Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

The Victorian Kitchen Gardener

Autor: Lizzie      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nápad je to pěkný, ale to zpracování... Dramatický potenciál hříšné lásky je absolutně nevyužitý, ve viktoriánské Anglii by se ti dva měli aspoň trochu trápit, že jsou na chlapy. A dynamika jejich vztahu - že by Bodie Doylea uhodil kvůli svojí hrdosti? Tss, kde tohle autorka vzala?”

Home for the Holidays

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Poslední díl z ´rodinné´ série. Typické klišé o Bodieho otci alkoholikovi. Kdyby aspoň ty dialogy mezi hochy byly líp napsané, ale takhle...”

Do You Know What I Know

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ehm, poprvé byla svatba Doyleovi sestry zajímavá, po druhé už je to nuda.”

Four and counting

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Brumbál má zase NŠNKNPPVS (Naprosto Špatný Nápad, Který Na První Pohled Vypadá Skvěle). Čtyřletého Severuse pošle k Dursleyovým (ani se neobtěžuje ho tam odvést, pošle s ním domácího skřítka). Naštěstí ho vysvobodí hned v první kapitole. A pak ho Brumbál tradičně rozmazluje. Ale Harry je naštvaný a plánuje s dvojčaty pomstu, a to jak na Dursleyových, tak pro Brumbála, ale chtějí počkat, až bude Severus zase dospělý, aby se mohl zapojit. Bophužel k tomu už nedošlo. Tak třeba to ještě autorka dopíše.”

From Potions to Pram

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ze Severuse je mimino a Brumbál ho adoptuje. Ale ne každý se s tím dokáže vyrovnat bez hořkosti. Přesto vyrůstá jako spokojené dítě. Je tu dobře ukázáno, že válka není nic příjemného a i vítězové platí vysokou cenu - Harry je téměř mrzák, k chůzi potřebuje často hole. A jeho zdraví se zhoršuje. Také je tu nová ženská postava a Ginny žárlí a NENÍ to hezké. I když nedokončené, je to dovedeno až do doby, kdy nový Severus nastupuje do Bradavic. A objeví se tu Luna, která je hlavou Havraspáru (a je snad jediná, která si vezme citrónový bonbón, když ho Brumbál nabízí :-)). Je poznat, že autorka miluje děti (taky to není její první kidfic) a moc dobře se to čte.”

Last Chance

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jak by to vypadalo, kdyby Brumbál nenechal Toma růst jako dříví v lese, tedy v Bradavicích, ale věnoval by se mu? Tom je pořád ještě ve věku, kdy touží po uznání a pochvale, i když by to nejspíš zapíral i pod veritasérem :-) Brumbál se stane Tomovým poručníkem, nakonec ho adoptuje. Jsem moc zvědavá, jestli se z takového Toma stane Lord Voldemort, nebo co z něj vůbec bude.”

A Change in History: The Philosopher´s Stone

Autor: Kinda-Mayvelle      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry, pod novým jménem Damien Morgan, nastupuje do Bradavic. Ve vlaku se setká s Hermionou a zapůsobí na ni natolik, že Hermiona ukecá Klobouk a skončí ve Zmijozelu, kde ji rozhodně nečeká jednoduchý život. Naopak Damienovi se nepodaří ukecat Kobouk a ten odmítne Zmijozelova dědice poslat do Zmijozelu (vlastně ho chce poslat do Nebelvíru, ale pár výhrůžek a nakonec je to Havraspár). Zdá se, že Brumbál ví nějak moc. 4 hvězdičky za mudlovskou šmejdku ve Zmijozelu :-)”

Expiration Date

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Brumbál bez okolků vykopne Severuse, ten je nucen najít si práci mezi mudly - ale je to opravdu tak špatná věc? Autorka nejspíš měla v úmyslu rozvinout ještě linii s Brumbálem, alespoň podle shrnutí, ale k tomu se zatím nedostala a nejspíš už nedostane, škoda, možná by to mohlo být na 4 hvězdičky. I tak zajímavý začátek.”

Dark Apprentice

Autor: padawan lynne      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry se v osmiletech stane žákem Temného pána, tedy toho, co z něj zbylo. Dál je to vcelku klasické, seznámení s Dracem, skamarádí se, je zařazen do Zmijozelu (docela zajímavá je debata uvnitř Klobouku kolem jeho zařazení). Co mě fakt naštvalo, bylo, že Brumbál dal neviditelný plášť Ronovi (který je tradičně vůči Harrymu hnusný). Jinak se drží alespoň přibližně linie kánonu (Kámen, Deník, Black, Turnaj) a končí čtvrťákem, kdy Voldemort získá tělo. Zrovna, když to slibuje, že by mohlo být něco nového. Zatím solidní 3,5 hvězdičky, ještě se to může vylepšit.”

As Sharp As Sunlight

Autor: Amanuensis      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Po válce má Voldemort v rukách Harryho, Siria a Hermionu a ošklivé plány s nimi všemi. Rozhodne se použít je k množení. S Hermionou je to snadné, z Harryho a Siria udělá hermafrodity. Vše je vyprávěno z pohledu Siria, jehož prioritou je Harry. Je to smutné. Dá se útěk považovat za happyend? Tak 3,5 hvězdičky”

Ground Hog Day

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Obvyklé téma - Harry opakovaně prožívá jeden den. A tak se snaží nějak zabavit (v čemž mu usilovně pomáhá i Luna :-), potom se rozhodne zabít Voldemorta. Nakonec se mu podaří den vypilovat k dokonalosti. Vybavila jsem si při čtení ani ne tak onen film (v čj pro ty,co neviděli - Na hromnice o den více), ale spíš epizodu z Hvězdné brány.”

Did You Get Your NEWTS Today?

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hermioniny OVCE nedopadly tak, jak všichni čekali. A proč? Protože místo studia psala fanfiction. Velice solidní 3, spíš 3,5 hvězdičky”

To Buy A Mockingbird

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“SS se vrací unavený do Bradavic, AB ho očekává, uloží ho do postele a přečte mu pohádku. Svým způsobem smutné.”

Fortynine

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sentimentálni drobnost, posmutnělá i úsměvná. SS by oslavil 49. narozeniny, jenže chybí drobnost, aby mu mohlo být 49 - nikdy mu nebylo 48.”

The Wedding Party

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Severus a Narcissa, v pozadí Hermiona. Tak nějak - ploché.”

Choosing You

Autor: Domina Malfoy      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tedy ne že by to bylo nějak špatný, jen prostě nevidím důvod, proč něco takovýho bylo napsáno. Harry se zamiluje do Draca a přidá se k Voldemortovi. Nic víc. (dokonce to ani není PWP)”

Magic Prohibited

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“SS je přinucen vyzvednut Harryho u Dursleyových a vidí, jak je pomlácený. Jenže pak HP použije magické maskování, které ani Pomfreyová neprohlédne. Aby to SS dokázal ostatním, přiměje trikem Harryho nasadit si magický tlumič, který omezuje jeho magii, včetně magického maskování. A někteří učitelé začínají uvažovat, proč je Harry u Dursleyových a Brumbál se tváří, že nic nevidí. Příliš málo kapitol, než aby bylo jasné, kam to půjde dál.”

A Different Reality

Autor: Constellations      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tentokrát se Dursleyovi zbaví Harryho opravdu pořádně - Vernon odveze mimino kamsi do pustiny, kde ho ponechá. Jenže on tam někdo byl - a není to žádná klasická HP postava. Takže začátek slibný, jenže pak tam chybí 11. kapitola, najednou se tam děje něco jiného a než se člověk zorientuje nebo než dojde k nějakému skutečnému ději, všechno končí, protože je povídka nedokončená. Jinak by mohla mít lepší hodnocení, takhle si možná přečtete první dvě tři kapitoly, abyste zjistili onu tajemnou osobu, jinak to nemá význam číst.”

What They Didn´t Tell Him

Autor: Mademoiselle Obvious      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Šílený Brumbál, který trpí rozdvojením osobnosti, proroctví, které mluví o lásce mezi Harrym a Voldemortem (a nejde o platonickou lásku ,-), Tom Raddle ve své skutečné podobě, Harry, červenající se jako zamilovaná dívenka. Je to poněkud bizarní a ke konci dost zmatené. Škoda, mohla to být skvělá bláznivá povídka, ale za jedno přečtení to stojí.”

Christmas Spirits

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry a Severus vyvolají tři duchy vánoc - ducha minulých, přitomných a budoucích vánoc. Pošlou je Brumbálovi, ale zároveň jsou svědky toho, co se stane. Ty budoucí vánoce, to bylo opravdu smutné. Ale Laume má ráda na konci trochu optimismu.”

The Perfect Christmas

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry se probírá spoustou pozvání na Štědrý den a vypráví Severusovi, jak by si představoval ideální vánoce. A co udělá SS? Takové slabší tři hvězdičky. Má prequel Shake on it a sequel Christmas Spirits.”

A Not So Graceful Redemption

Autor: Ships_harry      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Poezie a dokonce bohatě ilustrovaná o dojemném vztahu mladičkého Snapea a Filche”

Harry Potter and the Plot Bunny of Death

Autor: The Treacle Tart      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Veselá povídka o oblíbených stereotypech ve fanfiction.”

She Who Knows the Orphan

Autor: dacro      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavé AU ze Starého Egypta.”

Phoenix Rising

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Svižně ubíhající povídka na téma Bodieho smrti a jak se s ní ostatní vyrovnají. A navíc má šťastný konec. Začátek s dopisy na rozloučenou je velice efektní.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|