Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Making Plans for Bodie

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Svatební předehra k Doyleovu plánu dostat Bodieho do postele.”

Severus Snape, Lieblingsfeind

Autor: BlackPriestess       Jazyk: NJ

bedrníka:

“Dlouhatánská BDSM povídka o Snapeovi a Jamesovi, kterak spolu souloží v Bradavicích. Oba jsou dosti OOC, ale bez toho by to asi nešlo. :-)”

Von Mördern und Verrätern

Autor: Lilithakaducky      Jazyk: NJ

bedrníka:

“Varovaní vzkazem z budoucnosti, že Harry špatně ponese Siriusovu smrt, rozhodnou se Brumbál a spol. Siriusovu smrt fingovat a současně Voldemorta přesvědčit, že Severus je jeho nejvěrnější muž. Jenže jim to stejně nedopadne podle plánů a Severus to pěkně odskáče. Ale zase je naživu Sirius... a i když ho nemá rád, je jediný, kdo mu tak trochu rozumí. (Autorka povídku překládá do angličtiny, ale originál ještě nedohnala.)”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“A sexy nepřipadá jen Remusovi, ale i dalším. Kdo vyhraje hlavní cenu? Povídka, ke které je radost se vracet.”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Žertovná parodie na povídky, ve kterých je Severus strašlivě sexy a souloží s polovinou Bradavic.”

A Matter Of Trust: First Things First

Autor: Josan PQ, Kai      Jazyk: AJ

bedrníka:

“První díl nikdy nedopsané trilogie o Snapeovi, jehož práce pro Řád si nikdo neváží, kromě Kingsleyho, který mu nopak chce jeho úděl usnadnit. Kingsley je totiž tajný špeh francouzské vlády ve Fénixově řádu a nadhledu a sebejistoty má na rozdávání. ”

Tajemství archivu

Autor: Golux      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkné seznnámeníčko s Luciusem, které by si dala líbit každá jeho fanynka. :-)”

Minuty mezi psem a vlkem

Autor: Golux      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Krásně zpracovaný námět.”

The Nine Lives of Severus Snape

Autor: The Treacle Tart      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Severus se mění v roztomilého černého kocourka a vlísá se do Lupinovy přízně.”

Cold Water

Autor: R.J. Anderson      Jazyk: AJ

bedrníka:

“První povídka, co jsem četla a stále moc dobrá, i když je to jen dialog mezi Snapem a Lupinem na konci pětky. ”

Home´s the Farthest Way

Autor: ReeraTheRed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pokračování povídky "The Wounded". Vztah Snapea a Lupina se ukazuje být hlubší než přátelství a na konci má Snape krásný výstup, ve kterém Lupina žádá o ruku. Protože z Lupina je pokažené léčbě vlkodlactví žena.”

The Wounded

Autor: ReeraTheRed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pokračování "Practically Brothers", ve kterém Brumbál Snapea promění v psa, protože mu to připadá ohromně terapeutické, a dá ho chudáka Lupinovi na starost. Taky moc dojemné.”

Practically Brothers

Autor: ReeraTheRed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Romantická povídka o pomalém spřátelování se Snapea a Lupina. Snape je tu sice prezentovaný jako čistokrevný kouzelník, což nemám moc ráda, ale i tak je to pěkně napsané. A taky trochu doják.”

Lamentations of a Starry-Eyed Twit

Autor: She´s a Star       Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ze začátku mě docela bavila, ale nedočetla jsem ji, moc romantická.”

Catechism

Autor: Dreamfall      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Původně se měl o Harryho starat jen Severus, ale nakonec se ukázalo, že na to nemá buňky, a tak mu pomáhá hlavně Moudrý klobouk, což se hned tak nevidí.”

Beau and the Beast

Autor: Jane Mailander      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pohádka o krásce a zvířeti poněkud přepracovaná. Bodie je tu sice o dost zkaženější, než v seriálu - ale je to přece pohádka.”

Confrontation

Autor: Jane Mailander      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Básničkovitý monolog Doylea nad Mei Li”

For All Joy Wants Eternity

Autor: katzenhai      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dlouhatánská povídka (bez poslední kapitoly, kterou autorka asi už nikdy nenapíše) o tom, jak Voldemort složitým magickým rituálem způsobil, že Severus nesnese dotek nikoho jiného než jeho, a o tom, jak mu Lupin pomáhá se s tím vyrovnat, když se o tom náhodou dozví.”

Absent Friends

Autor: LH      Jazyk: AJ

bedrníka:

“To takhle Bodie odjede na půl roku kamsi bojovat a Doyleovi se najednou moc stýská. A když se Bodie vrátí, Doyle se na něj nemůže vynadívat…”

A Different Game

Autor: DVS      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie s Doylem hrají na otravných sledovačkách takovou hru: Doyle vybírá, z toho, co kolem sebe vidí, jak by vypadal jeho vysněný dům, a Bodie si všechno pamatuje a případně ho opravuje. Pak jsou oba těžce raněni při autonehodě a Doyle zjistí, že pro Bodieho to nebyla jen hra, on ten dům podle Doyleových přání vybudoval.”

Trading Fantasies

Autor: DVS      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Trochu melancholická povídka. Bodieho nejerotičtější fantazie sestává z toho, že leží s Doylem v jedné posteli a jen tak se k němu smí přitulit. ”

Nech mě jít

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Tahle povídka se mi opravdu nelíbila. Plakala jsem u ní a takovéhle věci by se neměly psát.”

To přece nic neznamená

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moje nejoblíbenější pasáž je ta, ve které Bodie ráno dojde pro pomoc a když pro Doylea dorazí záchraná četa, vypadá on jako ten, kvůli komu museli hledat přístřeší na noc.”

Criminal Intelligence 5

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Bodie je drzý a náramně sebejistý, takže dostane, co si zaslouží. Že by ho to ale nějak připravilo o humor se říct nedá.:-)”

Osobní důvody

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Chudák Bodie chce utéct z Anglie, protože si myslí, že u Doylea nemá šanci. Doyle nakonec sebere odvahu a šanci mu dá. ”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|