Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Kdybych tuhle povídku četla v dobách, kdy jsem s fanfiction začínala, moc by se mi líbila. Teď už mě ale takovýhle zromantizovaný Snape neuspokojuje.”

Posudek odborného článku zaslaného redakci časopisu „Mugglische Chemie“

Autor: Trisia      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Chemie porkanů. Neznáte-li o mnoho přicházíte. :-) (Jinak povídka je dosti průměrná.)”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilý Siriusovský konec.”

Mladík Tacitus

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Krásně napsané, ale mám pocit, že mi řada věcí v povídce uniká, protože jsem k ní zabloudila docela omylem.”

Etroplus

Autor: Caniche      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Matně si vzpomínám, že jsem tuhle povídku četla (nebo spíš přeskakovala), protože mi ji kdosi doporučoval, jaká prý je pěkná. Mě tedy neuchvátila. Povídky, ve kterých Snape hovoří s jejich autorkami, nejsou můj šálek čaje.”

Shake on it

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry se dozví, že jeho skutečným otcem je SS. Po čase ho vyhledá a trochu si vyjasní minulost. Nic objevného. Má sequely The Perfect Christmas a Christmas Spirits”

Die, Voldie, Die!

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry přinutí Voldyho spáchat sebevraždu a většina Smrtijedů to odnese spolu s ním (ti méně šťastní jenom zešílí :-)”

What is Right: Year Two

Autor: Emma Lipardi      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Škola ještě ani nezačala a děsivé události se valí - Malfoyovi získali opatrovnictví nad Harrym a jsou krok od adopce, když se ho vzdala jeho ´milující´ rodina. Navíc Sirius uprchl z Azkabanu.”

What is Right: Year One

Autor: Emma Lipardi      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Po prohrané válce dostane Harry možnost vrátit se v čase. Rozhodne se chovat jinak. Největším problémem se ukážou jeho vzpomínky, které ho pronásledují a ničí. Nakonec se do toho vloží jiní. A mimochodem, Malfoyovi mají nakročeno k tomu, aby Harryho adoptovali, čemuž se zuřivě brání :-) Má pokračování, zatím nedopsané What is Right: Year Two”

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Pokračování Muž v Dracově posteli. Lucius dostal na starost svou vnučku a ta se mu, mrška, ztratila. Teď ji zoufale hledá a ještě zoufaleji očekává děsivý osud z rukou své milující rodiny.”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Bláznivý Štědrý den na Malfoy manor, v jednom pokoji se na večeři chystá fénixův řád, v sousedním smrtijedstvo, a neštastný Lucius ani nemá čas nazout si boty :-) Myslím, že tahle povídka patří k povinné četbě každé slashařky. Povídka má pokračování Dědečkův malý andílek”

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Nádherná povídka. Nádherná.”

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nádherná povídka. Nádherná.”

Hledá se pan Dokonalý

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Když jste osamělí, svěřte se do rukou Hermiony, její test je tutovka! Vtipná povídka o tom, kterak Harry klopotně ke štěstí přišel :-) Původně jsem uvažovala o 3 hvězdách, ale ráda jsem si ji zase přečetla - a to přece o něčem vypovídá.”

Bez východu

Autor: Lookfar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Úžasná povídka o Snapeovi, který se dlouho po konci války probudí jako duch v Chroptící chýši a chtě nechtě naučí jednu holčičku trochu se o sebe postarat.”

No Exit

Autor: Lookfar      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Úžasná povídka o Snapeovi, který se dlouho po konci války probudí jako duch v Chroptící chýši a chtě nechtě naučí jednu holčičku trochu se o sebe postarat.”

Ředitelův portrét

Autor: Ziasudra      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Typický Harry, a Severus se nakonec ani moc nezlobí, že má portrét.”

The Headmaster´s Portrait

Autor: Ziasudra      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Typický Harry, a Severus se nakonec ani moc nezlobí, že má portrét.”

Nevěrná

Autor: Maxie      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Vypravěčka se rozhoduje mezi SS a svým manželem, Lupinem. Ach jo, vážně jsem takovéhle povídky taky četla? Tedy, ne že by byl SS přeslazený, to zase ne, to autorka zvládla, takže nakonec 3 hvězdičky.”

Etroplus

Autor: Caniche      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Autorka si povídá se zlatou rybičkou a setká se se svou milovanou postavou, se Severusem Snapem. Možná poněkud praštěný sen, ale aspoň není SS příliš OOC.”

Co si přát

Autor: Snape1      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“SS nechtěně vyvolá démona a má si něco přát. Ale démon(ka) je vybíravá, nestačí jí přání typu Zbavit se Trelawneyové, Zařídit vyloučení Pottera. Ne, musí to být skutečně myšlené přání. Je docela hezké, co se ukáže jako jeho skutečné přání. A komentáře démonky jsou vtipné. Tři hvězdičky, ale solidní hvězdy.”

Po činu

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Bezprostřední reakce na šestý díl. Dneska už nemá takovou šťávu, ale špatná taky není.”

After the Fact

Autor: Josan PQ      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bezprostřední reakce na šestý díl. Dneska už nemá takovou šťávu, ale špatná taky není.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Konečně se taky o Severuse někdo hezky stará, aniž by se ho snažil dostat do postele. (Autorka to ovšem zdůvodňuje tím, že když ona nemá s kým, tak Severus má taky smůlu.)”

The Brewer

Autor: Josan PQ      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Konečně se taky o Severuse někdo hezky stará, aniž by se ho snažil dostat do postele. (Autorka to ovšem zdůvodňuje tím, že když ona nemá s kým, tak Severus má taky smůlu.)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|