Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Dancing with Wolves

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Spíš 3,5. Brumbál má opět další geniální nápad, jak usmířit Rema a Severuse. Zavře je do společné místnosti, aby si to vyříkali. Ale SS se zhroutí a uzavře do sebe. Jediný způsob, jak ho z toho šoku dostat, je omladit ho. A Remus se nabídne, aby ho omladili také, aby se pro Severuse mohl stát starším bratrem, který ho ochraňuje. A tak jsou najednou Severusovi dva roky a Removi čtyři a jsou opravdu roztomilí :-)”

Cum Laude

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Trošku posmutnělé. Minerva z nebes sleduje dění v Bradavicích.”

A Change in History

Autor: Kinda-Mayvelle      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je to tak 3,5. Klasika. Harry je zanedbáván kvůli sourozenci, který je považován za Vyvoleného (zatím není jasné, který z nich je ten pravý), uteče, najde ho Voldemort, vezme k sobě, učí, udělá z něj svého dědice. Povídka má pokračování. A Change in History: The Philosopher´s Stone”

To Walk a Narrow Path

Autor: Dragongirl16      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nevděk světem vládne. Po porážce Voldemorta je Harry opět poslán k Dursleyovým, navíc pod dozorem bystrozorů, aby neuprchl. Ve světě se zase začíná dít něco ošklivého. A co myslíte? Kdo za to může? Svět se zase obrací zády k Harrymu Potterovi a Zmijozelu, Harry musí bojovat i se zaslepeností svého kmotra, který ho sice miluje, ale odmítá vidět pravdu. Harry totiž získal mimořádné magické schopnosti, které mu umožňují kráčet v Jiném světě a vidět budoucnost. A tak čtete a vzteky to ve vás vře, jak dokážou být lidi slepí.”

Rectifier

Autor: Niger Aquila      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Naprosto skvělá zápletka. Jak by vypadal Tom, kdyby se mu dostalo pomoci a nestal se z něj Lord Voldemort? Ale i tak, duše zůstává stejná.”

The Marriage Stone

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: AJ

Pyriel:

“To, co bylo původně zamýšleno jako kratičká povídka o vynuceném sňatku, se rozrostlo do podoby téměř Artušovské legendy. Naprosto skvěle vykreslené pozadí, kouzelnická společnost i politika. Přeloženo do čj jako Kámen manželství”

An Aunt´s Love

Autor: Emma Lipardi      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Petunie odveze Harryho do speciální školy, kde se podrobuje důkladné psychoterapii. Je to pomalý proces, do kterého se pokoušejí zasahovat ostatní - Brumbál, který potřebuje zpátky svého významného pěšáka, ministr, který chce přes Pottera získat vliv a odstavit Brumbála, Voldemort, který se ho pomocí svého spojení pokouší ovládnout. Harry objevuje svoje nové schopnosti (a nejen magické :-) Myslím, že je to výborný příběh, i když mi tam občas něco zaskřípe, např. vysvětlení, proč se Petúnie chovala k Harrymu tak, jak se chovala. Takže zatím 4 hvězdy.”

Faith

Autor: Dragongirl16      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Po HP4. Zatímco Harry je u Dursleyových, kouzelnický svět se obrací proti němu a v čele toho všeho jsou Weasleyovi. Ron s dvojčaty proti Harrymu po začátku školy obrátí i celý Nebelvír. Nakonec je Harry vyloučen z Nebelvíru a na řadu přijde Moudrý klobouk, který je spokojený, že mu konečně neodporuje a jde tam, kam měl jít, do Zmijozelu. Uvidíte Zmijozel zevnitř. Pozor, drsné scény (rating není kvůli sexu, ale kvůli scénám mučení). A Ron je tu naprosto příšerný, takže pokud se do toho pustíte, nestěžujte si, já vás varovala :-)) Povídka má pokračování To Walk a Narrow Path”

Snape´s Hareem

Autor: Josan PQ      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Po porážce Voldemorta se muži chovají k ženám… no, jako muži - přezírají je, jejich příspěvek k vítězství podceňují. A tak si potřebují někomu postěžovat, vylít si srdce. A kupodivu tím, na koho se obrátí, je SS. Začala to Hermiona, ale u ní to neskončilo. Roztomilé. A pro nás ženy obzvlášť pravdivé.”

Úplavice v Bradavicích

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Nejsem příliš na básničky, ale tohle je prostě jen zveršovaná povídka, u které se člověk mlátí smíchy :-D”

Raw Power

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Vtipný nápad. Ne, tentokrát se nezačíná Harry podobat jistému Mistrovi lektvarů. A taky se konečně vysvětlí, proč je Petúnie tak posedlá čistotou a Harry tak výborný, pokud jde o čištění. A Voldemort pozná sílu, kterou on sám nemá :-D”

As Young as You Feel

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ne že by to bylo něco objevného, ale kdo by odolal šestiměsíčnímu Brumbálovi a oblíbené dvojce, která se škorpí o to, kdo bude přebalovat? :-)”

Dark Revelations

Autor: luckyfiddler      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Naprostý škvár. Nejde o to, že autorka postavila na hlavu celý kánon, ale neumí nic vysvětlil, logika jí nic neříká, a že by se snad mohla postava zastavit a zamyslet, to ji nenapadne (nejspíš proto, že to nedělá ani autorka)”

Make a Wish

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry se vydá do světa pod jménem Mr. Black a v jeho stopách zůstávají mrtvoly (nebojte, vždycky jsou to ti špatní, především Smrtijedi). A Harry je v tom všem naprosto nevinně, vždyť on je jenom chlápek na prázdninách, kolem kterého se dějí podivné věci.”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Proč to roztahovat na dvě kapitoly, když stačí dva odstavce? :-))”

Logické důsledky

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Proč vlastně všichni předpokládají, že je Harry vždycky zachrání před Voldemortem?”

Slow Down Everyone

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Proč to roztahovat na dvě kapitoly, když stačí dva odstavce? :-)) Přeloženo do čj jako Zpomalte všichni”

Reign of Darkness

Autor: nlblake      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Co je fyzické násilí proti duševnímu mučení a manipulacím, v nichž je Voldemort mistrem? Voldemort jde pomalu za svým cílem. Výrazné sexuální napětí. Má sequel (zatím nedokončený).”

Merry Christmas Betas!

Autor: Pentangle-linnon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Pokud jste někdy betovali povídku, tak tyhle pocity nejspíš znáte (ten pocit, že chcete hlavou bušit do zdi :-) a je naprosto jedno, jestli je to LOTR, HP či cokoliv jiného.”

Fallen

Autor: Yih      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Voldemort Harryho nezabije, místo toho si ho odnese a dá za úkol Nagini, aby se o něj starala. A aniž si to uvědomuje, to dítě s nevinnýma zelenýma očima z něj dokáže vytáhnout na světlo to lepší, co v něm je. Voldemort si stále víc uvědomuje, že se o Harryho nechce s nikým dělit, že chce, aby byl jenom jeho. Harry se na něj nikdy nedíval a nedívá jako na otce. To může skončit jenom jedním způsobem :-) Netradičně zařazený Harry a poněkud málo akční Brumbál.”

F.A.I.D.

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Taky jste po přečtení HP6 patřili mezi ty, kdo pevně věřil, že SS není ten špatný? Některé autorky založily skupinu FAID - Fanfiction Authors In Denial (Autorky FF v popření) a rozhodly se přesvědčit o své pravdě (tedy především musí přesvědčit Severuse a ostatní postavy :-)”

Another Heir of Slytherin

Autor: Lady Azar de Tameran      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Naprostá šílenost. Mám ji na seznamu k přeložení. Hádejte, kdo je oním dědicem? Nebo radši nehádejte a přečtěte si to :-)”

Heir of Slytherin

Autor: rayama      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Velice pozoruhodné, politické pozadí příběhu mi připomnělo Kámen manželství. Pokud to autorka dokončí, myslím, že to dám na seznam na překládání (a taky tomu zvednu hodnocení na pět hvězdiček).”

Trophies

Autor: Ergott      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harrymu se zjevuje Tom Raddle, ale když se obrátí na Brumbála, ten na něj nemá čas - na rozdíl od Toma, který svádí a nabízí odpovědi. Zatím 3 hvězdičky, co taky čekat po 6 kapitolách?”

Harry Potter and the Turn of the Tides

Autor: Virginia Riddle-Malfoy      Jazyk: AJ

Pyriel:

“První povídka autorky - a je to na ní poznat. Není dokončená a ani není o co stát. Naprosto ploché postavy, které jednají, jak touží autorka, nikoliv jak odpovídá jejich charakterům (V létě nikdo s Harrym nekomunikuje, jediný dárek dostane od Voldemorta - hada. Vernon Harryho zmlátí, a protože mu Brumbál odmítne pomoc, obrátí se na Voldemorta. Ten ho zachrání, odvedou ho na Slytherin Manor. Tam se setká s Dracem a hned je ruka v rukávě. Pak se setká s Voldemortem a jako by snad ani nezabil jeho rodiče. Dostane se mu výcvik, že ho ani Snape při setkání nepozná. Po návratu do Bradavic požádá o nové Zařazení a hádejte, kam ho Klobouk pošle). Váhala jsem mezi 0 a 1, ale i když se tam objevil i náznak humoru, spíše tedy parodie, je naprosto zbytečné to číst.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|