Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Pokaždé, když na tuhle povídku narazím, tak si ji znova přečtu a bavím se. Je krátká a bláznivá :-)”

Zimní zjevení

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Chlapec potká dívku, pardon, chlapce, a je jím okouzlen. Nebo jinak, bystrozor je na vánoce sám, tak si zaplatí společnost. Jenže to napsala MatsChristiana a vdechla tomu vánoční kouzlo.”

Shovívavost

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“SS je v Azkabanu a Harry se rozhodne, že by měl dostat nový soud, protože má pocit, že Brumbál by si to přál. Smutné, protože realistické. Není to můj šálek čaje, ale je to zajímavé.”

A Friendly Wager

Autor: GMTH      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Krátké, vtipný závěr. Ovšem naprosto AU.”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Kdo tvrdí, že Hermiona uplatní svou inteligenci jenom v politice nebo školství? :-) Krátké, vtipné, a pokud si budete domýšlet věci, které tam nejsou napsány, máte pěkně křivé myšlení (jako já)”

A Nice Cup of Tea and a Lie Down

Autor: Bernice Russell      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Důvody pro to, proč se přidat k Voldemortovi, mohou být různé - a někdy je tím hlavním důvodem sama světlá strana a její jednání. Smutná pravda. Dokonce bych si ji dala na seznam k překladu, kdyby nebylo té Hagridovy příšerné angličtiny.”

Ředitelův portrét

Autor: Ziasudra      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Milé, trošku sentimentální, ale zábavné. Co víc od povídky vlastně chcete?”

Otrokyně

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Je to sice naprosto AU, autorka si vytvořila vlastní svět HP z doby Voldemorta, ale téma se mi líbilo, koneckonců, je tam můj oblíbený Lucius :-)”

A Blissful Sleep

Autor: saiyanwizardgurl      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nechápu, proč by propána měl ministr Popletal psát Snapeovi. Stejně tak nechápu, proč to bylo napsáno. Ta jedna hvězdička je za to, že ty postavy nejsou příliš OOC, takže přečíst se to dá, to pro ty, co mají rádi povídky, kde se AB k SS chová otcovsky.”

Lettered

Autor: Dysperdis      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začíná to velice vtipně - když Voldemort provozuje jisté noční aktivity, jeho nitrobrana sklouzává a Harry je pak nedobrovolným svědkem. Tak mu napíše, aby si dával pozor. Tak si začnou posílat dopisy, nejprve jde především o výměnu urážek, ale postupně se témata rozšiřují. Velice zajímavě vymyšlené, jak došlo ke vztahu Harryho a Voldemorta a společný boj proti Brumbálovi. Ron s Hermionou jsou na zabití, bigotní a pokrytečtí spratci.”

St. Brutus’s Secure Centre for Incurably Criminal Boys

Autor: Maizeysugah      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hm, co na tohle říct. Nemám příliš pochopení pro nemagické AU. Koneckonců, jaký to má význam, svět HP bez magie? Ale ty postavy nejsou špatně napsané, takže dvě hvězdičky. Ovšem pokud zapomenu na HP a budu se na to koukat jako na PWP s rozvinutým příběhem, tak to vůbec není špatné, tak 3,5 , možná 4. Takže to zprůměruju na 3 a vyberte si :-) A jeden spoiler: trvalo mi to dlouho, než jsem tam našla informaci, kterou jsem považovala od začátku za důležitou . Harrymu je šestnáct. Hm, nějak mě ta povídka dostala, takže jednu hvězdičku dodatečně přidávám :-)”

Poledne

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Druhá ze dvou mě známých českých povídek z Pros. Navazuje na povídku ráno, aneb co se dělo poté, co se oba řádně vyspali z opice. Sex ve vaně plné vody je rozhodně vítaný, pouze závěr se příliš nepovedl. Je možá vtipný, ale podle mě se k Doyleovi absolutně nehodí. Rozhodně mám předchozí díl raději.”

Ráno

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Bodie se ráno po prochlastané noci probudí s Doylem v posteli a nevěří vlastním očím. Má totální okno a tak z rozespalého Doylea, který se chce jen pořádně vyspat, páčí, co se dělo. Je to celkem roztomilé. Autorka sama upozorňuje na to, že postavy jsou poněkud OOC, ale není to až tak patrné. To je výhoda těhlech postav, že jsou to dva normální chlapi, takže napsat je na míle OOC se snad ani nedá. Je to jedna ze dvou českých povídek z tohohle fandomu, na které jsem, než jsem sám začal psát, narazil, a rozhodně není špatná.”

Náhrada?

Autor: bedrníka      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Hrozně se mi líbí, jak se Snape tak najednou rzohodne, že je načase posunout jejich vztah někam dál a pak se vlastně nikam dál nedostanou vyjma toho, že spolu usnou v posteli. Docela by mě zajímalo, jestli si ráno konečně pořádně zašukali.”

Snílek

Autor: bedrníka      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Chudák Filch se musí oddávat svým fantaziím, protože Snape pro něj sotva udělá to samé, co pro něj udělá radostně a s chutí Filch. Jeden se nemůže divit, že dva takový životní outsideři se dali dohromady.”

Poskok

Autor: bedrníka      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Co lepšího k téhle povídce říct, než citovat samotnou autorku: ´Jak tvrdí moje oblíbená Rex Luscus, do Harryho Pottera je potřeba dopsat všechen ten sex, co se odehrává, když se Harry nedívá.´ A to je, vážení, stavá pravda. Ten sex je tam prostě třeba dopsat.”

Make a Wish

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Je to bláznivé, je to crazy, ale i přesto se v tom najde zrnko něčeho vážnějšího k zamyšlení.”

Night Moves

Autor: Courtney Gray      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Skvělá povídka o Bodiem, který se živí prostitucí a v rámci snah o zatčení Coogana je nucen s Doylem spolupracovat, což vyústí nakonec až v jeho přijetí do CI5. Měl bych snad jen vyýhrady k tomu, že si nedokážu představit, že by Cowley po Doyleovi chtěl něco takového. Ovšem závěr, kdy Cowley zvažuje, co s těmi dvěma podnikne, a Macklinova obhajoba toho, proč by Bodie byl pro CI5 přínosem, je nádherný.”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“No jo, Brumbál si myslí, že má Snapea na háku a ono to ne vždycky je tak docela pravda.”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Skvělá povídka o tom, že byste se neměli bavit z cizími hady, ani když vypadají tak přátelsky. Nikdy nevíte, co se z toho může vyklubat. Skvělá je ta hadem asistovaná mastrubace.”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Některé věci je třeba lepší nevědět, aneb jak Severus překonává nástrahy mudlovské techniky a odhaluje, co se o něm na netu šušká.”

Terapie

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Pěkné pokračování pěkné povídky.”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Prvek ochrnutí se mi moc líbí, je to široké pole působnosti pro pomoc, touhu a frustraci.”

Skřeti

Autor: Wenai Lafayette      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Pán Prstenů trochu jinak, trochu víc jinak. Velice zábavné.”

Můj očistec

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Snape je poškozený, narušený jedinec a milovat ho je vlastně tak trochu sebevražda.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|