Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Seventeen Severi, or a Splitting Headache

Autor: snitchnip_chill      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Legrační povídka, ve které je Severus hned sedmnáctkrát a díky tomu zjistí, že miluje Lupina.”

Cherish

Autor: petulantgod      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snape a Sirius se ovšem nenáviděli, takže tohle je pro změnu neromantický pohled na jejich vztah... nebo spíš šukání. Autor je výjimečně chlap.”

Shoulder of Giants

Autor: Underlucius      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Depresivní povídka, ale pěkně napsaná.”

Bringing Rain (to the Fields of Duty)

Autor: snapelike      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Letmý pohled do manželského lože, ve kterém není lásky, a do lože milenců, kteří se musí rozejít.”

Another Kind of Fandom Wank

Autor: Arionrhod, McKay      Jazyk: AJ

bedrníka:

“ekněme, že Snape a Lupin přežili válku a uchýlili se do mudlovského světa, aby je nikdo neotravoval - a co čert nechtěl, narazí na sebe na diskusním fóru. Oba jsou v téhle povídce sice dost učesaní, ale autorky kvůli ní založily fandom vymyšlenému seriálu o hraběnce Báthoryové, a to si nejde nechat ujít.”

Back in Black

Autor: ImKalena      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nádherná povídka, ve které se Sirius vrátí mezi živé, jen aby Snapea požádal, ať ho zabije.”

Goat Song

Autor: Delphi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Už od šestého dílu čekám, kdy tenhle pár někdo zpracuje, a Delphi to přirozeně provedla velice umně. Dokonce tak, že čtenáři, co k tomuhle páru přistupovali s obavami, byli nadšení.”

Foil Wrappers and Warding Wire

Autor: zephre      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Romantická povídka o tom, jak Snape Lupina přemluví, aby se proměnil zpátky v člověka po té, co ho Smrtijedi donutili zůstat ve vlkodlačí podobě, i když není úplněk.”

Wartime Distraction

Autor: Snape´s Nightie      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Oddechový slash s trochou romantiky a trochou napětí o tom, jak se z jedné noci nezávazného sexu postupně stal vztah na celý život.”

Holding Back the Flood

Autor: Lacey McBain      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doyle rozhozený umučením dvou kolegů cítí potřebu slyšet od Bodieho, že mu na něm záleží - a Bodie té jeho touze rozumí. ”

Number Theory

Autor: LydiaLovestruck      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pojednání o sexuálním životě Remuse Lupina, od mladých let plných experimentování po vyzrálý věk, kdy konečně zakotvil ve vztahu s tím pravým.”

Catch a Fallen Star

Autor: Rosemary (Tira Nog)      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Asi nejdelší profíkovská povídka, co jsem četla (250 stránek). Doyle v ní přijde o paměť, mimo jiné, a Bodie ho nejdřív zachrání a pak se o něj krásně stará. ”

Beggars May Ride

Autor: Bernice Russell      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Severus nechápe, co na něm Hagrid vidí, a tak ho Hagrid musí přesvědčit, že je opravdu krásnej. Dojemná povídka.”

In Cruciatu Veritas

Autor: Kleio-the-Muse      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Vzpomínáte si na tu kletbu podobnou doběla rozpálenému biči, kterou Snape použil proti Harrymu na konci šestky? V téhle povídce se objevila dlouho před tím, než ji Rowlingová vymyslela.”

Power Play

Autor: islandsmoke      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jedno z nejlepších bdsm, co znám.”

One Sock, Two Sock, Red Sock, Blue Sock

Autor: islandsmoke      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Roztomilá povídka o kouzelném šupleti s ponožkami, nad kterým si Lupin a Snape jednou večer zavzpomínají a vypovídají se ze svých strachů a neštěstí.”

Dreams and Nightmares

Autor: torino10154      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sirius a Snape se opravdu nemají rádi, ale zase Sirius si už dlouho nevrznul a Snapea je jednoduché vyprovokovat…”

Rats´ Alley

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nejdelší z Fabuliných nádherných, prudce romantických a zcela nekanonických, protože stařičkých, povídek. Napsala ji, protože chtěla, aby měl Snape náhubek. Má ho tedy a hrdinně to snáší.”

Afterglow

Autor: bronze_ribbons      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Na první pohled je to docela obyčejná povídka, ale pár posledních vět mě vždycky rozněžní.”

The Blue Door

Autor: Snegurochka      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dejme tomu, že spolu Lupin a Snape už nějakou dobu žijí, mají krásný domeček a je jim spolu dobře, a pak Lupin začne Snapea podvádět. S Billem Weasleym, protože vlkodlaci si prostě nemůžou pomoct. Jenže když Snape vášnivě miluje, jeho msta je zdrcující. Aneb Snegurochku snad ani není třeba doporučovat, jistě ji znáte aspoň z Rozárčiných překladů.”

Brief

Autor: Kazi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Krátká povídka výjimečně bez sexu, ve které Cowley nakonec přece jen přijde na to, jak to, že si jeho dva agenti najednou tak rozumí, když se ještě předevčírem nemohli vystát. Nepřestává mě ale fascinovat, jak autorka Bodiemu posouvá, že zřídka dává najevo svoje city.”

Carpe Diem

Autor: ntamara      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Takové pěkné PWP, ve kterém je Snape nejdřív nadšený, že se s ním Brumbál chce vyspat, a pak mu to skoro zlomí srdce. Stejně jako The Master and the Wolf jsem si tuhle povídku taky soukromě přeložila a zájemcům překlad zašlu.”

The Master and the Wolf

Autor: ntamara      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Naprosto úžasné AU, ve kterém je Snape prohnaný, všemi mastmi mazaný a Lupin má tu smůlu, že se Snape rozhodl strávit s ním zbytek života. Bohužel si autorka nepřeje překlad, tak jsem povídku přeložila aspoň pro maminku a kdo chce, tomu ho pošlu taky.”

Absolutní důvěra

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Dobře mu tak, zvědavci. :-p Veselá povídka.”

Temný čaj bez cukru

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Trochu depresivní povídka, ve které se Snape s Lupinem sice nemají rádi, ale zasouloží si i tak.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|