Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

By Any Other Name

Autor: Elizabeth O´Shea      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Čekání na rozkaz jít Bodieho osvobodit.”

Dating Disaster, or The Girlfriend´s Lament

Autor: Elizabeth O´Shea      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Roztomilá aliterční hříčka o Bodieho žárlivé holce.”

Voice-over

Autor: Elizabeth O´Shea      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie je v kómatu a Doyle dostal za úkol na něj mluvit, že by to mohlo pomoct. A tak Doyle mluví a mluví, líčí, co se děje kolem, kdo o něj má strach, vzpomíná, jak se poprvé políbili… Moc krásně napsané.”

Settlement

Autor: Jane Mailander      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pokračování povídky Settlement, tentokrát i s morálním ponaučením, že je třeba mít někoho rád, i když to bolí. A pořád je to strašně smutné.”

Migration

Autor: Jane Mailander      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pokračování povídky Land-Bridge, ve kterém se Doyle vyrovnává s tím, že Bodieho nemohl zachránit, a Murphy se do něj zamilovává.”

Hombathlay

Autor: Jane Mailander      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Crossover s Watership Down (Daleká cesta za domovem) od Richarda Adamse. To je kouzelná knížka o divokých králícíh a povídka se docela povedla, zvlášť ta její část, ve které se bere jako samozřejmost, že králíci z Efrafy spolu souložili, když se králicím nechtělo.”

Land-Bridge

Autor: Jane Mailander      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Smutná povídka o truchlícím Doyleovi. Netradiční je Murphyho role - výjimečně je schopný, citlivý a má nysríněnou dokonce i minulost.”

Broken Cover

Autor: Angelfish      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dohra dílu Slush Fund (ve kterém Bodie tak krásně vypění na Cowleyho, když je Doyle v ohrožení života).”

Bodie´s Letter

Autor: Ellis Ward      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Cowley si chce z Doylea vypěstovat svého nástupce a moc se mu nehodí do krámu, že je Doyle zamilovaný do svého parťáka. A tak je Cowley několika dobře vypočtenými kroky rozeštve a teprve po jeho smrti se hoši dozvědí, jak to vlastně bylo.”

Hra na kočku a myš

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Povedená povídka o drsňákovi Bodiem, který si odhodlaně vyřizuje účty s jordánskými extrémisty a nakonec, i když si to moc nezaslouží, mu Doyle prakticky padne do náruče. A taky přijde k moc pěkným jizvám. Jen se teď obtížně zbavuju dojmu, že Marty umřel jen v povídce, ne v seriálu.”

Radosti života

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Žertovné PWP. Jen ať si chlapci namluvají, že nejsou ani trochu teplí, on jim to Bodie vymlouvat nebude. :-P”

Přemíra napětí

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ne úplně primitivní PWP. Bodie si dokonce není jistý, jestli nešlápl vedle, když Doyleovi naznačil, že by to mohli dělat spolu.”

Na každého dojde

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Správné PWP, kdyby Bodie tušil, že Doylea stačí pořádně opít, aby si s ním zašukal, udělal to už dávno. :-)”

Comfort and Joy

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pokračování povídky ´Making Plans for Bodie´, ve kterém se chlapci odhodlají na to skočit - a Bodie neopomene podotknout, že on byl dokonalost sama.”

Family Secrets

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Roztomilé pokračování povídky ´Comfort and Joy´, pro změnu z pohledu Doyleovy sestry.”

Darkness & Light 3 AU: If We Survive

Autor: R.J. Anderson      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snape se v téhle části staně ředitelem a je ohromně statečný. (Nejlepší je ale stejně ta první série.)”

Darkness & Light 2: Personal Risks

Autor: R.J. Anderson      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Tahle prostřední část mě nikdy moc nebavila, po druhé už jsem ji hodně přeskakovala.”

Darkness & Light 1: The Potion Master´s Apprentice

Autor: R.J. Anderson      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Tuhle povídku jsem četla několikrát, je to taková klasika. Snape zamilovaný do slepé studentky...”

Salvage what you can

Autor: Snape´s Nightie      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Miloučká povídka o Snapeovi a Lupinovi, jak žijí, nakonec spolu, po válce.”

Truth Beyond Memory

Autor: shadowycat      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nepříjemně reálný popis toho, jak jsou někteří chlapi (ne tedy Severus, ten naopak Minervě pomáhá) schopní ženskou ničit.”

Enslaved

Autor: Lanta      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nápad je to dobrý, ale zpracování nic moc, mohlo být daleko víc dramatu.”

A Bitter Bargain

Autor: The Treacle Tart      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Výborně napsaný Snape, který skočí po šanci dostat se z Azkabanu (mimochodem takhle vynalézavé potrestání Smrtijedů jsem ještě nečetla) a vyždíme z ní, co to dá. Skvělý Ron, který je ochoten pro svého milovaného Harryho prakticky čehokoliv.”

Ashes of Armageddon

Autor: Emily Waters      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Na povídku s otroctvím slušná zápletka a dokonce i nějaký psychologický vývoj postav.”

The Fire and the Rose

Autor: Abby a Domina      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Některé scény se mi vryly do paměti: Hermiona zhrozená, že Snape si i vlasy myje mýdlem, Snape přiznávající, že na kole nikdy nejel (vůbec ten jejich první sex je pěkně popsaný). Ale zase ty Snapeovy kašmírové svetry a podobné drobnosti mi tuhle povídku od začátku kazily.”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Alkoholicky veselá povídka o tom, jak si to Sirius se Snapem v podroušeném stavu rozdají.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|