Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Things I Never Knew

Autor: youcantseeus      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkně napsané a zajímavý nápad. (Ale ten slash tam být mohl, ha ha.)”

The First Path In

Autor: Raven Dancer      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jo jo, která Snapeova fanynka by nechtěla číst o tom, jak Snape kvůli ostatním trpí - a dostane se mu za to uznání.”

Confrontations and Confessions

Autor: Raven Dancer      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Povídek, ve kterých Moody nepěkně vyslýchá Snapea, protože mu nevěří, a Brumbál ho přijde zachránit, by se mělo psát víc.”

A Promise to Be Better

Autor: Raven Dancer      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Severus jako týranej ublíženej chudinka. Vzpomínám si, že když jsem to četla - ještě před tím, než jsem objevila slash, už tehdy mi přišlo, že by vztah s Lupinem tu povídku znatelně vylepšil. :-)”

Tom?

Autor: inner_peace      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tohle mi připomnělo Počítání oveček, kde se v podstatě daly dosadit libovolné postavy. Kratičké a vcelku vtipné, i když vlastně o ničem. Takové slabší tři hvězdy.”

This Could Be The End of Everything

Autor: SofiaOttoman      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry a Voldemort se díky svému spojení v noci setkávají ve snech a hrají spolu psychologickou hru o to, kdo bude mít navrch. Ta povídka vypadá zajímavě, ale… celá první kapitola je v podstatě PWP. A u třetí kapitoly jsem měla pocit, že mi někde něco uniklo, že jsem něco přehlédla. Takže slabší tři hvězdičky (a mohlo by to být i víc, kdyby se našel někdo, kdo mi to vysvětlí ,-)”

The Bonds of the Heart

Autor: Batsutousai      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry i Voldemort se probouzí po závěrečné bitvě v mudlovské nemocnici a zjistí, že přišli o magii, stejně jako celý magický svět. Navíc jejich spojení dané proroctvím se přetransformuje, takže se nesmí od sebe příliš vzdálit, jinak cítí bolest a nakonec omdlí. Velice zajímavý nápad a dala by se na tom vystavět báječně bláznivá povídka. Ale autorka se rozhodla zaměřit na vztah dvou nepřátel, kteří musejí žít pod stejnou střechou. A nejen to... Zajímavé je také obrácení ´modelových rolí´”

Harryrella

Autor: harrys_boxers      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Dalo by se říci, že to je takový Popelák-Potterák. Tak mezi dvěma či třemi hvězdičkami, nakonec jsem dala tři za bláznivého Severuse :-)”

Closer

Autor: Aisling      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Vyprávění Voldemorta a Harryho, nejpve podobnost jejich dětství, později se jejich životy prolínají. Samotný příběh by nebyl špatný, kdyby… kdyby se autorka stejně podrobně, jako se věnuje sexu, věnovala taky jiným událostem (celý šestý ročník v pár odstavcích, bez jediné zmínky o Ronovi a Hermioně, i kdyby to znamenalo, že s nimi přestal kamarádit).Takhle to vypadá spíš jako PWP”

A Time of Happiness

Autor: remuslupin_siriusblack123456      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tohle je už vážně klišé - po pátém ročníku dostane Harry dopis od Siria, ve kterém se dozví, že je jeho dědicem. Takže vyrazí ke Gringotům a kromě jiného dostane naušnici, která ho má odnést na místo nebo do času, kde bude nejšťastnější. A jak jinak (je to koneckonců v pairingu, že?), dostane se do doby, kdy je Voldemort mladý a v Bradavicích. Což samo o sobě neznamená, že taková povídka musí být špatná. Jenže autorka má dost nudný styl, většinou vypráví, místo aby se obtěžovala s dialogy a trochu to oživila. Navíc se neobtěžuje s přílišným vysvětlováním a logičností (např. Harry je zavřený celé léto v pokoji, a přesto vyrazí ke Gringotům a nikde zmínka o tom, jak to zařídil s Dursleyovými). Má to být první část z (snad) trilogie, zatím nic moc.”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Severus krásně trpí v Azkabanu a v rukou šáhlého bystrozora a pak se o něj Kingsley téměř proti jeho vůli stará. Moc hezké.”

Courtship Dance Series

Autor: Sylvadin      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Řada povídek, ve kterých k sobě pozvolan nacházejí cestu Snape s Hagridem. Můj nejoblíbenější díl je ´Eye of the Storm´, ve kterém se Hagrid krásně stará zraněného a podchlazeného Snapea. (Jo a Snape je hrozně OOC, no a co.)”

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Povídka navazující na ´Misericorde´ (i když dějově jí předchází). Moje zamilovaná. Začne jako hloupá legrace a nakonec se Sirius do Snapea zamiluje a nedá pokoj, dokud ho nenaučí, že sex může být príma.”

Misericorde

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Úžasná povídka. Snape tu učí Harryho umění kouzelnického souboje a Harry se do něj zamiluje. Jenže Snape ho odmítně protože prý už někoho má a je to ´vážné´. Krásné scény se Siriusem, třeba když se mu Harry zdráhá svěřit s tím, že ho asi přitahují muži, a Sirius mu říká, že pokud se jeho chutě omezují na lidský druh, může si Harry být jistý, že už je někdy někdo měl a není první s takovým probléme. Nebo nádherná scéna v autě, když Sirius beze slova pochopí, proč Snape nemůže.”

First Snow

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Trochu melancholická vzpomínka na Severusova školní léta, konkrétně jeho hodiny lektvarů, ve kterých si na něj jeho profesor zasedl, protože Severus uměl lektvary líp než on.”

Eight Times

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Fabuliní Snape a Sirius jsou ochotni udělat pro toho druhého cokoliv, dokonce i invokovat černou magii.”

Epistula Ultima

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Myslím, že tohle je Fabulina povídka s nejdramatičtějším spádem a zvraty. A oba se samozřejmě milují až za hrob a vůbec to nevypadá OOC.”

Dolo Delectare

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Není nad lektvary, které způsobují neukojitelné sexuální vzrušení. A Snape by Siriuse neměl podceňovat, Sirius je velice chytrý hoch.”

Cordelictus

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Co se konfliktu mezi Snapem a Siriusem týče, tahle povídka je asi nejdramatičtější. A Snape v ní hodně moc trpí.”

In Blood Only

Autor: E.M. Snape      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Fantastická povídka, ve které sice vyjde najevo, že Snape je Harryho otec, ale Snape z toho není ani trochu nadšený, už jen proto, že se s ním tehdy Lily vyspala akorát na truc Jamesovi. Snape tu má taky úžasný Snape manor, ale dá se to skousnout, zvlášť když se mu autorka po vydání šestky omluvila, že ho tak špatně odhadla. :-)”

Why May Not I Love Johnny?

Autor: DVS      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Svádění prostřednictvím limericků. Ohromně zábavné.”

Voldemortova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Povídka, ve které Snape zjistí, že sex je ohromně príma. Vlastně ještě lepší než míchání lektvarů.”

The Raven

Autor: Delphi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Povedená hra s Poeovým Havranem, v daleko veselejším duchu.”

The Mills of Manchester

Autor: lysanatt (snapelike)      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Téměř epický román, v němž je Snape šéfkuchařem, který skončil na ulici, Lupin je dělník v textilce, který ho má rád, a společně založí bistro pro místní dělníky. K povídce jsou připojeny také recepty, takže si podle ní můžete i uvařit. A jelikož se příběh odehrává v mudlovském prostředí někdy na počátku minulého století, není projednou homosexualita hlavních protagonistů samozřejmostí, na kterou se nikdo neohlíží.”

The Heart of the Sea

Autor: Beth H      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Tohle vlastně není mpreg, ale merpreg, nebo-li otěhotní jezerní lidé. Samozřejmě ne jen tak ledajací jezerní lidé, ale Snape a Lupin, kteří se v ně proměnili. Zní to praštěně, a Beth ostatně hovoří o crackfic, ale jak je jejím zvykem, povídka je báječná a chaluhovitě dojímavá. A místo závěru je ploutev.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|