Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Beau and the Beast

Autor: Jane Mailander      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Mě se moc nelíbí tohle AU, nějak jsem měl pocit, že to už není Bodie, je to totiž dost odporný malý spratek, co vlastně vůbec nic neumí a jen dělá potíže.”

Carpe Diem

Autor: ntamara      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Brumbál je tu taková vypočítavá svině, že z toho má Severus málem doživotní trauma.”

Tajemství archivu

Autor: Golux      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Tomu říkám pracovní náplň, a pak že práce v archivu je nudná.”

Malá zvířátka

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Nádherná povídka o tom, že Smrtijedi mají možná název od toho, že jsou z Voldemorta do jednoho k smrti vystrašení.”

Jak voní svoboda

Autor: golux      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Severusovi moc nějak zachutnala. A Hagrid získá levnou pracovní sílu, no neberte to.”

Vzájemné vyrovnání

Autor: Riley      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Moody poněkud přestřelil. Je to na prd, když chytnete zlosyna pod krkem, třesete s ním a pouštíte hrůzu, abyste pak zjistili, že zlosyn není tak docela zlosynem.”

Odstíny šedi

Autor: Aileen Nulnore      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Severus je prostě ideální materiál na to vybíjet si na něm vztek. Stačí zahrát na tu správnou strunu a Snape se sesype jako domeček z karet, ale na to už přišel Brumbál.”

Človíček

Autor: Darkrose      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby byl Popletal přesně takovýhle úchyl. Sedí to na něj.”

Nepamatuješ si

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Stačí Severuse připravit o paměť a OOC je cesta otevřena. Ne, je to hezká povídka, smutná a hezká.”

Dovnitř ze zimy

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Hezká, romatická povídka.”

Lov šelem

Autor: Laylah      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Lupina zřejmě vzrušuje už jen ten pocit, že si zahrává s ohněm. Sex se Snapem je skoro jako adrenalinový sport.”

Psaníčka

Autor: Laylah      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Vůbec se nedivím, že Lupin Snapea zaujal. Už jen proto, aby zjistil, jestli má koule na to dostát svým slibům, a nebo jen hubu plnou keců.”

Nikdy nic takového nechtěl

Autor: jeddy83      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Zábavná povídka o tom, že Hagrid je prostě jako hrom do police, ať dělá co dělá. A když se rohodně někomu pomoct, no to snad raději oholit hlavu sekačkou.”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Skvěle napsané postavy. Člověk kvituje, když Snape není stvoření s alabastrovou pletí a lesklými vlasy.”

Co řádí v noci

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Briliantní sex a ještě briliantnější pointa.”

Bod klidu

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Kingsley je prostě dobrý bystrozor a tak dává druhé šance na potkání.”

Chtít a mít

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Povídka, ke které se rád vracím. Poprvé co jsem se s pissinem setkal v povídce a sedí to tam dokonale. Lupin je tu taková třasořitka, což zcela odpovídá. Pěkná je i postava Snapeova milence a rádoby ochránce.”

Tohle si musíš pamatovat

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Moc zábavné, dokonce i když Snape šuká s Lockhartem, a nebo možná právě proto.”

Bezděčná schůzka s osudem

Autor: crise_cardiac      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Něco takovéhle se určitě mohlo stát.”

Pelyněk

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Moc pěkná povídka, osobně mám nejraději ten sex ve třech. Chudáka Severuse pak musela pěkně bolet prdel.”

Tíha minulosti

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Skoro až hororově podaná povídka, ten sex je tam jen dáreček navíc.”

Za zrcadlem

Autor: pixychelle      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Perfektní, prostě perfektní. Snape je tu nádherný a má tu několik velice charkterových chvil, když si chce dupnout nohou v pantoflíčku nebo když se odhodlává k omluvě. A nejvíc ze všeho mám rád jeho hlášku, že koule má z titanu, ale vůli jen ze železa.”

Chudí a bohatí

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Severus má holt na ty nebelvírské šmejdy štěstí.”

Neuskutečnitelný sen

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Zábavná povídka, tohle v knize chybělo, fakt že jo.”

Pro nás

Autor: Senjy      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Z téhle povídky mám do teď mrazení. Je naprosto úžasná, ale nejsem si jist, jestli jí někdy zvládnu přečíst znovu. Hodně těžko se smiřuju s tím, že happy end se prostě nekoná, tady jsem si ho moc a moc přál. Ale to je život no. A nejspíš by happy end povídku degradoval.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|