Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Ukradené dny

Autor: Laura      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nenásilné představení Lupinovy s Snapeovy touhy prostřednictvím krátkých útržků rozhovorů a myšlenek.”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Povedená povídka o chudákovi Severusovi, který umí za laskavost oplatit jen jedním způsobem. Taky má verzi bez sexu, ale ta se mi tolik nelíbila.”

Malá zvířátka

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Povídka o vystrašených zvířátkách ve Voldemortových službách.”

Krev a popel

Autor: Malabron      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Zajímavá interpretace Severusových pocitů coby Brumbálova poslušného vraha.”

Bláznivka

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Povídka nikoliv o postavách z knih, ale o jedné fanynce, která do nich ta dlouho utíkala, až už se nevrátila.”

Na chvíli s tebou

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moc smutná povídka o Narcise, která se zamilovala do nesprávného muže.”

Červnové odpoledne

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Dojemná povídka o dvou Smrtijedech, kteří z Voldemorta nejsou právě nadšení, ale co mají chudáci dělat.”

Kouzelník kouzelníku vlkem

Autor: janek      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Lupin Snapeovi v pár slovech vyčte, že není dobrý člověk. Moc pěkně napsané.”

JÁ PÍŠI VÁM…

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Kratičká povídka, která mně připomíná ještě tragičtější verše Jiřího Ortena, Píši vám, Karino, a nevím, zda jste živa,”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Temná povídka o Snapeovi, který se s Lupinem konečně dá dohromady, až když už taky není člověk.”

Jak voní svoboda

Autor: golux      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Lucius dostane, co mu patří nejdřív Azkabanu, pak mu Hagrid dá do rukou vidle na hnůj a nakonec mu Severus slíbí, že mu pomůže, když mu podrží. A neopomene Luciusovi naznačit, kdo má teď v kapse ministra kouzel. Lucius tak krásně trpí.”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Snape je správně zvrhlý a neštítí se využívat pro své potěšení nikoho, o kom si je jistý, že na něj nepůjde žalovat. Taky je správně vyhublý a vůbec odporný člověk.”

Spřízněné duše

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moje nejzamilovanější povídka se Snapem. Kdo nechápe, co by mohl Snape na Filchovi vidět, po přečtení téhle povídky pochopí. ”

Neodolatelná přitažlivost

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Kouzelná povídka o Luciusovi a jeho zálibě v klisnách. Mihne se též onanující myslivec.”

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Vtipná povídka o Severusově neutěšeném pohlavním životě, nejspíš smutně blízká pravdě.”

Všechno má svou cenu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Dvacetiletý Severus byl nezkušený a pitomý a Voldemortovi tak nějak nedalo, aby toho nevyužil - nebo nezneužil. Akorát tedy taky trochu přestřelil, čili nebyl o moc chytřejší než Snape. A samozřejmě kdo jiný z toho profituje než Brumbál. Pěkně vystižené postavy, ale při druhém čtení jsem dost přeskakovala.”

Adrift and Safe Harbour

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dva drabbly o Bodiem, kterak kvituje, že se Doyle po uzdravení přestěhoval do nového bytu.”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Rozverná povídka o Brumbálovu geniálním nápadu s kouzelným lektvarem.”

Můj očistec

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Smutná povídka o tom, že Snape není právě vhodný materiál pro vztah a že od svého milence vyžaduje asi až moc sebeobětování.”

Noc, kdy se nic nestalo

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Chudinka malej Severus už ani nemůže mít roztomilýho Patrona, aniž by se mu někdo nevysmíval a nedělal mu ještě horší věci. Pak z něj má vyrůst normální člověk.”

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Dlouhá povídka, ve které k sobě nakonec Sirius se Snapem najdou cestu a Snape Siriusovi dokonce i odpustí. V podstatě taková romantika, i přes to, že se jí Snape celou dobu zavile brání.”

Důvěra

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Melancholické drabble o Lupinovi, který se poučil.”

Terapie

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pokračování Nejkrásnější vzpomínky, tentokrát čistě erotické.”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Dojemná, krásně napsaná a dobře přeložená povídka o tom, jak Lupin pěčuje o ochrnutého Severuse.”

Střípky aneb všechno má svůj konec

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Váhám, jestli mám dát nejvyšší hodnocení, když ji už podruhé číst nebudu. Je totiž tak dojemná, že jsem ji oplakala.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|