Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Nepamatuješ si

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nesmírně romantická a dojemná povídka. Konec není moc nadějný, ale k téhle povídce to tak nějak patří.”

You Don´t Remember

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nesmírně romantická a dojemná povídka. Konec není moc nadějný, ale k téhle povídce to tak nějak patří.”

Človíček

Autor: Darkrose      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Skvělá povídka o tom, jak Popletal, do kterého by to nikdo neřekl, ujíždí na zneužívání vězňů.”

Little Man

Autor: Darkrose      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Skvělá povídka o tom, jak Popletal, do kterého by to nikdo neřekl, ujíždí na zneužívání vězňů.”

Footsteps in the Corridor

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“SS a HP po závěrečné bitvě zamířili na ministerstvo, k místnosti se závojem.”

The Toast

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Smrt je jen další dobrodružství. Zvlášť, když všichni milovaní jsou mrtví. Takové nijaké.”

Vzájemné vyrovnání

Autor: Riley      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pokračování povídky ´Shades of Grey´, ve kterém se Moody postaví čelem k tom, co Barty Skrk v jeho těle provedl. Mně se líbí výrazně víc než její předchůdce.”

Amends Meet

Autor: Riley      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pokračování povídky ´Shades of Grey´, ve kterém se Moody postaví čelem k tom, co Barty Skrk v jeho těle provedl. Mně se líbí výrazně víc než její předchůdce.”

Home

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Někteří si chtěli vylít vztek na SS. Záchrana přišla pozdě. Smutné”

Correspondence

Autor: emikae      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry napíše Voldemortovi kvůli chybějící poště, a protože se Voldy očividně nudí, tak si začnou dopisovat, pak vyměňovat dárky (ze Snapea byl prý báječně vzteklý kanár :), Harry zjistí, že Voldemort je strýčkem Hermiony, Voldemort se rozhodne, že se stane vtipálkem a pak je to čím dál tím šílenější :-)) Dala bych tomu 4 hvězdičky, ale je to dost nepřehledné”

Odstíny šedi

Autor: Aileen Nulnore      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ponurá povídka o tom, jak si Barty Skrk mladší na Snapeovi vybil svou frustraci, že skončil v Azkabanu.”

Shades of Grey

Autor: Aileen Nulnore      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ponurá povídka o tom, jak si Barty Skrk mladší na Snapeovi vybil svou frustraci, že skončil v Azkabanu.”

Best Man

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Zatraceně, původně jsem chtěla dát 3 hvězdičky, ale dokázalo mě to (znovu) rozbrečet.”

Six years to life: There and Back Again

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Myslíte, že porážkou Voldemorta skončilo to nejhorší? Tak to se pletete! Teď totiž nastupuje Popletal a snaží se získat výhody tam, kde na ně nemá nárok. A tak hodí Severuse do Azkabanu, aby předvedl, že něco dělá. Harrymu nezbývá, než svého bratra osvobodit a prchat, zatímco Brumbál zůstává a bojuje papírovou bitvu. Popletala uškrtit :-(”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Severus konečně najde místo, kde ho přijmou, jaký je. Morous. Ale na straně dobra. A skvělý mist lektvarů. Naprosto skvělé!”

Old Soldiers Never Die

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Kdysi byli druhorození a další synové, kteří neměli nárok na dědictví, posíláni do armády. V kouzelnickém společenství existuje něco podobného, jak Harry s překvapením zjistí. A tak díky jediné pistoli, kterou dostal od Vernona, Harry postupně vybuduje malou armádu. A se Smrtijedy se rozhodně nemazlí. Heslo dne - Zajatce nebereme! Magie zmůže hodně, ale co když se postaví proti technice? Navíc čistokrevní kouzelníci jsou příliš nafoukaní, aby se vůbec o techniku zajímali. A to se jim nevyplatí. Dobře jim tak.”

Six Years to Life

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Šestiletý Severus je prostě roztomilý. A jak je chytrý! Kdo by ho nemiloval ,-) A Harry konečně vezme rozum do hrsti a svoje peníze a zdrhne od Dursleyových. A co čert nechce, oba chlapci se potkají na útěku. Má sequel.”

Flora Vox

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“SS je proměněn v květinové dítě (hippie). Make love, not war! Hihňajík”

Severus Snape, favourite enemy

Autor: BlackPriestess      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dlouhatánská BDSM povídka o Snapeovi a Jamesovi, kterak spolu souloží v Bradavicích. Oba jsou dosti OOC, ale bez toho by to asi nešlo. :-)”

Kiddification

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Křiklan podstrčí SS lektvar, který vrátí jeho mysl do věku tří let, i když mu zůstane tělo dospělého muže. Jsou to tak 2,5 hvězdičky”

Dirty Jobs

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Trošku pošetilé, jak přiznává i sama autorka. Do Bradavic nastoupí Gandalf, aby pomohl dalšímu, kdo chce zničit Prsten, ehm, Pána zla. Původně jsem váhala mezi 2 a 3, ale za to, že Severus je Severus za každé situace, jsem to nakonec dala za 3 :-))”

Six years to life: Son of Hogwarts

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Navazuje na Six years to life. Šestiletý Severus nastupuje do Bradavic a ne všichni se s tím dokážou vypořádat. Remus žárlí na pozornost, kterou mu věnuje Harry, mnozí studenti, především z Nebelvíru, se mu chtějí pomstít, a Draco touží získat pochvalu od Voldemorta za to, že mu přivede SS. Napínavé, byť možná trošičku nastavovaná kaše.”

Dumbledore´s Payback

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Voldemort je mrtvý. Harry vezme svoje vzpomínky a dá je do … poněkud větší ´myslánky´, tedy - do vany. A do té ponoří Brumbála. A tomu se konečně rozsvítí. A tak se AB pustí do nápravy -tedy ne cestování v čase, jen potrestání všech, kdo se provinili (a začne tím, že sebe vyhodí z práce :) Severuse pošle k psychologovi a ten na jeho popud píše Harrymu dopis, ty koncepty jsou k popukání :-))”

Peace of my Mind

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Voldemort zjistí, že je SS špehem, a vytvoří falešné obvinění, za které je Severus vržen do Azkabanu. Všichni se k němu obrátí zády, kromě HP. Ten za ním zajde a - s pomocí veritaséra - se přesvědčí, že je nevinný. Přísahá, že ho dostane ven. Jenže to je teprve začátek, pak se musí vyřešit vztah mezi Severusem a Albusem (vůbec to není tak jednoznačné, jak se zpočátku zdálo), o zabití Voldemorta nemluvě.”

Wedding Hells

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Brumbál rozhodne, že se Harry ožení s Dolores Umbridgeovou (kdo to bude příště? Filch?). Musí použít lektvar, aby Harryho přiměl říci ano (i když ten lektvar má vedlejší účinky, které novomanželku nepotěší, zato novomanžel je Snapeovi vděčný). A Umbridgeová ho pak má začít trénovat a připravovat na boj proti Voldemortovi - ale bude ještě vůbec chtít bojovat? Naštěstí ještě Harrymu zůstalo pár věrných, kteří za zády Brumála plánují jeho osvobození. Člověk si říká, na kterou stranu se vlastně Harry po takovém zážitku přidá? A čtenář si říká, že některé páry by měly být zákonem zakázané :-)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|