Komentáře - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“První slash, který jsem kdy četla - a kdo tenhle příběh četl, tak potvrdí, že jsem měla štěstí, že jsem začínala s takovou mistrovskou povídkou :-) Naprostá romantika. I když dneska už mám v merku spíše jiné páry, tak nemůžu dát míň než 5 hvězdiček, i kdyby jen ze sentimentu (i když Blaise Zabiniová mě hooodně pobavila :-D)”

Nemožné?!

Autor: SweetDreams      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Harry se náhodně potká s hezkým klukem a na první pohled se do něj zamiluje. Ajako pravý Nebelvír nepřemýšlí a do všeho se hrne naplno. Jenže - hádejte, kdo to je? (nápověda - mrkněte na párování ,-) A tak Harry najednou neví, co má dělat a trápí se. Tahle povídka se mi moc líbí, přímo si říká o pokračování (které ovšem není, i když myslím, že se o to někdo v čj pokoušel).”

Hořkosladké

Autor: Beatrix      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Docela hezká povídka, čte se to dobře. Lucius Malfoy přinese z jedné jízdy svému pánovi dívku. A zdá se, že mezi nimi vznikly nečekané city. Ten konec je trochu smutný (a taky se dal využít lépe - škoda). Tak 3,5 hvězdičky.”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Po misi s V´gerem, kdy se Kirk vrátil na můstek Enterprise, poté co byl povýšen na admirála a převelen na Zem, obnovuje Kirk svůj někdejší milostný vztah se Spockem. Osobně mám nejraději tu scénu, kdy je Kirkova matka nachytá, jak spolu šukají v kuchyni.”

Zkrocení zlého muže

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“No jo, Spock prostě nezapře, že pochází z kdysi válečnické rasy.”

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Anomálie způsobí, že se dva stejní a přece odlišní Kirkové dostanou do dvou stejných a přece odlišných vesmírů, kde v jednom jsou Kirk se Spockem manželé a mají syna, kdežto ve druhém ne - tedy aspoň zatím ne.”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Celkem pěkná a zábavná povídka o tom, jak jistá pohoršují kniha přiměje Kirka přemýšlet, jaké by to se Spockem bylo a nakonec to společně realizují. Jediné, co absolutně nechápu je, proč autorka přisuzuje Spockovi ve všech svých povídkách velký zelený penis. Ano, má zelenou krev, ale pokud vím, tak barva kůže se zmiňovala vždy jen u Romulanů a tam se psalo olivová nikoli zelená. Zelení jsou, pokud já vím, jen Orionci.”

T´Areina prohra

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Nikdy bych neřekl do kapitána Kirka, že má sklony k BDSM, ale když chce člověk pořádně rozhicovat klingonku, asi nemá na výběr.”

The Other Game: A Post-Game Wrap-up

Autor: DVS      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Aby si taky Cowley rznul a Doyle pochopil, že Andrews pro něj u Bodieho není konkurencí.”

Kink

Autor: Courtney Gray      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Celou povídku Night Moves jsem se na tohle těšil a trochu mě zklamalo, že na to nedošlo, takže mě potěšilo, že to autorka dopsala pak dodatečně, co by kdyby. Moc se mi to líbilo. Bodie jako profesionální prostitut je skutečně skvělý, a když je ke všemu ještě zabouchnutý do Doylea, je to ještě lepší.”

The Other Game: A Post-Game Wrap-up

Autor: DVS      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dodatek k povídce ´A Different Game´, aby si Cowley taky vrznul.”

Poledne

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Taky vtipné dialogy, ale první díl se mi líbil víc.”

Ráno

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Vtipný dialog, roztomile zmatený Bodie.”

Night Moves

Autor: Courtney Gray      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie jako prostitut se mi líbí, ale v téhle povídce si podle mě není moc podobný.”

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Ne ve všech povídkách je kouzelnický svět tolerantní vůči homosexualitě, někdy je naopak konzervativnější než svět mudlovský. Pak gayům nezbývá než žít v celibátu, riskovat Azkaban nebo opustit kouzelnický svět a nafingovat vlastní smrt. Zajímavé využití 11. září a radost pro fanynky Severuse, kterému jistě přejí štěstí :-)”

Kink

Autor: Courtney Gray      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Evidentně i autorce scéna s Coogenem v ´Night Moves´ chyběla. Není špatná, ale mně tenhle Bodie prostě nesedne.”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Na-pro-sto-do-ko-na-lá-pa-ro-di-e-na-slash. Že jste tuhle povídku ještě nečetli? To je přece pro fanoušky SS naprosto povinné! A toho slashe se neděste, SS v téhle povídce ROZHODNĚ není gay :-)”

Not Tom Riddle, Not Yet The Dark Lord

Autor: ellamalfoy8      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hermiona se vrací do minulosti s úkolem naučit Toma Radlea lásce. Příběh sám je asi takový, jak se dá čekat, co mě ale vytáčelo, to byla autorka a její přístup. Když někdo na konci kapitoly píše, co bude v další, to mě teda netěší. Stejně tak poznámky autorky nepatří dovnitř kapitoly, letd tak v parodii. A podle mě jí tam nějak nesedí roky a postavy (Nott, Avery a pod.) a vůbec fakta (oblečení z budoucnosti?). A taky vám přijde divné, že by nechali 17-letou dívku bydlet se 17-letým chlapcem, když se kluci ani nemůžou dostat do dívčích ložnic? A v té době se snad nenosily džíny, nemluvě o tom, aby je nosila dívka? Připadám si, jako že hledám hnidy, ale mně prostě takové nesrovnalosti vadí. Ale berte to, že jsem předpojatá, Hermiona prostě není moje oblíbená postava. Takže pokud ji máte rádi, přidejte jednu hvězdičku. A ten konec není zase tak špatný - na hrátky s cestováním v čase.”

Bow or Break

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Autorka vzala zápletku ze svého skladu, změnila konec a rozepsala ji. SS, SB a HP tráví vánoce spolu na Gr. náměstí (je to páťák) - další z geniálních Brumbálových nápadů, navíc SS je šest let. Z toho může vzejít jediné - katastrofa. Myslím, že Laume napsala svoji představu, jak by to mělo správně být - HP i SS podstupují psychoterapii, aby se vyrovnali s minulostí i sami se sebou - v mnoha povídkách se zabývá tím, jak by se správně mělo postupovat v případu týrání dětí (a jak v tom Brumbál a často celý kouzelnický svět hanebně selhává)”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Správně jetý Snape zneužívající studenty. Moje nejoblíbenější věta je Severusova ´Červená karkulka na procházce...´ (o vagíně).”

Black Amber

Autor: Roeschen      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začíná to jako vždycky - smrtící kletba se odrazí, Voldík se rozhodne vzít malého Harryho k sobě a vychovat ho jako svého dědice. Vrazí ho na výchovu skřítce (co by taky dělal s miminem, že jo?). Nicméně ten příběh je komplexnější, než je obvyklé, sleduje nejen osudy Harryho a jeho přátel, Draca Malfoye a dcery Bellatrix, ale také všech žijících Pobertů (Sirius není v Azkabanu). A závěr je docela zajímavý a promyšlený. Myslela jsem na čtyři hvězdičky (ale velice silné), ale zase mi to vehnalo slzy do očí, jsem holt citlivka :-) Takže pět.”

Apocalypse

Autor: julesmonster      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Léto po HP6, Harry bude brzy plnoletý a uvolňují se kouzla, která spoutávala jeho skutečnou podstatu - není totiž člověk, ale něco jiného, mnohem nebezpečnějšího, něco, proti čemu nemá Voldemort příliš šancí. A Harry se rozhodne vybudovat nový svět na troskách toho starého (ovšem nejprve ho musí dostat do stavu v troskách). Skvělá zápletka, velice dobře napsané. Jen předem varuju, je tam pár scén mučení, které opravdu nejsou hezké (před jednou je dokonce varování autorky). Ale to vám snad nezabrání přečíst si tuto jinak skvělou povídku, že ne?”

Made the Right Choice

Autor: Black_Rose      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harrymu chybí jeho přátelé, kteří jsou mrtví, ale nelituje, že se přidal k tomu, kterého miluje - k Temnému pánovi. Jednorázovka, která nepřekvapí, ani nezklame. Prostě si to přečtete a zapomenete, v podstatě PWP, nic víc, nic míň.”

Dark Gifts

Autor: lazycrazykitten      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Zase jednou neskončil Harry u Dursleyových. Tentokrát se ho ujal Lucius a vychoval ho jako otroka pro Voldemorta, až se vrátí. A tomu se jeho dárek opravdu líbí. A mně ta povídka taky. Sem tam nějaké to klišé, jinak už to nejde, ale je hezké, jak ta povídka vrhá ne zrovna příznivé světlo na stranu světla. Možná trochu sladký příběh s temnými tóny.”

Stand Still

Autor: mnemosyne      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Severus jako nemanželský syn služky, nad kterým všichni ohrnují nos, ale Lupin se do něj zamiluje. Roztomilé, romantické a pěkně napsané.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|