Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Horizont události

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Napínavý přepis a vylepšení filmové předlohy - vylepšení za á tím, že D. J. šuká s Millerem a za bé tím, že ani jeden neumře.”

D.J. Trauma

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jako ze života, D. J. je takovej sympatickej chlapík a dá se to číst, i pokud Horizont události neznáte.”

Devil’s consort courted him

Autor: MatiMate      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Angličtina není úplně ono (autorka je shodou okolností Češka), ale povídka je čtivá a s překvapivým koncem.”

Za trochu lásky šel bych světa kraj: Válka

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“V prostřední části románu o Haldirovi a Aragornovi se často vracíme do Haldirovy minulosti a k jeho rozvernému vztahu s Glorfindelem. Pěkné, ale já už se těším na třetí díl. :-)”

Stigma Chaosu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Když jsem dočetla tuhle povídku, projevila jsem zájem i o nějakou knížku Warhamemeru, kteroužto mi D. J. ke čtení dal a já jsem se pořád těšila, kdy v ní bude ten sex a ono nic. :-( Zkrátka nějaká takováhle scéna těm knížkám citelně chybí.”

Kvůli tomu tu nejsme

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Takové roztomilé, parádně napsané PWP. Skvěle vylíčená felace na sedačce v autě. (Ale Kraven je pěkně debilní jméno. Za což teda samozřejmě D. J. nemůže.)”

Za trochu lásky šel bych světa kraj: Věk lidí

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Poslední část románu o Haldirovi a Aragornovi je moje nejolíbenější. Haldir tu trpí (ve flashbacích) a uzdravuje se a Aragorn na něj čeká. Velká romantika. :-) Krásně napsaná, samozřejmě.”

Za trochu lásky šel bych světa kraj: Estel

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Dlouhá a krásná povídka, nebo spíš román o Haldirovi a Aragornovi. Ani jeden mi v knihách, natož ve filmech nepřirostl k srdci, takže je to jen díky D. J. skvělému psaní, že jsem ji přečetla a nenudila se u ní.”

Skřeti

Autor: Wenai Lafayette      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Zážitky skřetice v bitvě o Prsten. Moc povedené čtení.”

Finrodova sudba

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Krásné zpracování mé oblíbené pasáže ze Silmarillionu o Finrodovi Felagundovi a prstenu, který daroval Barahirovi.(A škoda, že Beren nepodlehl prvnímu dojmu a prostě si Finrodovi nesedl k nohám a nezůstal v Nargothrondu.)”

Hnusák Haldir

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Spojení hnusák Haldir mi vždycky vyvolá úsměv na tváři. Ba ne, je to vážná povídka o vážných věcech.”

Shovívavost

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Taková psychologická studie Snapea, docela smutná a docela pravděpodobná, kdyby Snape v sedmičce neumřel.”

Leniency

Autor: Rex Luscus      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Taková psychologická studie Snapea, docela smutná a docela pravděpodobná, kdyby Snape v sedmičce neumřel.”

The Founder´s Pendants

Autor: Spiral Digger      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snape si tu musí sáhnout až na dno svých psychických rezerv, ponevadž Salazar je panovačný a sobecký mizera, ale nakonec se mu podaří jakž takž svoje tělo opanovat.”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Já jsem tuhle povídku teda nečetla, ale musím jí dát pět bodů za mojí maminku, protože ji měla moc ráda. :-)”

The Cupboard

Autor: Enahma      Jazyk: AJ

Mandragora:

“HP odhalí něco, co změní jeho pohled na některé osoby v jeho okolí.”

Old Soldiers Never Die

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Klasické zbraně versus magie. HP versus kouzelníci.”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“vtipná hříčka”

Logické důsledky

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Zajímavá úvaha o tom, že i HP nemusí být tak obětavý.”

Bar

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Pěkný příběh s několika překvapeními pro hlavní aktéry.”

Dokud nás smrt nerozdělí

Autor: Nexin      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Smutné, se silným citovým nábojem.”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Bláznivý příběh, jak Severus zabředl do světa fanfiction.”

Out of Azkaban

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Trošku praštěné a Brumbál na zabití.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|