Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Super povídka. Líbí se mi, jak se Snape, když se o něj George tak stará a má ho u sebe, chová jako by byl doma, protože on technicky vzato doma je, že. Prostě zavděčit se Snapeovi je dost těžké.”

Herci

Autor: Snegurochka      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Tuhle povídku jsem si užil. Skoro jako by z pátého dílu HP vypadla jedna kapitola - tahle kapitola.”

Za sluncem a za měsícem

Autor: Senjy      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Na můj vkus tam bylo moc Snapeových intrik, chvílemi jsem byl zmatený jako Lupin. Rozhodně je má ale Severus jako vlkodlak něco do sebe. A když je ještě ke všemu zmrzačený. Zajímavé je, že zde je Severus vykreslen jako někdo, kdo se o sebe umí postarat i bez hůlky, umí se dost slušně rvát.”

Bůh přeje vojákům

Autor: skree_ratling      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Moc pěkná povídka. Lupin je tu dokonce lepší než originál, snesitelnější a menší trouba.”

Prozatím

Autor: OdoGoddess      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Pěkná povídka. Kingsleymu sedí role sedmé kavalerie.”

Seznam činností

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Nechápu, jak se někdo jako Lupni mohl kdy stát prefektem, když se nedokáže postarat ani o sebe a všechno musí tedy udělat někdo za něj - v tomhle případě musí věci rozseknout Severus.”

Seznam četby

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Lupin mi tu trochu připomíná Hermionu s tou svou studijní činností. Je to trouba, ale asi jen trouba může se Snapem vydržet.”

Nákupní seznam

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Severus je skutečně třída v tom, jak dostávat lidi do trapných situací a ještě se tím bavit.”

Improvizace

Autor: ravenna_c_tan      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Často si musím připomínat, že se tohle pravděpodobně nikdy nestalo. Je to napsáno tak uvěřitelně a Jason je tak dokonale vystižený, že má člověk pocit, že se to skutečně stalo. A kdo ví, třeba stalo ,-)”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Taková hezká pohádka na dobrou noc. Na můj vkus Snape dopadne příliš dobře, a to si Snape nezaslouží. Snape má trpět a trpět a trpět. Ale mám v téhle povídce rád, jeho vzkaz ke knihám, kdy je nešťastný z jejich zničení a tak je pro něj opraví.”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Povídky, kdy je Snape dokonalý bastard a bezcharakterní svině mají v sobě jistý mrazivý náboj, tahle ho má rozhodně.”

Etroplus

Autor: Caniche      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Přečetl jsem to jednou kdysi. Není to tak špatná povídka, ale že bych jí někdy chtěl číst znovu, to tedy ne. A s odstupem několika let mi to přijde, že se autorka sice snažila, aby byl Severus IC, ale jaksi se nedokázala odpoutat od své příchylnosti k Rickmanovi a rozhodnout se, jestli bude psát o tom filmovém a nebo o tom knižním Snapeovi, a ti dva jsou bohužel dosti rozdílní.”

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Moc pěkná povídka. Přišlo mi, že celá rodinka Malfoyů se tak nějak ocitla v Severusově moci. Ačkoli konec nebyl to, co bych očekával. A bylo mi trochu líto Luciuse.”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Hodně jsem se u toho bavil. Je vidět, že alkohol prolomí leckteré zábrany.”

Catch a Fallen Star

Autor: Rosemary (Tira Nog)      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Přiznám se, že jsem to nečetl poctivě od začátku až do konce, spíš jsem tak šmíroval bedrníce přes rameno, ale pak jsem si zbytek pořádně přečetl a líbí se mi, když Bodie vypráví o tom, jaký byl mezi žoldáky, jak nebyl o moc lepší než ostatní.”

Trading Fantasies

Autor: DVS      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Takové trochu melancholické.”

A Different Game

Autor: DVS      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Bodie je tu takový pečovatel a Doyle chvílemi pěkná svině. Až jsem si říkal, že si ten Bodie od něj nechá všechno líbit. A dost mě pobavilo, že jsou tu náznaky, že zkrátka nepřijde v téhle povídce ani Cowley, i když to si je třeba spíš domýšlet.”

The Smallest Slytherin

Autor: Rebecca Webb      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nenapravitelně romantický pohled na Snapea, kterak se oddaně stará o své zmijozelské svěřence a oni na něj na oplátku nedají dopustit.”

The Heart´s Obligations

Autor: schemingreader      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Román o litevských Židech na konci devatenáctého století, aneb špičkový AU slash. Schemingreader vzala Snapea a Lupina, udělala z nich Šamaie a Velvela a její znalosti židovské historie a života jí dovolily zachytit jejich vztah ve světě, který nezná magii, ale zato se řídí tórou.”

Compulsion

Autor: Arionrhod      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Vynikající anglické AU z krasobruslařského prostředí od klasičky slashového páru Snape/Lupin. Délkou se blíží spíš románu než povídce a poutavě zachycuje vývoj vztahu ústřední dvojice od rivality po lásku. Arionrhod přesvědčivě vystihla vlastnosti, způsob uvažování a jednání jednotlivých postav a je přímo potěšení sledovat, jak se jí podařilo přetavit reálie a události z knih.”

Any Other Way

Autor: OdoGoddess      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Chudák Severus, ale má, co chtěl, mohl zůstat v Azkabanu. Kingsley tu je výjimečně ne příliš sympatický.”

Redemption

Autor: innerslytherin      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nádherný vývoj vztahu Snapea a Lupina. Severus je v prvních kapotolách na krátko, protože ho v Azkabanu ostříhali, což se mi moc líbí. Škoda, že autorka povídku už asi nikdy nedopíše.”

What Would You See…?

Autor: Ada Kensington      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sice stará povídka - kdyby to psala dneska, mnozí by tam viděli něco jiného, ale pěkně napsaná.”

Driving the Ford Focus

Autor: nimrod_9      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nejhezčí z celé povídky je Severusova výčitka, že mu Lupin neříká, co by rád v posteli.”

Precipitation

Autor: cruisedirector      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moje druhá nejoblíbenější povídka s močením. Nádhera.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|