že jste vždycky chtěli, aby měl Severus syna? A milence, který by ho chápal? Který by ho naučil, že sex je úplně jiný, než to, k čemu ho nutil Voldemort? Jestli ano, s touhle povídkou prožije mnoho krásných chvil (tím chci naznačit, že je hodně dlouhá).”

A Drowning Desire

Autor: lore      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkně drsné a pěkně stručné: kondenzovaný zážitek.”

Free

Autor: busaikko      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Kraťounký darkfic o osudu špehů.”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Výborná parodie, to co je jinde na 50 kapitol, tohle obsáhne pár řádků.”

Never Again

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkně zpracovaný nápad, že Boromira skřeti nezabili, ale zajali. Ovšem trochu stručné, tak jak to Juxian rozehrála, by to mohl být celý román.”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“To že se Harry skamarádí s hadem není až tak neobvyklé, ale vývoj jejich přátelství už ano. A had má rád vajíčka a i něco jiného.”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Podařené dílko, které by měl znát každý co čte slash. Má pokračování nazvané Dědečkův malý andílek”

Bitch of Rohan

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nijak výjimečná povídka.”

Cutting Edge

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Smutná, ale pěkně napsaná povídka.”

A Letter

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Asi tak realistické jako ve filmu, když Hornblower ani po měsíci v díře nemá stín vousu. :-)”

Water under the Bridge

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkně vystižen Hornblowerův smysl pro čest a jeho nešťastné, až nesnesitelné lpění na povinnosti (zvláště k manželce).”

Za zrcadlem

Autor: pixychelle      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Báječný nápad užít si spoustu sexu nejen se Snapem a Lupinem, ale i s postavami z dalších knih, v prvotřídním zpracování. Severus je tu sice trochu ufňukaná chudinka, ale to bude asi vlivem Cathy. :-) A vždycky, když vidím lilek, chtě nechtě se mi vybaví tahle povídka.”

Forbidden Thoughts

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Když se k téhle povídce vracím, úvodní scénu většinou přeskakuju, protože Snapeův vztah/nevztah s Lupinem, Lupinova trpělivost, Snapeův strach a zhnusení ze sebe i z Lupina jsou naporosto fantasticky popsané. Docela často si na tuhle povídku vzpomínám v čajovnách, zvlášť když mají konvičky oranžové.”

Better to Copulate Than Never

Autor: Arionrhod, McKay      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Severus Lupina, který je do něj zamilovaný, až do poslední chvíle týrá prosbami o radu, jak by měl nejlépe nadbíhat potencionálnímu partneru. Nakonec se nad ním samozřejmě slituje a prozradí mu, že celou dobu usiloval o něj.”

Howdy

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Při čtení téhle povídky jsem měla slzy v očích, když se Severus rozhodl, že se o toho ušmudlaného kluka s nudlí u nosu musí postarat - a Lupin ho předešel. Každoročně se k téhle povídce vracím a vůbec mi nevadí, že Severus je tu docela milý chlap, ochotný postarat se o bezprizorní dítě.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Krásně napsaná, trošku smutná povídka, ve které se ze Severuse vyklube muž se srdcem na pravém místě a z Hermiony moudrá žena. Moje nejoblínenější pasáž je plížení se zavřenýma očima mezi těmi sasankami. Akorát jsem skoro oplakala Rona, zabíjení Rona je neřest SS/HG - a já mám Rona ráda!”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Dárky od tajemného ctitele či ctitelky, jen máloco může být romantičtější, ách :-)) A v podání Estriel prostě dokonalých pět hvězdiček.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|